اخبار روزفناوری

Unknown 9: Awakening تصاویر جدیدی از گیم پلی 8 دقیقه ای دریافت می کند

Unknown 9: Awakening تصاویر جدیدی از گیم پلی 8 دقیقه ای دریافت می کند

اگر بازی Unknown 9: Awakening را دنبال می‌کنید که توسط Reflector Entertainment LTD توسعه یافته و توسط Bandai Namco منتشر شده است، تصاویر گیم‌پلی کاملاً جدید نشان می‌دهند که می‌توانید انتظار داشته باشید در این بازی داستانی ببینید.

این عنوان در طول جشنواره بازی های تابستانی تریلر جدیدی دریافت کرد که در نهایت به بازیکنان نگاهی اجمالی به دنیای ناشناخته 9: بیداری و قدرت های هارونا. این عنوان برای اولین بار در Gamescom در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تاکنون در حال توسعه است. این بازی در نهایت تاریخ انتشار برنامه ریزی شده ای در پاییز 2024 دارد.

در ویدیوی هشت دقیقه‌ای جدید، می‌توانید نحوه عملکرد گیم‌پلی در Unknown 9: Awakening را مشاهده کنید، در حالی که گیم‌پلی با توضیحات سازنده از کارگردان خلاق کریستوف روسیگنول همراه است. در این ویدیو، Rossignol دنیای متنوعی را که هارونا می‌خواهد کشف کند و چگونگی ارتباط اکتشاف با گیم‌پلی را توضیح می‌دهد. چه بخواهید تا حد امکان مخفیانه باشید و چه تا جایی که می توانید مخرب باشید، برای هرکسی که در Unknown 9: Awakening شیرجه می زند، چندین سبک بازی در دسترس است.

این عنوان دارای مکانیک منحصربه‌فردی به نام «پله‌کردن» است، که در آن هارونا می‌تواند دشمنان خود را کنترل کند و آنها را در موقعیتی قرار دهد که به نفع خود باشد تا بتواند در نبرد موفق شود. استفاده از این ویژگی ممکن است دشوار باشد، اما با نگاهی به فیلم‌های گیم‌پلی، می‌توان آن را فوق‌العاده مفید دانست. هارونا با استفاده از توانایی قدم زدن خود، می تواند به طور موقت یک دشمن را برای حمله به دشمن دیگر حرکت دهد، که اگر نیاز به برنامه ریزی برای فرار داشته باشد، می تواند مفید باشد.

در نبرد، هارونا توانایی‌های دیگری دارد که می‌تواند به نفع او دستکاری کند. این شامل توانایی “نگاه کردن” او می شود که به او اجازه می دهد موقعیت های دشمنان را ببیند تا بتوانید حمله بعدی خود را با درایت و دقیق برنامه ریزی کنید. هارونا همچنین می‌تواند دشمنان را بکشد و هل دهد، که می‌تواند به حمله به دشمنان در بالای صخره کمک کند تا از آسیب جلوگیری کنند. همانطور که در فیلم مشاهده می شود، او می تواند آنها را از صخره بیرون بکشد و در معرض خطر آتش سوزی قرار گیرد.

ناشناخته 9: بیداری دارای مناظر خیره کننده ای در دوردست است، زیرا هارونا برای درک قدرت هایش باید دور و بر سفر کند. این کار او را از میان جنگل‌های عمیق هند، صحرای موریتانی و بسیاری از مکان‌های جذاب دیگر می‌برد و به هارونا اجازه می‌دهد تا قدرت‌های خود را در هر مکان متفاوت تقویت کند. در حالت اکتشاف، اسرار در هر گوشه ای پنهان می شوند، و خارج شدن از مسیر شکست خورده می تواند یک دارایی باشد، زیرا او می تواند آیتم هایی را پیدا کند که می توانند بعداً در بازی برای او مفید باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا