اخبار روز

ضرورت استقرار دو دستگاه تصفیه آب در شهر کیانشهر

ضرورت استقرار دو دستگاه تصفیه آب در شهر کیانشهر

۲۲:۳۴ ۲۸ تير ۱۴۰۳

عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در دومین سفر رسمی خود به شهرستان کوهبنان با شهردار و اعضای شهر بخش طغرالجرد دیدار کرد.

در این دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان طی تماس تلفنی با رئیس اداره آب و فاضلاب خواستار استقرار دو دستگاه تصفیه آب در شهر کیانشهر شد. 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری خدمت به مردم بعنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب توفیقی ست که نصیب ما شده است.

همتی ابراز داشت: در سایه وحدت، همدلی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی، موسسات دولتی و خصوصی می‌توان بهترین خدمات را ارائه نمود و مشکلات موجود را مرتفع کرد.

وی ادامه داد: کوهبنان و طغرالجرد بهشت معادن زغالسنگ، سرب و روی، خاک نسوز، خاک کاشی و. است که شورا‌ها می‌توانند با همکاری و هماهنگی فرمانداری زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان را رقم بزنند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوهبنان و طغرالجرد از نظر زیر ساخت‌ها و امکانات رفاهی نسبت به شهر‌های مشابه پیشرفت کمتری دارند که می‌طلبد مسئولین استانی و کشوری برای تعالی و پیشرفت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند…
حمید رضا سلطانی شهردار کیانشهر خواستار مساعدت جهت حفر چاه برای آبیاری درختان فضای سبز و کشت گیاهان دارویی شد.

وی خاطر نشان کرد: برخی از قسمت‌های تاسیسات شن و ماسه شهرداری فرسوده است که جهت افزایش درآمد و ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی این مهم ضروری است.

شهردار کیانشهر افزود: واحد نقلیه شهرداری با کمبود بیل مکانیکی و بیل بکهو مواجه است و برای گسترش کارگاه بلوک زنی و موزائیک نیاز به مساعدت و تسهیلات کم بهره داریم….
سید کاظم نوبهار نایب رییس شورای شهر کیانشهر گفت: شهرداری نیاز به بیل مکانیکی دارد تا هم برای انجام امورات شهری و هم خدمت رسانی به مردم فعالیت کند.

وی خاطر نشان کرد: برخی مدارس بخش طغرالجرد مربوط به قبل از انقلاب و فرسوده هستند که نیاز به بازسازی دارند.

نوبهار گفت: زیر ساخت‌ها فراهم است ولی بدلایل خدمات کم و کمبود‌های آموزشی برخی والدین اقدام به مهاجرت از منطقه می‌کنند که نیاز هست نوسازی مدارس در این راستا مساعدت نماید.

وی ابراز داشت:مجتمع شرکت زغال سنگ از سال ۷۱ به حال خود رها شده که باید پیگیری و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

ناییب رئیس شورای شهر کیانشهر خواستار مساعدت جهت اجرای مبلمان شهری، ساخت پارک‌ها و بوستان‌ها شد.

وی خاطر نشان کرد: بحث مسکن ملی با مشکل مواجه شده در حالی که خط انتقال گاز از وسط این زمین‌ها عبور می‌کند که بایستی هر چه زودتر جابجا و زمین‌ها به متقاضیان واگذار شود.

نوبهار بیان داشت: فروشندگی پمپ بنزین فعلی متعلق به حدود ۵۰ سال پیش و متعلق به اعضای شرکت است که ضرورت دارد با رفع موانع در راستای احداث جایگاه عرضه مواد سوختی اقدام شود.

وی یادآور شد: استقرار ایستگاه‌های تصفیه آب در کیانشهر ضروری است در حالی که خط انتقال آب انجام شده است. 

 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا