چطوری میشه

پوستر خودکار اجتماعی: اتوماسیون SMM وردپرس

پوستر خودکار اجتماعی: اتوماسیون SMM وردپرس

آیا می توانید قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید؟ البته نه.

با این حال، تبلیغ کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی تقریباً برای همه دشوار است. شبکه های اجتماعی زیادی با ویژگی های مختلف وجود دارد. به علاوه، شما باید برای هر شبکه تعداد زیادی پست ایجاد کنید. همیشه.

علاوه بر این، باید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید. خسته کننده است.

به‌ویژه زمانی که به ارسال مجدد آن پست قدیمی فکر می‌کنید که تعامل زیادی داشت. یا تطبیق (تغییر هدف) محتوای یکسان برای شبکه های مختلف.

سخت است، اما… صاحب وب‌سایت چه کاری انجام می‌دهد؟

می توانید ترافیک زیادی را از رسانه های اجتماعی هدایت کنید. ما زمان زیادی (و پول) را در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و سایر شبکه های اجتماعی صرف می کنیم.

مخاطبان هدف شما نیز زمان زیادی را در همان پلتفرم‌های رسانه اجتماعی صرف می‌کنند. این به چه معناست؟

اگر می‌خواهید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید (یا درگیر کنید)، باید آنها را در جایی که می‌گذرند – در رسانه‌های اجتماعی – ملاقات کنید. شما باید یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی قوی ایجاد کنید و روی یک ابزار عالی برای خودکارسازی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید. به دنبال چنین ابزاری هستید؟ شما خوش شانس هستید.

در بررسی امروز، یک ابزار رسانه اجتماعی قدرتمند به نام پوستر خودکار اجتماعی. اگر می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی بدرخشید، ویژگی‌های کلیدی را بررسی می‌کنیم که پوستر خودکار اجتماعی را به همراهی عالی تبدیل می‌کند. سپس ابزار را برای اجرای آزمایشی می‌گیریم، بنابراین می‌دانید در حرکت رو به جلو چه انتظاری دارید.

بدون مقدمه، اجازه دهید وارد آن شویم.

پوستر خودکار اجتماعی چیست؟

social auto poster

Social Auto Poster یک افزونه وردپرس برای رسانه های اجتماعی است  . محتوای شما را به صورت خودکار در پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب، Reddit، Telegram، LinkedIn، Pinterest، Tumblr، YouTube، WordPress، Medium و Google My Business پست می کند.

این افزونه یک مورد پرطرفدار در CodeCanyon است و توسط یک نویسنده نخبه (WPWeb) توسعه یافته است. این یک راه حل آزمایش شده و آزمایش شده برای نیازهای ارسال خودکار اجتماعی شما است.

در سراسر CodeCanyon، WPWeb بیش از 10 هزار مشتری بسیار خوشحال دارد و این پلاگین رتبه بسیار خوبی دارد. این بدان معناست که شما در دستان امن هستید.

به شما امکان می دهد چندین شبکه اجتماعی را برای ارسال محتوای جدید پیکربندی کنید و محتوای قدیمی را مجدداً برای دسترسی به مخاطبان خود ارسال کنید. Social Auto Poster ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که پست کردن خودکار اجتماعی را آسان می‌کند.

به‌علاوه، استفاده از آن به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای آسان است، در حالی که در یک لحظه در حال اجرا هستید. 10 دقیقه تاپ.

اگر می‌خواهید فعالیت رسانه‌های اجتماعی خود را خودکار کنید، نمی‌توانید با Social Auto Poster اشتباه کنید. مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد محتوای خود را برنامه ریزی کنید تا هر زمان که بخواهید به صورت خودکار پست شود. هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید به دست آورید وجود ندارد زیرا پوستر خودکار اجتماعی با نمایه های شخصی، صفحات تجاری، گروه ها و غیره کار می کند.

با ویژگی‌هایی که دریافت می‌کنید و مقدار زمانی که با این ابزار صرفه‌جویی می‌کنید، می‌گویم که 100٪ ارزش هر سنتی را دارد که خرج می‌کنید.

WPWeb یک توسعه دهنده معتبر است که در محصولات باکلاس وردپرس تخصص دارد. کاربران خدمات خود را دوست دارند:

کار کردن با آنها آسان است و دانش فنی بالایی دارند. – متیو پولارد

و همچنین…

آنها برای درک واضح اهداف ما وقت گذاشتند و خدمات را تا زمانی که نیازهای پروژه ما برآورده شد حفظ کردند. – ابی هاک

و…

یکی از افزونه های بسیار کمیاب برای وردپرس که می تواند به طور خودکار پست های من را در گروه ها و صفحات فیس بوک، توییتر و حتی تلگرام به اشتراک بگذارد. مستندات آنلاین بسیار گسترده و ساده برای استفاده است، این افزونه از نظر تنظیمات بسیار غنی است و استفاده از آن بسیار ساده است. من آن را به شدت توصیه می کنم. – Centosa

اکنون لازم نیست به صورت دستی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست کنید. پست های خود را از قبل آماده کنید و آنها را در Social Auto Poster ذخیره کنید.

پس از آن، افزونه طبق برنامه زمانی شما بارها و بارها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست می شود.

شیرین، درسته؟ اجازه دهید به بخش بعدی برویم.

ویژگی های پوستر خودکار اجتماعی

social auto poster wpweb features

پوستر خودکار اجتماعی مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌ها را به شما ارائه می‌دهد که پست کردن خودکار در رسانه‌های اجتماعی را آسان می‌کند.

شما می توانید افزونه را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید. سپس از مزایای اتوماسیون بازاریابی رسانه های اجتماعی لذت ببرید.

در اینجا لیست سریعی از ویژگی هایی است که می توانید انتظار داشته باشید.

  • پست خودکار به چندین پلتفرم رسانه اجتماعی – پوستر خودکار اجتماعی به شما امکان می دهد محتوای جدید و قدیمی را به صورت خودکار در بیش از 10 پلت فرم رسانه اجتماعی پست کنید.
  • پشتیبانی از انواع پست سفارشی – پوستر خودکار اجتماعی به شما کمک می‌کند پست‌های وبلاگ، صفحات، محصولات WooCommerce و دیگر انواع پست سفارشی را که در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، پست کنید.
  • هر شبکه رسانه اجتماعی را بطور گسترده پیکربندی کنید – می توانید محتوای خود را با چندین حساب در شبکه های پشتیبانی شده به اشتراک بگذارید. پوستر خودکار اجتماعی با نمایه ها، صفحات تجاری، صفحات انجمن، گروه ها و غیره کار می کند
  • ایجاد هشتگ از برچسب ها و دسته ها – پوستر خودکار اجتماعی می تواند برچسب ها، دسته ها و طبقه بندی های سفارشی را به عنوان هشتگ پست کند.
  • کنترل کامل بر اشتراک‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی – وقتی می‌خواهید فقط عناوین پست‌های خود را به اشتراک بگذارید، یک هشتگ داشته باشید، یک نام کاربری @ یا متن سفارشی را ذکر کنید، پوستر خودکار اجتماعی مفید است. علاوه بر این، این افزونه می‌تواند تصاویر را از پست‌های وبلاگ دریافت کند و آنها را به اشتراک‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی شما متصل کند.
  • پشتیبانی از شکلک – پوستر خودکار اجتماعی با شکلک‌هایی ارائه می‌شود تا اشتراک‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی شما را جذاب و جذاب‌تر کند.
  • ردیابی گزارش‌ها – این افزونه دارای داشبورد خوبی است که به شما کمک می‌کند فعالیت‌های پست‌های اجتماعی را ردیابی کنید.

و موارد بیشتری وجود دارد…

  • طبقه‌شناسی‌ها را حذف کنید – می‌توانید طبقه‌بندی‌ها را به‌طور انتخابی حذف کنید.
  • پست بر حسب دسته – تعیین کنید چه پست هایی بر اساس دسته ها به هر شبکه ارسال می شود.
  • پست های خود را بیش از یک بار به اشتراک بگذارید – پوستر خودکار اجتماعی به شما امکان می دهد هر پست را چندین بار، بارها و بارها به اشتراک بگذارید.
  • سفارشی کردن پیام قالب – پوستر خودکار اجتماعی این قابلیت را دارد که برای هر حساب به صورت جداگانه یک پیام سفارشی اضافه کند.
  • انتشار یک پست وردپرس – امکان ارسال یک پست واحد به تمام حساب های پیکربندی شده به طور همزمان تنها با یک کلیک.
  • نشانی‌های اینترنتی منحصر به فرد – با پوستر خودکار اجتماعی، می‌توانید هر بار که پست می‌کنید نشانی‌های وب منحصربه‌فرد ایجاد کنید تا از مشکل مزاحم محتوای تکراری جلوگیری کنید.
  • کلیک‌های خود را ردیابی کنید – می‌توانید به راحتی پوستر خودکار اجتماعی را با ردیابی کمپین Google Analytics ادغام کنید، بنابراین می‌توانید ترافیک دقیقی را که پست‌های اجتماعی شما ایجاد می‌کنند، ردیابی کنید.
  • پست مجدد خودکار پست های موجود – توضیحی است. خیلی زیاد.

پوستر خودکار اجتماعی همه ویژگی هایی را که برای ارتقای بازی رسانه های اجتماعی خود به سطح بعدی نیاز دارید به شما ارائه می دهد. با این وجود، پیکربندی و استفاده از این افزونه بسیار آسان است، که آن را برای مبتدیان و حرفه ای ها عالی می کند.

همه با قیمت اندک فقط 39 دلار برای مجوز معمول مجوز (مناسب برای صاحبان وب‌سایت) و فقط 248 دلار برای گسترده مجوز ایده آل برای آژانس ها و توسعه دهندگان وب. اگر تعجب می کنید، یک بار هزینه است و به روز رسانی های آینده و شش ماه پشتیبانی حرفه ای را به شما ارائه می دهد.

نحوه پیکربندی پوستر خودکار اجتماعی

Social Auto Poster

اکنون که ویژگی‌هایی در راه نیستیم، اجازه دهید پوستر خودکار اجتماعی را آزمایش کنیم. شما نمی توانید Social Auto Poster را از WordPress.org دانلود کنید زیرا یک افزونه ممتاز است. من یک کپی از افزونه پریمیوم دارم، و شما می توانید نسخه خود را نیز از CodeCanyon بگیرید. حالا اجازه دهید ما لذت ببریم!

همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم،

به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید.

installing social auto poster

بعد، روی افزونه آپلود کلیک کنید، فایل zip. Poster Auto Social را از رایانه خود انتخاب کنید و روی Install Now کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

upload social auto poster plugin

پس از آن، افزونه را فعال کنید:

activate social auto poster

در مرحله بعد، برای به روز رسانی پایگاه داده Social Auto Poster روی پیوند کوچک زیر کلیک کنید. این به افزونه اجازه می‌دهد تا سایت شما را برای پست‌ها و چیزهای دیگر بررسی کند – می‌دانید، برای ایجاد یک فهرست:

update social auto poster database

تنظیمات پوستر خودکار اجتماعی

پس از به‌روزرسانی پایگاه داده، اولین چیزی که می‌بینید صفحه تنظیمات پوستر خودکار اجتماعی است که به نظر می‌رسد:

social auto poster settings

در صفحه بالا، گزینه های زیادی برای پیکربندی افزونه Social Auto Poster دارید. همه این تنظیمات به خودی خود قابل توضیح هستند. آنها عبارتند از:

  • فعال کردن گزارش‌های ارسال اجتماعی – این کادر را علامت بزنید تا فعالیت‌های پست اجتماعی خود را در پایگاه داده ذخیره کنید که می‌توانید از بخش «گزارش‌های پست اجتماعی» مشاهده کنید.
  • ردیابی کمپین Google Analytics – این چک باکس به شما کمک می‌کند حساب Google Analytics خود را با Social Auto Poster مرتبط کنید تا بتوانید ترافیکی را که پست‌های اجتماعی شما ایجاد می‌کنند نظارت کنید.
  • فعال کردن ارسال خودکار فقط برای پست جدید – این کار ارسال خودکار را فقط برای پست های جدید فعال می کند.
  • زمان بندی پست های دیواری – این گزینه به شما امکان می دهد پست های اجتماعی خود را زمان بندی کنید. می‌توانید فوراً، پس از چند دقیقه، ساعتی، دو بار در روز، روزانه یا هفتگی پست خودکار ارسال کنید.
  • اجازه به ارسال خودکار از افزونه‌های شخص ثالث – اگر می‌خواهید محتوایی را از افزونه‌های شخص ثالثی که امکان ارسال frontend را می‌دهند، به‌طور خودکار پست کنید، این کادر را علامت بزنید.
  • گزینه‌های حذف – اگر دیگر نمی‌خواهید از افزونه Social Auto Poster استفاده کنید، این کادر را علامت بزنید.
  • Log اشکال‌زدایی – این گزینه مکان فایل گزارش پوستر خودکار اجتماعی را به شما نشان می‌دهد.

همه برگه‌های دیگر در صفحه تنظیمات به شما امکان می‌دهند تنظیمات ارسال خودکار را برای هر شبکه رسانه اجتماعی پیکربندی کنید:

d9bed988d8b3d8aad8b1 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d8a7d8aad988d985d8a7d8b3db8cd988d986 smm d988d8b1d8afd9be 66999c79d950b

همه این تنظیمات به خودی خود توضیحی هستند، بنابراین نیازی به طولانی کردن این پست بی جهت نیست. با این حال، اگر به کمک نیاز دارید، این آموزش های ویدیویی را از مستندات رسمی پوستر خودکار اجتماعی. ویدئوها به شما نشان می دهند که چگونه هر شبکه اجتماعی را برای بهترین نتایج پیکربندی کنید.

گزینه های دیگر

در حالی که صفحه تنظیمات در دسترس نیست، اجازه دهید سایر گزینه‌های پوستر خودکار اجتماعی را پوشش دهیم. بیایید با Reposter شروع کنیم.

Reposter

از منوی Social Auto Poster، روی Reposter کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

d9bed988d8b3d8aad8b1 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d8a7d8aad988d985d8a7d8b3db8cd988d986 smm d988d8b1d8afd9be 66999c7ba5752

با انجام این کار به صفحه  Reposter زیر هدایت می‌شوید:

d9bed988d8b3d8aad8b1 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d8a7d8aad988d985d8a7d8b3db8cd988d986 smm d988d8b1d8afd9be 66999c7d1a618

در اینجا، چند گزینه به شرح زیر دارید. باز هم، همه چیز قابل توضیح است.

  • پست منحصر به فرد – این کادر را علامت بزنید تا فقط پست هایی منتشر شود که هرگز توسط Social Auto Poster پست نشده اند. اگر پست‌های موجود دارید و می‌خواهید فقط یک بار در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما پست شوند، مفید است.
  • زمان پست کردن (زمانبندی) – این گزینه به شما امکان می دهد تا زمان بندی ارسال را برای Reposter تنظیم کنید. برای جلوگیری از مسدود شدن حساب، فاصله زمانی را کمتر از 30 دقیقه تنظیم نکنید.
  • حداقل و حداکثر سن پست – این دو گزینه به شما امکان می‌دهند حداقل و حداکثر سن پست‌ها را بر حسب روز تنظیم کنید تا به صورت خودکار ارسال شوند. آن را روی 0 تنظیم کنید یا آن را خالی بگذارید تا همه پست ها بدون توجه به زمانی که پست شده اند به اشتراک گذاشته شوند.
  • غیر از پست کردن روزهای – این به شما امکان می‌دهد روزهایی را انتخاب کنید که نمی‌خواهید به صورت خودکار پست شوند.
  • هنگامی که تمام شد – این گزینه به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید وقتی Reposter همه پست‌های موجود شما را به صورت خودکار پست می‌کند چه اتفاقی می‌افتد. می‌توانید پست‌ها را حلقه بزنید یا به Reposter دستور دهید منتظر محتوای جدید باشد.
  • سفارش ارسال – سفارش ارسال را انتخاب کنید و همه پست‌های زمان‌بندی‌شده در سفارش پست انتخابی پست می‌شوند. می‌توانید از شناسه‌های پست استفاده کنید یا به صورت تصادفی پست خودکار کنید.

اشتراک گذاری سریع

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب پوستر خودکار اجتماعی، اشتراک‌گذاری سریع است. اگر می‌خواهید محتوا، تصاویر یا حتی یک URL به جز پست یا صفحه وردپرس خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید آن را نیز از این ویژگی به اشتراک بگذارید. همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، روی اشتراک‌گذاری سریع در منوی پوستر خودکار اجتماعی خود کلیک کنید.

d9bed988d8b3d8aad8b1 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d8a7d8aad988d985d8a7d8b3db8cd988d986 smm d988d8b1d8afd9be 66999c7e9becf

با انجام این کار به صفحه اشتراک‌گذاری سریع زیر هدایت می‌شوید:

d9bed988d8b3d8aad8b1 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d8a7d8aad988d985d8a7d8b3db8cd988d986 smm d988d8b1d8afd9be 66999c801ffaf

صفحه فوق به شما امکان می دهد پست های سریع ایجاد کنید (برخلاف پست های وردپرس) و آنها را در شبکه های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید بدون ایجاد پست وردپرس بومی، به‌روزرسانی سریع را به اشتراک بگذارید، این ویژگی مفید است.

اشتراک‌گذاری سریع به شما امکان می‌دهد یک تصویر یا ویدیو اضافه کنید، یک پیام سفارشی اضافه کنید، یک زمان‌بندی تنظیم کنید، پیوندها اضافه کنید و به چندین شبکه اجتماعی به‌طور هم‌زمان به اشتراک بگذارید.

گزینه های دیگر…

d9bed988d8b3d8aad8b1 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d8a7d8aad988d985d8a7d8b3db8cd988d986 smm d988d8b1d8afd9be 66999c824f199

…به شما امکان می‌دهد به ترتیب گزارش‌های پست اجتماعی، مدیریت برنامه‌ها و  گزارش‌های اشکال‌زدایی پست کردن خود را بررسی کنید. اینجا چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد.

فقط ثبت نام کنید 🙂

کلمات پایانی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک استراتژی قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد یک جامعه، و درگیر کردن کاربران شما در مکانی است که دوست دارند پاتوق داشته باشند – رسانه‌های اجتماعی.

وقتی به درستی انجام شود، تأثیر مثبتی بر نتیجه شما دارد. می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید و سرنخ ها را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

برای هک کردن بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند یک حرفه ای، به ابزار قدرتمندی مانند پوستر خودکار اجتماعی توسط WPWeb. چنین ابزاری می تواند کار شما را 100 برابر آسان تر کند.

ویژگی پوستر خودکار اجتماعی مورد علاقه شما کدام است؟ لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا