چطوری میشه

چگونه با وردپرس سرنخ های بیشتری ایجاد کنیم

چگونه با وردپرس سرنخ های بیشتری ایجاد کنیم

شما نمی توانید بدون یافتن سرنخ هایی که می توانند به فروش احتمالی تبدیل شوند، یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید.

اما گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، زیرا مطالعات نشان می دهد که 95٪ از افراد که از یک وب سایت بازدید می کنند، هرگز باز نمی گردند. چگونه می توانید این آمار را شکست دهید و مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما نه تنها برمی گردند، بلکه تبدیل نیز می شوند؟

اگر وب سایت یا وبلاگ شما در وردپرس است، ما پاسخ شما را داریم.

تولید سرنخ باید اولویت اصلی همه مشاغلی باشد که خواهان آگاهی بهتر از برند و سود بیشتر هستند. شما می توانید خستگی ناپذیر روی محتوای خود کار کنید، اما اگر بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل نکند، فایده ای نخواهد داشت.

بیایید به تکنیک‌هایی نگاه کنیم که می‌توانید برای بهینه‌سازی سایت خود برای تولید سرنخ استفاده کنید. اثربخشی افزونه ها و ابزارهای CRM شما، جذب خریداران بیشتر، و تبدیل آنها به سرنخ های گرم برای تیم فروش شما.

چگونه می توانید با استفاده از وب سایت وردپرس خود سرنخ ایجاد کنید؟

کهنه‌کارهای بازاریابی دیجیتال به شما اطلاع می‌دهند که تنها راه برای ایجاد سرنخ این است که ابتدا به پایگاه مخاطبان خود اهمیت دهید و آنها را از هر طریق ممکن در هنگام مرور سایت شما تسهیل کنید.

در اینجا چند راه برای انجام این کار و ارتقاء بازی نسل پیشین خود در وردپرس وجود دارد.

از فرم‌های تولید سرنخ استفاده کنید

Best WordPress Contact Form Plugins

فرم‌های تولید سرنخ مانند فرم‌های تماس، شرکت در خبرنامه، یا فرم‌های ثبت‌نام از جمله متداول ترین روش های تولید سرنخ در وردپرس. این اساساً یک فرم آنلاین است که بازدیدکنندگان می توانند از آن برای ثبت نام در وب سایت شما و دریافت اطلاعات اضافی درباره شرکت شما استفاده کنند.

فرم‌های تولید سرنخ داده‌های مهمی مانند آدرس‌های ایمیل، شماره‌های تماس، آدرس‌ها را جمع‌آوری می‌کنند تا بعداً اطلاعات را برقرار کنند. برخی از وب‌سایت‌ها همچنین ممکن است در فرم ثبت‌نام خود یک سؤال شخصی‌سازی شده برای تقسیم‌بندی مشتریان در گروه‌های مختلف برای خودکارسازی کمپین‌های ایمیل ارائه کنند.

سرنخ ها، پس از جذب، می توانند توسط تیم بازاریابی و فروش شما مقابله کنند تا آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنند. فقط یک فرم تولید سرنخ قابل تنظیم مانند یکی از این بهترین افزونه های فرم تماس را انتخاب کنید و آن را در سایت خود جاسازی کنید. . این مبتدی ترین راه برای افزودن فرم های تماس برای وب سایت وردپرس شما است.

به عنوان مثال، WPForms به ایجاد فرم‌های تماسی کمک می‌کند که به راحتی قابل سفارشی‌سازی و ادغام با خدمات بازاریابی مانند ابزارهای بازاریابی ایمیلی و پلت‌فرم‌های CRM باشند. نسخه رایگان WPForms ادغام تماس دائم برای ایجاد فرم های ثبت نام در خبرنامه برای بازدیدکنندگانی که از وب سایت شما بازدید می کنند.

نرم افزار پرداخت را نصب کنید

اگر می خواهید بازدیدکنندگان شما خریدهای آنلاین انجام دهند و از طریق وب سایت شما پرداخت کنند، مطمئن شوید که گزینه های خوبی برای پرداخت ها را با WordPress که در وب سایت شما تعبیه شده است جمع آوری کنید. یکی از مزیت‌های اصلی نرم‌افزار پرداخت این است که به خریداران شما امکان می‌دهد اطلاعات پرداخت خود را ذخیره کنند، بنابراین نیازی نیست دفعه بعد دوباره آن را وارد کنند.

این به وب‌سایت شما این امکان را می‌دهد که به کاربران اجازه دهد نمایه‌های امنی را با استفاده از ورود به شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنند. و همچنین می‌توانند از چندین گزینه پرداخت مانند PayPal، کارت‌های اعتباری و غیره استفاده کنند.

شما گزینه های زیادی در رابطه با نرم افزار پرداخت و افزونه هایی دارید که می توانند در وب سایت وردپرس خود نصب شوند. برای کاوش در این موارد وقت بگذارید و یکی را انتخاب کنید که ویژگی های حیاتی را ارائه دهد، از جمله گزینه های پرداخت مختلف ، کارمزدهای پایین تراکنش و امنیت تایید شده PCI-DSS برای اطمینان از رمزنگاری تمام داده های مالی مشتری.

از نظرات برای گرفتن غیر مستقیم سرنخ ها استفاده کنید

معمولاً بازدیدکنندگان پس از ارسال نظر در مورد یک پست به همان پست یا صفحه وبلاگ هدایت می شوند. برای اطمینان از اینکه این افراد پس از پست کردن باز نمی گردند، آنها را به یک صفحه جدید – ترجیحاً یک صفحه تشکر یا یک صفحه پیشنهادات ویژه – هدایت کنید تا دلیلی برای ماندن داشته باشند.

به آنها اطمینان دهید که نظر، سؤال یا سؤال آنها در اسرع وقت پاسخ داده می شود. سپس پیوندهایی را به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود نشان دهید تا آنها بتوانند به مرور ادامه دهند و روی پیوندهای بیشتری در وب سایت شما کلیک کنند. افزونه Yoast Comment Hacks یک افزونه مدیریت نظرات درخشان است. برای افزایش تولید سرنخ استفاده کنید:

این افزونه مدیریت نظرات را توسط:

آسان‌تر می‌کند

  • پاک کردن اعلان‌های ایمیل
  • مجاز کردن نظراتی که بالاتر از حد مجاز کلمه هستند
  • هدایت مجدد مفسران برای اولین بار به صفحه تشکر
  • نمایش یک دکمه در نوار ابزار WP تا کاربر بتواند برای همه نظر دهندگان یک پست ایمیل ارسال کند
  • افزودن گزینه مسیریابی نظر، به عنوان مثال، نمایش منوی کشویی در تنظیمات بحث یک پست که امکان مسیریابی ایمیل های نظر را فراهم می کند

اجازه اشتراک نظر

Subscribe To Comments Reloaded Plugin

کاربران معمولاً پس از خروج از وب‌سایت شما، معمولاً پست‌هایی را که در مورد آنها نظر داده‌اند فراموش می‌کنند. به آنها فرصت دهید تا با درخواست ایمیل‌هایشان، موضوع را پیگیری کنند تا بتوانید پاسخ‌های مرتبط و نظرات دیگر را برای آنها ارسال کنید.

هر بار که یک فرد جدید به نظر او پاسخ می‌دهد یا آن را می‌پسندد، با گزینه اشتراک نظر برای آنها اعلان‌ها ارسال کنید. این همچنین برای تشخیص نام تجاری عالی است و باعث ایجاد گفتگو بین مشترکین شما می شود.

در اصل، این همچنین منجر به فرصت‌های بیشتری برای تبدیل نظر دهندگان به سرنخ می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه های نظرات وردپرس را مانند اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد شده. سپس برای ایجاد هرگونه تغییری که فکر می‌کنید ضروری است، از جمله اجازه دادن به نظردهندگان برای ثبت‌نام برای اعلان‌های ایمیل، یا داشتن مدیر اشتراکی که می‌تواند به مشترکین امکان لغو اشتراک پست‌های خاص را بدهد، وارد شوید.

سرعت وب سایت خود را بهبود بخشید

Google PageSpeed Insights

موتورهای جستجو صفحات با بارگذاری سریع را در SERP بالاتر رتبه بندی می کنند. مطالعات نشان می دهد که تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان اگر بارگذاری یک صفحه بیش از دو ثانیه طول بکشد، از یک وب سایت خارج می شود. این بدان معنی است که برای جذاب کردن وب سایت شما برای بازدیدکنندگان، مهم است که زمان بارگذاری آن را بهبود بخشید.

خدمات میزبانی وب سایت شما یکی از عوامل مهمی است که بر سرعت وب سایت شما تأثیر می گذارد. اگر از سرورهای هاست اشتراکی استفاده می کنید، وقت آن است که در این تصمیم تجدید نظر کنید. این سرورها می توانند در ساعات اوج ترافیک بسیار کند شوند و بازدیدکنندگان شما را بی نهایت ناامید کنند و آنها را مجبور به رفتن به سایت های دیگر کنند.

به‌علاوه، می‌توانید با ذخیره داده‌های خود در حافظه نهان، سرعت وب‌سایت خود را بهبود بخشید تاریخ. ذخیره سازی موقت ذخیره سازی داده هایی است که اغلب بازدید شده است که می تواند بارگذاری سریع و آسان وب سایت را دفعه بعد که بازدیدکننده سعی می کند به آن اطلاعات دسترسی پیدا کند، امکان پذیر می کند. با استفاده از داده های ذخیره شده از قبل از وب سایت خود، زمان نسبتاً کندتری برای بارگذاری طول می کشد. اساساً لازم نیست هر بار برای بازیابی اطلاعات به دنبال اینترنت بگردید. یکی از بهترین راه‌ها برای کش کردن سایت شما از طریق یک CDN معتبر (شبکه تحویل محتوا) مانند Cloudflare.

به‌علاوه، از قرار دادن تصاویر بزرگ در وب‌سایت خود اجتناب کنید زیرا ممکن است بارگذاری آن‌ها بسیار طول بکشد و به طور بالقوه سرعت وب‌سایت را کاهش دهد. همچنین می‌توانید از ابزاری مانند Pagespeed Insights برای اجرای سریع استفاده کنید. و تست رایگان برای مشاهده سرعت بارگیری سایت شما و انجام تنظیمات از آنجا.

افزودن پنجره های خروجی با هدف خروج

پاپ‌آپ‌های خروج یکی از مؤثرترین و محبوب‌ترین راه‌ها برای ایجاد سرنخ‌های جدید، ایجاد تعامل بیشتر و افزایش فروش هستند. با این حال، پنجره‌های بازشو به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که شخصی‌تر و متنوع‌تر می‌شوند. به جای پاپ آپ سنتی در وسط صفحه که تنها یک بار هنگام بازدید از یک وب سایت نشان داده می شود، افزونه های زیادی وجود دارد که صاحبان وب سایت اکنون از آنها برای ایجاد پاپ آپ های شخصی استفاده می کنند. پنجره خروجی درست قبل از خروج از وب‌سایت به عنوان آخرین یادآوری برای ثبت‌نام در خبرنامه وب‌سایت به بازدیدکنندگان نشان داده می‌شود.

شما می‌توانید از افزونه‌های زیادی استفاده کنید که ویژگی‌های شخصی‌سازی و هدف‌یابی پیشرفته را برای افزایش تولید سرنخ و تبدیل دارند.

برای مثال، OptinMonster از تست تقسیم A/B برای یافتن استفاده می‌کند. مشخص کنید که چه نوع مصرف کنندگانی بیشترین تبدیل را دارند. با استفاده از این اطلاعات، OptinMonster می تواند تعیین کند که آیا کاربر قصد خروج از یک وب سایت را دارد یا خیر. بنابراین، بر اساس حرکت ماوس کاربر، می توانید از افزونه خود برای نشان دادن یک پنجره بازشو درست قبل از خروج از وب سایت خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از الگوهای OptinMonster برای ایجاد پنجره‌های بازشوی سفارشی‌سازی شده با هدف خروج که به‌ویژه برای بازیابی بازدیدکنندگان سایت رها شده طراحی شده‌اند، استفاده کنید.


تولید سرنخ برای هر کسب‌وکاری مهم است تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان و مشترکان به مشتریان وفادار تبدیل می‌شوند. شما نمی توانید بدون استفاده از افزونه ها و نرم افزارهای مناسب وردپرس، یک جمع بندی از تولید سرنخ انجام دهید. امیدواریم ابزارهای ذکر شده در مقاله به شما کمک کند تا در طول قیف بازاریابی خود، بالقوه‌ها و سرنخ‌ها را به هم متصل کرده و آن‌ها را پیگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا