چطوری میشه

چرا ممکن است به یک سرویس پشتیبانی وردپرس نیاز داشته باشید؟

چرا ممکن است به یک سرویس پشتیبانی وردپرس نیاز داشته باشید؟

سطح تخصص شما در وردپرس هر چه باشد، احتمالاً کارهای تعمیر و نگهداری وجود دارد که ترجیح می دهید شخص دیگری آن را انجام دهد. مطلع ماندن از به‌روزرسانی‌ها، پشتیبان‌گیری‌ها و موارد اضطراری گاه به گاه مرتبط با وب‌سایت می‌تواند مقدار قابل توجهی از زمان شما را بگیرد.

خوشبختانه، خدمات پشتیبانی وردپرس برای کمک به انواع وظایف نگهداری در دسترس هستند. چه نیاز به کمک گاه به گاه با وب سایت خود داشته باشید یا به نگهداری مداوم برای چندین سایت مشتری نیاز داشته باشید، باید بتوانید راه حل حرفه ای متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

در این مقاله، خدمات پشتیبانی وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم و برخی از مزایا و معایب استفاده از آن را بررسی می‌کنیم. سپس چهار عامل را که باید در هنگام انتخاب ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی در نظر گرفته شود، به اشتراک می‌گذاریم. بیایید شروع کنیم!

خدمات پشتیبانی وردپرس چیست؟

Website Maintenance

خدمات پشتیبانی وردپرس می توانند به شما کمک کنند تا بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری همراه با اجرای یک وب سایت به شما کمک کند. این شامل نگهداری اولیه مانند به روز رسانی افزونه ها و هسته وردپرس است. همچنین ممکن است به شرایط اضطراری مانند حذف بدافزار یا افزایش سرعت وردپرس کمک کند.

اگر مبتدی وردپرس هستید، کمک گرفتن از یک آژانس حرفه ای می تواند بسیار مفید باشد. اگر به مشکلی برخورد کردید که به تنهایی نمی‌توانید آن را حل کنید، یک سرویس پشتیبانی می‌تواند زمان زیادی را برای شما صرفه‌جویی کند و باعث تشدید تلاش برای حل آن شوید.

برخی از خدمات همچنین پشتیبانی عمومی از وردپرس را ارائه می دهند. ممکن است بتوانید در مورد تغییر تم ها، بهبود عملکرد سایت یا نصب افزونه ها کمک بگیرید. اگر علاقه مند به یادگیری نحوه انجام این وظایف خود هستید، این می تواند منبع عالی برای شروع باشد.

گفته شد، خدمات پشتیبانی وردپرس نیز می تواند برای کسانی که تجربه بیشتری دارند مفید باشد. بیایید بررسی کنیم که چرا.

مزایای استخدام یک سرویس پشتیبانی وردپرس

اگرچه ممکن است در پرداخت هزینه برای خدمات پشتیبانی تردید داشته باشید، این سرمایه گذاری در وب سایت شما می تواند به روش های بزرگی جواب دهد. خطاهای جدی و نقض‌های امنیتی می‌تواند منجر به خرابی وب‌سایت شما شود، که بسیار پرهزینه است زیرا ترافیک و در نتیجه فروش و/یا درآمد تبلیغاتی را از دست می‌دهید.

علاوه بر آن، اگر سایت شما در دسترس نباشد، افرادی که سعی در دسترسی به آن دارند ممکن است نگران امنیت بازدید از آن باشند. این می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند، که بازیابی آن حتی پس از بازیابی وب سایت شما بسیار دشوار است.

اگر به توانایی خود در حل سریع مسائل جدی و آنلاین کردن سایت خود به موقع اطمینان ندارید، داشتن یک سرویس پشتیبانی در دسترس می‌تواند یک نجات دهنده باشد. هزینه های مکرر را به عنوان نوعی بیمه در نظر بگیرید.

اگر شما یک توسعه‌دهنده وب هستید که تعمیر و نگهداری چندین وب‌سایت مشتری را انجام می‌دهید، وظایف تعمیر و نگهداری برون سپاری را پیدا خواهید کرد. یک راه آسان برای بازخرید بخشی از زمان ارزشمند شما است. حتی ممکن است بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید، خدمات متنوع تری ارائه دهید و در نتیجه کسب و کار خود را توسعه دهید.

به عنوان یک توسعه دهنده، ممکن است نگرانی هایی در مورد برون سپاری تعمیر و نگهداری داشته باشید. اگر مشتری متوجه شود که از شخص ثالثی برای انجام کارهای روزمره استفاده می کنید، ممکن است تصمیم بگیرد که مستقیماً آن شرکت را استخدام کند تا مقداری پول پس انداز کند.

اما اگر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی را انتخاب کنید که برچسب‌گذاری سفید را ارائه می‌دهد، می‌توانید از این امر جلوگیری کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد نام تجاری و اطلاعات خود را به جای ارائه دهنده تعمیر و نگهداری خود اضافه کنید. مشتریان شما می توانند با خدمات پشتیبانی ثبت نام کنند و مستقیماً به شما برای خدمات پشتیبانی پرداخت کنند.

معایب احتمالی استفاده از سرویس پشتیبانی وردپرس

البته، استفاده از خدمات پشتیبانی چند اشکال دارد. یکی این است که شخص ثالثی به شما یا وب سایت مشتری شما دسترسی دارد که می تواند کمی آزاردهنده باشد. با این حال، اگر اقدامات احتیاطی مناسب امنیت وردپرس را اجرا کنید، باید بتوانید خطرات را به حداقل برسانید.

همچنین، خدمات پشتیبانی بسته به نیاز شما ممکن است گران باشد. افزونه‌هایی برای خودکارسازی نگهداری وب‌سایت در دسترس هستند، با این حال اکثر آن‌ها شامل هزینه‌های سالانه یا ماهانه و همچنین فروش بیشتر می‌شوند. اگر این راه حل های جداگانه را قیمت گذاری کنید، استفاده از پلاگین ها ممکن است در دراز مدت هزینه مشابه یا حتی بیشتر داشته باشد. علاوه بر این، باید ابزارهایی را که خودتان نصب می‌کنید نظارت کنید تا مطمئن شوید طبق انتظار کار می‌کنند.

به این ترتیب، استفاده از یک سرویس پشتیبانی می‌تواند زمان زیادی را نسبت به راه‌حل‌های دیگر صرفه‌جویی کند و شما را آزاد کند تا روی جنبه‌های مختلف کسب‌وکارتان تمرکز کنید. همچنین می‌توانید با دانستن وظایفی که برون‌سپاری می‌کنید، خیالتان راحت باشد، زیرا اکثر خدمات گزارش‌های منظمی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای اکثر افراد، مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی بسیار بیشتر از معایب آن است.

نحوه انتخاب خدمات پشتیبانی وردپرس مناسب

اکنون که درک درستی از خدمات پشتیبانی وردپرس و مزایای بالقوه استفاده از آن دارید، بیایید به نحوه انتخاب ارائه دهنده مناسب برای شما بپردازیم. به طور خلاصه، مهم است که یکی را انتخاب کنید که با سطح مهارت، نیازهای وب سایت و بودجه شما مناسب باشد.

در نظر گرفتن چهار عامل زیر به شما کمک می کند ارزیابی کنید که آیا یک سرویس خاص ارزش بررسی دارد یا خیر.

1. پشتیبانی در حال انجام در مقابل گاه به گاه

اگر در مورد پلتفرم اطلاعات دارید و فقط نیاز به کمک گاه به گاه در مورد وردپرس دارید، ممکن است بیشتر کمک کند منطقی است که به جای استفاده مداوم از یک سرویس فقط در صورت نیاز استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها پشتیبانی یکباره را با هزینه ثابت ارائه می دهند. یا می‌توانید یک فریلنسر را از سایت‌هایی مانند Upwork یا Fiverr استخدام کنید (توجه داشته باشید – در این موارد ما به شدت پیشنهاد می‌کنیم که فقط به آنها دسترسی به یک سایت استیجینگ داشته باشید، در صورت دسترسی). اگر مشکل پیچیده تری دارید، ممکن است مجبور شوید منتظر یک نقل قول باشید.

با این حال، داشتن یک رابطه طولانی مدت با خدمات پشتیبانی شما مزایایی دارد. ممکن است در نهایت با قیمت گذاری بهتر یا زمان پاسخگویی سریع تر روبرو شوید. همچنین هر زمان که مشکلی پیش آمد نیاز به خرید را از بین خواهید برد.

این ملاحظات احتمالاً به سطح مهارت شما بستگی دارد. اگر متخصص وردپرس هستید و مطمئن هستید که می‌توانید بیشتر وظایف را خودتان انجام دهید، ممکن است تصمیم بگیرید که پشتیبانی مداوم غیرضروری است.

مبتدیان وردپرس ممکن است برنامه قوی تری را انتخاب کنند که بتوانند اغلب از آن بهره ببرند. آنها همچنین ممکن است بخواهند خدماتی را که از وظایف رایج وردپرس پشتیبانی می‌کنند، مانند تغییر تم‌ها، بررسی کنند.

2. دسترسی به پشتیبانی 24/7

da86d8b1d8a7 d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d8a8d987 db8cdaa9 d8b3d8b1d988db8cd8b3 d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c d988d8b1d8afd9bed8b1 66999c00cedb5

برخی از خدمات کمک شبانه روزی ارائه می دهند. دانستن اینکه خدمات پشتیبانی شما به طور مداوم سایت شما را زیر نظر دارد و هر زمان که به آن نیاز داشتید می توانید برای کمک به آن مراجعه کنید، می تواند به شما آرامش زیادی بدهد.

همچنین ممکن است بخواهید زمان پاسخگویی یک شبه و آخر هفته را بررسی کنید. برخی از شرکت‌ها در این ساعت‌ها زمان طولانی‌تری را نقل قول می‌کنند، که ممکن است برای شما راحت نباشد، اگر شب‌باز هستید یا در آخر هفته‌ها کار گسترده‌ای انجام می‌دهید.

حتی اگر در ساعات فرد به پشتیبانی نیاز ندارید، عاقلانه است که بدانید چه زمانی کمک در دسترس است و همچنین چگونه به تیم خود دسترسی پیدا کنید. اگر خدمات پشتیبانی شما در کشوری متفاوت از شما واقع شده است، باید مطمئن شوید که می توانید از منطقه زمانی دیگری با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا پشتیبانی از طریق سیستم فروش بلیت، چت زنده یا تلفن ارائه می‌شود.

3. خدمات اضافی ارائه شده

برخی از ارائه‌دهندگان خدماتی بیشتر از پشتیبانی فنی ارائه می‌دهند، و شاید ارزش بررسی این گزینه‌ها را داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما نیز برای کمک در زمینه طراحی وب یا توسعه سفارشی در بازار هستید، ارائه دهنده شما ممکن است این خدمات را نیز ارائه دهد. برخی از آژانس های بزرگتر حتی خدمات ایجاد محتوا و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را ارائه می دهند.

ممکن است کار با یک شرکت واحد که راه حل های متنوعی ارائه می دهد آسان تر باشد. شما فقط باید به یک ارائه دهنده اجازه دسترسی به سایت خود بدهید که برای امنیت بهتر است. علاوه بر این، عیب‌یابی باید آسان‌تر باشد، زیرا تیم پشتیبانی احتمالاً با محصولاتی که توسعه‌دهندگان استفاده می‌کنند آشنا هستند. حتی ممکن است طرح شما شامل برخی از افزونه‌ها یا طرح‌های زمینه ممتاز باشد.

برای ایجاد یک لیست علاقه مندی برای سایت خود کمی زمان بگذارید. اگر وبلاگ شلوغی دارید، ممکن است بخواهید به حذف نظرات هرزنامه بپردازید. برای کاربران WooCommerce، انتخاب سرویسی مانند پشتیبانی از وردپرس FixRunner انتخاب خوبی است زیرا خدمات تخصصی را برای آن پلتفرم ارائه می دهد. .

4. ساختار قیمت گذاری

خدمات پشتیبانی وردپرس از نظر قیمت بسیار متفاوت است. در صورت خرید خدمات برای بیش از یک وب سایت، ممکن است تخفیف دریافت کنید. اگر به جای پرداخت ماهانه، شرایط قرارداد طولانی تری را خریداری می کنید، بسیاری از ارائه دهندگان نیز قیمت بهتری ارائه می دهند.

شما همچنین می خواهید بررسی کنید که چگونه قیمت گذاری ساختار یافته است. برخی از شرکت ها تعداد مشخصی از ساعات پشتیبانی را در ماه ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تعداد خاصی از درخواست ها را ارائه دهند. در صورت تجاوز از شرایط برنامه‌هایتان، ممکن است بدانید که آیا می‌توانید به راحتی زمان بیشتری خریداری کنید یا خیر.

با استفاده مجدد از مثال پشتیبانی از وردپرس FixRunner، آنها طرح‌های متنوعی و همچنین گزینه‌های پشتیبانی یک‌باره ارائه می‌دهند:

FixRunner WordPress support pricing

همچنین می‌تواند وب‌سایت‌های بزرگ و کوچک را در خود جای دهد. به علاوه، اگر تصمیم بگیرید که این سرویس برای شما مناسب نیست، 30 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد. این یک نمونه عالی از ساختار قیمت گذاری خدمات پشتیبانی خوب است.


نگهداری یک وب سایت می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد و ممکن است ارزش برون سپاری این مسئولیت را داشته باشد. دانستن اینکه تیمی از متخصصان سایت شما را زیر نظر دارند و در صورت بروز مشکلات در دسترس هستند تا به شما کمک کنند، می تواند استرس زیادی را از شما دور کند.

هنگام انتخاب سرویس پشتیبانی مناسب برای شما، نکات بالا را در نظر بگیرید. در خدمات پشتیبانی وردپرس به دنبال چه چیزی هستید؟ در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا