چطوری میشه

نحوه ارسال خودکار پست های جدید به مشترکین

نحوه ارسال خودکار پست های جدید به مشترکین

تصور کنید هر بار که پستی را منتشر می کنید مجبور باشید به صورت دستی برای مشترکین خود ایمیل ارسال کنید. تهیه پیش‌نویس ایمیل، جمع‌آوری فهرست مشترکین و ارسال آن برای همه آنها زمان زیادی را که می‌توانید برای کار در وبلاگ خود صرف کنید، تلف می‌کند.

چرا وقتی می‌توانید فرآیند را خودکار کنید و بلافاصله یک مقاله جدید بنویسید، این کار را انجام دهید؟

خدمات متعددی برای وردپرس وجود دارد که می‌توانند محرک‌های مختلف را شناسایی کنند، مانند انتشار یک پست جدید، و از طرف شما به مشترکین هشدار ارسال کنند. بیایید نگاهی به چند گزینه شما برای ارسال اعلان‌های پست جدید بیندازیم.

چرا ایمیل‌های اعلان پست را خودکار کنیم

اگر هنوز یک خبرنامه راه اندازی نکرده اید، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید. به همه برندهای مورد علاقه خود فکر کنید. به احتمال زیاد، آنها شما را با یک کمپین بازاریابی ایمیلی بی عیب و نقص نگه می دارند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ایمیل‌های اعلان پست ضروری هستند.

در زمان صرفه جویی می کند

بعضی از افراد تصمیم می‌گیرند به صورت دستی ایمیل‌های خوش‌آمدگویی، ارسال اعلان‌ها و موارد مشابه ارسال کنند، اما حقیقت این است که در درازمدت پایدار نیست.

هر چه وبلاگ شما بزرگتر شود، بیشتر باید با آن دست و پنجه نرم کنید. حجم بیشتر مشترکین جدید، فهرست حتی بزرگتر از افراد، و البته منابع تعاملی دیگر مانند نظرات و رسانه های اجتماعی بیشترین توجه شما را می طلبد.

ایمیل‌های خودکار باعث صرفه‌جویی در ساعات کار شما می‌شود، و شخصی‌سازی می‌تواند تعامل را بالا نگه دارد و در عین حال آن تماس شخصی را حفظ کند.

مخاطبان شما را درگیر می کند

با اشباع بیش از حد محتوای آنلاین، به راحتی می توان حتی وبلاگ مورد علاقه خود را فراموش کرد. یادآوری هفتگی یا ماهانه در صندوق ورودی می‌تواند خوانندگانی را به شما بازگرداند که ممکن است به شما اجازه داده باشند رادار خود را رها کنید.

شما ممکن است هزاران بازدیدکننده جدید در ماه داشته باشید، اما اگر نتوانید بازدیدکنندگان فعلی خود را طولانی مدت نگه دارید، معنای زیادی ندارد. ارسال ایمیل‌های اعلان باعث وفاداری می‌شود و خوانندگان شما را درگیر می‌کند.

بینش را ارائه می دهد

چه فردی هستید که یک وبلاگ شخصی دارید یا یک تجارت بزرگ با هزاران خواننده، هیچ چیز ارزشمندتر از تجزیه و تحلیل نیست.

دانستن نحوه تعامل بازدیدکنندگان با محتوای شما می‌تواند بینش انتقادی نسبت به عادات آن‌ها ارائه دهد. با این دانش، بهتر می‌توانید محتوای خود را با آنها تنظیم کنید و مشترکین وفادار بیشتری جذب کنید.

بیشتر ابزارها و خدمات ایمیل مارکتینگ با آمار دقیقی مانند نرخ باز و کلیک ارائه می شوند. برای مثال، می‌توانید ببینید که چه پست‌هایی در خلاصه شما جلب توجه می‌کنند یا کدام عنوان ایمیل بیشترین کلیک را جذب می‌کند.

چگونه به طور خودکار پست ها را با یک افزونه ایمیل کنید

اگر می‌خواهید ایمیل‌های پست جدید خود را خودکار کنید، ساده‌ترین راه نصب یک افزونه است. اینها به دست آوردن مشترکین و ارسال ایمیل به محتوای جدید شما را به یک فرآیند کاملاً پس زمینه تبدیل می کند. فقط افزونه را تنظیم کنید، یک راه‌انداز رویداد ایجاد کنید، و همه چیز برای شما مراقبت خواهد شد.

گزینه 1: MailOptin

mailoptin

افزونه‌های بازاریابی ایمیلی زیادی وجود دارد، اما MailOptin یکی از بهترین‌های شما است می توانید دریافت کنید. بسته یکپارچه به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌ها را جذب کنید، خبرنامه های تعاملی، و لیست های ایمیل خود را خودکار کنید.

خود افزونه ایمیل‌ها را ارسال نمی‌کند، اما در عوض ادغام‌های سرویس ایمیل محبوب

  • کمپین فعال
  • AWeber
  • نمایشگر کمپین
  • CleverReach
  • تماس دائم
  • ConvertKit
  • چکیدن
  • EmailOctopus
  • GetResponse
  • کلید
  • بازاریابی ایمیل GoDaddy
  • کلاویو
  • MailChimp
  • MailerLite
  • MailJet
  • MailPoet
  • MooSend
  • SendFox
  • SendGrid
  • Sendinblue
  • Sendlane
  • سندی
  • پاسخ عمودی
  • زوهو

یکی از ویژگی های اصلی MailOptin، تولید کننده سرنخ و فرم ساز انتخابی آن است که توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب می کند و آنها را به لیست مشترکین شما اضافه می کند.

اما یکی از ویژگی های مهم دیگر آن اتوماسیون ایمیل و خبرنامه قدرتمند است. طراح. با این کار، می توانید ایمیل هایی برای مشترکین خود ارسال کنید یا حتی خلاصه ای از پست ها را ایجاد کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هر دو را انجام دهید.

مرحله اول در هر صورت: اتصال به ارائه دهنده خدمات ایمیل خود در MailOptin > Integrations. معمولاً می‌توانید فقط یک کلید API وارد کنید یا MailOptin را مجاز کنید.

اکنون اجازه دهید اعلان‌های پست جدید را تنظیم کنیم.

  • به MailOptin > ایمیل‌ها بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید.
  • Email Automation را انتخاب کنید.
  • اعلان پست جدید را از منوی کشویی انتخاب نوع انتخاب کنید.
  • الگویی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. به سفارشی‌کننده ایمیل هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید خبرنامه خود را بسازید.
  • در پانل سمت چپ، روی تنظیمات کلیک کنید و سپس به پایین به گیرنده بروید. روی منوی کشویی انتخاب اتصال کلیک کنید و ارائه‌دهنده خدمات ایمیل خود و همچنین بخش مشترکی را که می‌خواهید در صورت لزوم این ایمیل را برای آن ارسال کنید، انتخاب کنید.

اگر بخواهید خلاصه ای از پست ها را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه ارسال کنید، چه؟ مراحل بسیار شبیه به هم هستند.

  • به MailOptin > ایمیل‌ها برگردید، روی افزودن جدید کلیک کنید و اتوماسیون ایمیل را مانند قبل انتخاب کنید.
  • این بار، خلاصه ایمیل پست‌ها را از منوی کشویی انتخاب نوع انتخاب کنید. الگوی خود را انتخاب کنید و طبق معمول آن را سفارشی کنید.
  • چند تنظیمات مختلف برای تغییر در سفارشی‌کننده ایمیل خواهید داشت، مانند انتخاب حداکثر تعداد پست‌هایی که در خلاصه ظاهر می‌شوند یا محدود کردن آن به پست‌هایی با یک برچسب خاص. همچنین باید فواصل زمانی ارسال خبرنامه خود را تعیین کنید.

با آن، شما با موفقیت یک خبرنامه خودکار راه اندازی کردید!

گزینه 2: ایمیل مشترکین و خبرنامه ها با استفاده از SMTP

email subscribers and newsletters plugin

مشترک‌های ایمیل و خبرنامه‌ها عمدتاً برای سایت‌های کوچک با راه حل خود میزبانی ایمیل، اگرچه نسخه حرفه ای این افزونه شامل ادغام محدود با فرستنده هایی مانند SparkMail و PostMark می شود.

سه طرح موجود است: منبع باز (رایگان)، Starter و Pro. نسخه رایگان این افزونه به wp_mail متکی است، فرستنده مبتنی بر PHP که همراه با WordPress است.

مشکل این است که تابع پست PHP اغلب مسدود یا به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شود. برای ارسال مطمئن تر، می توانید نسخه Starter را خریداری کنید و به ارسال SMTP مطمئن تر دسترسی داشته باشید.

به یک افزونه SMTP مانند WP Mail SMTP نیز نیاز دارید. یا هر میزبان SMTP، مانند میزبانی ایمیل که اغلب توسط میزبان های وب ارائه می شود. پس از نصب میزبانی SMTP و نصب برنامه شروع مشترکین ایمیل، آماده راه اندازی ایمیل SMTP هستید.

WP Mail SMTP

  • در داشبورد خود، به مشترکین ایمیل > تنظیمات > ارسال ایمیل بروید.
  • در بخش انتخاب یک ایمیل برای ارسال نامه، روی SMTP کلیک کنید.
  • اطلاعات SMTP خود را وارد کنید. اگر مطمئن نیستید با میزبان ایمیل خود تماس بگیرید.

اکنون فقط باید ایمیل‌های اعلان پست را تنظیم کنید.

  • به مشترک‌های ایمیل > کمپین‌ها بروید و روی مدیریت الگوها کلیک کنید.
  • اگر قبلاً یک الگوی پست جدید منتشر شده ندارید، اکنون با کلیک کردن روی افزودن الگوی جدید یکی را ایجاد کنید، یا در صورت تمایل الگوی موجود را ویرایش کنید. این ایمیلی خواهد بود که برای مشترکین ارسال می کنید.
  • بازگشت به مشترک‌های ایمیل > کمپین‌ها، روی ایجاد اعلان پست کلیک کنید.
  • تنظیمات را پیکربندی کنید و الگوی ایجاد شده را انتخاب کنید.

چگونه پست های وبلاگ را از طریق ارائه دهنده خدمات ایمیل خود به اشتراک بگذارید

How to Share Blog Posts via Your Email Service Provider

اگر نمی‌خواهید از افزونه استفاده کنید، راه مستقیم‌تر ارسال خبرنامه‌ها از طریق ارائه‌دهنده خدمات ایمیل است. در حالی که این به ابزارهای شخص ثالث کمتری نیاز دارد، معمولاً تنظیم آن کمی سخت‌تر است و به این معنی است که راه آسانی برای مدیریت اتوماسیون ایمیل از داخل وردپرس نخواهید داشت.

برای انجام این کار، به یک ارائه دهنده ایمیل نیاز دارید که RSS به ایمیل، مانند MailChimp. بیایید به نحوه انجام این کار با این سرویس بپردازیم.

  • در داشبورد MailChimp خود، به صفحه کمپین ها بروید و روی گزینه Automation در زیر “مشاهده بر اساس نوع” کلیک کنید.
  • سپس بر روی پیوند “ایجاد اتوماسیون” کلیک کنید.
  • باید پنجره‌ای با گزینه‌های اتوماسیون شما باز شود، از اینجا روی گزینه اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های وبلاگ کلیک کنید.
  • باید نشانی اینترنتی فید RSS. برای اکثر کاربران وردپرس، می توانید با افزودن /feed/ به انتهای دامنه خود از این قسمت بازدید کنید.
  • به پر کردن اطلاعاتی مانند مخاطبی که می‌خواهید آن را برایشان ارسال کنید، موضوع ایمیل و تعداد دفعاتی که خبرنامه شما ارسال می‌شود، ادامه دهید.
  • وقتی به طراح ایمیل رسیدید و یک الگو را انتخاب کردید، مطمئن شوید که یک بلوک موارد RSS را قرار داده اید تا فید وبلاگ خود را به درستی نمایش دهید.

با این کار، مشترکین شما باید خلاصه ای از آخرین پست های شما را در بازه زمانی که مشخص کرده اید ارسال کنند.

اما این زیباترین راه حل نیست. ممکن است کار انجام شود، اما به طور کلی بهتر است از یک افزونه وردپرس استفاده کنید که به شما کنترل بیشتری بر نحوه و زمان ارسال خبرنامه شما می دهد.

به عنوان مثال، MailChimp با MailOptin ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید به وردپرس تکیه کنید باعث می شود رویداد و نه فقط فید RSS شما برای ارسال ایمیل در زمان مناسب.

در حال تکمیل

اجرای یک وبلاگ موفق مستلزم مدیریت بسیار بیشتری از آنچه شما انتظار دارید است، و اتوماسیون ایمیل می تواند بار زیادی را از دوش شما بردارد. فقط یک کمپین تکراری با استفاده از ارائه دهنده ایمیل مورد علاقه خود ایجاد کنید، و دیگر نیازی نیست نگران آن باشید.

اگر می خواهید اعلان های پست جدید خودکار را در سایت خود تنظیم کنید، چندین گزینه در دسترس است. در حالی که امکان راه اندازی یک کمپین فید RSS با اکثر ارائه دهندگان ایمیل وجود دارد، استفاده از افزونه ای مانند MailOptin که مستقیماً با رابط وردپرس شما ادغام می شود.

اینگونه افزونه‌ها همچنین معمولاً با تولید سرنخ، فرم‌سازها و قالب‌های ایمیل ساخته شده همراه با اتوماسیون ایمیل قابل تنظیم، همگی در داشبورد وردپرس شما ارائه می‌شوند.

بسته همه‌کاره می‌تواند مقداری راه‌اندازی کند، اما فوق‌العاده راحت است و در طولانی‌مدت در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا