اخبار روزفناوری

مود جدید Cyberpunk 2077 به مشکل ردیابی مسیر پرداخته و بافت های HD جدید را معرفی می کند

مود جدید Cyberpunk 2077 به مشکل ردیابی مسیر پرداخته و بافت های HD جدید را معرفی می کند

یک مد جدید Cyberpunk 2077 که امروز به صورت آنلاین منتشر شد، راه حلی را برای مشکل اصلی ردیابی مسیر معرفی می کند که به طور قابل توجهی روی تصاویر تأثیر می گذارد و در عین حال برخی بافت های HD جدید را نیز معرفی می کند.

Mod Preem Fixes که می‌توانید از Nexus Mods دانلود کنید، به سایه ثابت می‌پردازد. مش در حال عبور از پارچه است، مشکلی که از زمان اجرای ردیابی مسیر در بازی وجود داشته است اما هنوز برطرف نشده است. با این حال، این تعمیر، پارچه را صاف می کند و آنطور که باید با نور تعامل نمی کند. علاوه بر این، نسخه دوم مود همچنین بافت‌های HD جدیدی را برای پارچه معرفی می‌کند که به طور قابل توجهی بهتر از بافت‌های وانیلی با کیفیت پایین به نظر می‌رسند.

با وجود اینکه CD Projekt Red توسعه Cyberpunk 2077 را به پایان رسانده است، بازی همچنان به لطف مددرها، از جمله حالت چند نفره آنلاین. با این حال، حتی بدون مودها، بازی در وضعیت عالی قرار دارد، بیشتر به لطف به روز رسانی عظیم 2.0 و گسترش عالی Phantom Liberty. می‌توانید با بررسی

Alessio درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty بر اساس یک بازی فوق‌العاده ساخته شده است تا داستان سرایی خارق‌العاده‌تری (با موضوعی هیجان‌انگیز جاسوسی، این بار)، مبارزات هیجان‌انگیز، و محتوای جانبی بسیار باکیفیت ارائه دهد. تعمیرات اساسی درخت پرک یک پیشرفت بزرگ برای پیشرفت است، و افزودنی هایی مانند مبارزه با وسایل نقلیه و سیستم پلیس بازنگری شده بسیار مورد استقبال قرار می گیرند، اگرچه بازی را تغییر نمی دهند. اگر تا به حال در Cyberpunk 2077 دوام آورده باشید، یک بازی بزرگ با بیش از 120 ساعت محتوای با کیفیت و دنیای بازی فوق‌العاده غوطه‌وری پیدا خواهید کرد که به معنای واقعی کلمه خود را در آن گم می‌کنید. علاوه بر این، این بازی بسیار زیباترین و بازی از لحاظ فنی پیشرفته در صورت داشتن سخت افزار (PC و RTX 40 GPU) در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا