چطوری میشه

برنامه وابسته خود را با Solid Affiliate شروع کنید

برنامه وابسته خود را با Solid Affiliate شروع کنید

حفظ اجرای روان برنامه های وابسته کار بزرگی است. دعوت از شرکت‌های وابسته جدید، پیگیری ارجاع‌هایی که به دست آورده‌اند و در نهایت پرداخت پول به هر کسی که مدیونتان است می‌تواند بدون افزونه مناسب به یک کابوس مدیریت تبدیل شود. علاوه بر این، کمبود مشخصی از پلاگین های وابسته با کیفیت بالا که به طور خاص برای WooCommerce طراحی شده اند وجود دارد. یعنی تا زمانی که Solid Affiliate وارد بازار شود.

افزونه مدیریت وابسته ممتاز از ابتدا با در نظر گرفتن WooCommerce ساخته شد. همه چیزهایی را که برای اطلاع از شرکت‌های وابسته و درآمدهای آن‌ها نیاز دارید، در اختیار دارد، و مطمئن شوید که همه به موقع حقوق دریافت می‌کنند.

بیایید به Solid Affiliate شیرجه بزنیم و نگاهی عمیق به بهترین ویژگی‌های آن بیندازیم.

Solid Affiliate: The Basics

solid affiliate

در حال حاضر افزونه‌های وابسته بسیار معروف و جاافتاده‌ای وجود دارد. Solid Affiliate که تنها در سال 2021 راه اندازی شد، اینجاست تا رقابت را تکان دهد. دقیقاً چه چیزی آن را تا این حد متمایز می کند؟

  • شرکت‌های وابسته، ارجاع‌ها و پرداخت‌های خود را در یک داشبورد قدرتمند اما بصری مدیریت کنید.
  • قیمت مادام العمر، به جای مدل استاندارد سالانه، برای افرادی که بودجه محدودی دارند بسیار دوستانه تر است.
  • می‌توانید از آن در تعداد نامحدودی از سایت‌ها، از جمله سایت‌های مشتری استفاده کنید.
  • هیچ افزونه گران قیمتی برای افزایش هزینه وجود ندارد. همه چیز در افزونه پایه گنجانده شده است.
  • دستیابی به آن بسیار تمیز و آسان است، زیرا به شدت شبیه رابط کاربری WordPress است که شما به آن عادت کرده اید. همچنین نیازی به ورود به سایت های شخص ثالث ندارید. همه چیز در پشت شماست.
  • شامل یک داشبورد مدیریت است که همه گزارش‌ها و اعلان‌های مهم را در یک پانل راحت جمع‌آوری می‌کند.
  • یک پورتال وابسته به شرکت های وابسته شما امکان می دهد حساب خود را مدیریت کرده و آمار را مشاهده کنند.
  • یکپارچه سازی قدرتمند Paypal کنترل کاملی را بر نحوه و زمان پرداخت ارائه می دهد و حتی از شما در برابر کلاهبرداری بازپرداخت محافظت می کند.

همانطور که می بینید، Solid Affiliate چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگرچه به اندازه افزونه‌های وابسته محبوب‌تر وجود نداشته است، اما در بسیاری از زمینه‌ها از رقبا پیشی می‌گیرد و این کار را با قیمت پایین‌تری انجام می‌دهد.

چرا از Solid Affiliate استفاده کنیم؟

چندین دلیل وجود دارد که چرا Solid Affiliate ارزش امتحان کردن را دارد. راه‌اندازی سایر پلاگین‌های وابسته دشوار است، نه از نظر ویژگی‌های غنی، و زمانی که افراد زیادی برای مدیریت داشته باشید، ممکن است با مشکل مواجه شوند.

اگر متوجه شدید که افزونه وابسته شما کار نمی کند یا ویژگی های مورد نیاز شما را ندارد، تغییر به افزونه جدید می تواند بسیار دشوار باشد. از همان ابتدا باید بدانید که افزونه‌ای را انتخاب می‌کنید که فرآیند افزودن شرکت‌های وابسته، راه‌اندازی پیوندهای ارجاع و مدیریت پرداخت‌ها را تا حد امکان بدون دردسر می‌کند.

علاوه بر این، یکپارچه‌سازی WooCommerce Solid Affiliate فقط در ثانیه‌های آخر مورد بررسی قرار نمی‌گیرد، اما یکی از ویژگی های اصلی این افزونه و آنچه در آن ساخته شده است.

در نهایت، قیمت بسیار منصفانه ای دارد. با یک بار هزینه 99 دلاری، به روز رسانی و پشتیبانی مادام العمر را در تعداد نامحدودی از وب سایت ها دریافت می کنید. اگر در حال طراحی سایت‌های مشتری هستید اما نمی‌توانید برنامه‌های گران قیمت و محدود به سایت سایر پلاگین‌های وابسته ممتاز را بپردازید، Solid Affiliate راهی برای رفتن است.

affiliate license

ویژگی های Solid Affiliate

این افزونه چیزهای زیادی برای ارائه دارد. و بدون هیچ گونه افزونه پولی، همه چیز در پلاگین پایه موجود است. بیایید همه ویژگی های اصلی آن را با جزئیات بررسی کنیم.

تنظیم آسان، یادگیری آسان

یک چیزی که واقعاً Solid Affiliate را از رقبا متمایز می کند این است که شروع کردن با آن چقدر آسان است. این افزونه شامل یک جادوگر راه اندازی است که تکمیل آن نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد. اکثر مراحل به آسانی کلیک کردن روی یک دکمه است.

Solid Affiliate Setup Wizard

از آنجا، می‌توانید رابط را بررسی کنید، شرکت‌های وابسته جدید اضافه کنید و ارجاع‌ها را تنظیم کنید. رابط کاربری ساده، شهودی و همراه با نکات و توضیحات جالب است، بنابراین هرگز نمی‌دانید که یک تنظیم خاص چه کاری انجام می‌دهد یا در مرحله بعد کجا باید بروید.

اگر گیر کردید، اسناد تمیز و قابل پیمایش Solid Affiliate را بررسی کنید. باید شما را در مسیر درست قرار دهد.

ادغام با WooCommerce

برخلاف سایر افزونه‌های وابسته که به سختی بر روی WooCommerce تمرکز می‌کنند یا حتی پشتیبانی را در پشت دیوار پنهان می‌کنند، Solid Affiliate به طور خاص برای WooCommerce طراحی شده است و در واقع بدون آن به درستی کار نمی‌کند.

علاوه بر این، با اشتراک‌های WooCommerce نیز ادغام می‌شود، چیزی که در سایر افزونه‌ها حتی نادرتر است.

در اینجا چند نمونه از نحوه آگاهی Solid Affiliate از WooCommerce آورده شده است:

  • کلیک‌ها و خریدها را روی هر نوع محصول، از جمله اشتراک‌ها و کالاهای مجازی، پیگیری کنید.
  • به شرکت‌های وابسته اجازه دهید یک کد کوپن WooCommerce ارائه کنند و پس از استفاده آن را پرداخت کنند.
  • اگر محصول در بازه زمانی مشخصی بازپرداخت شد، ارجاعات را رد کنید.
  • نرخ کمیسیون خود را بسته به محصول، دسته یا کوپن تغییر دهید.
  • خریدهای ارجاعی را علامت گذاری می کند و یک یادداشت سفارش برای علامت گذاری آنها درج می کند.

مدیریت شرکت های وابسته

به‌دست آوردن شرکت‌های وابسته با Solid Affiliate آسان است. می‌توانید آن‌ها را به ثبت‌نام در صفحه پورتال وابسته یا هر جایی که کد کوتاه ثبت‌نام خود را قرار داده‌اید هدایت کنید، کاربران موجود در سایت‌های خود را به‌عنوان وابسته تنظیم کنید، یا به‌صورت دستی حساب‌هایی ایجاد کنید.

به‌طور پیش‌فرض، برای کاهش هرزنامه ارجاع با کیفیت پایین، باید ثبت‌نام‌ها را به صورت دستی تأیید کنید، اگرچه می‌توان آن را خاموش کرد و همه موارد ارسالی را به‌طور خودکار تأیید کرد.

manage affiliates

وقتی کاربران تایید شدند، می‌توانند از پورتال وابسته برای مدیریت پیوندهای ارجاع خود استفاده کنند، ببینند چه تعداد کلیک کرده‌اند، و همچنین بر پرداخت‌هایی که ارائه کرده‌اید نظارت کنند.

در نهایت، Solid Affiliate با MailChimp ادغام می‌شود تا بتوانید به‌طور خودکار همگام‌سازی کنید شرکت های وابسته خود را به یک لیست تقسیم بندی شده وارد کنید و به راحتی با آنها تماس بگیرید.

تنظیم ارجاعات

ارجاعات حوزه ای هستند که Solid Affiliate کنترل نهایی را به شما می دهد. در اینجا فقط تعدادی از تنظیماتی که می توانید تغییر دهید وجود دارد:

  • می توانید نرخ درصد ارجاع تعیین کنید یا نرخ ثابتی را انتخاب کنید.
  • حمل و نقل یا مالیات را از محاسبات کمیسیون مستثنی کنید.
  • نرخ‌های ارجاع برای اشتراک‌ها را تغییر دهید و نرخ جداگانه‌ای برای تمدید اشتراک تعیین کنید.
  • فقط برای مشتریان جدید پرداخت کنید. این با یک کوکی ردیابی می‌شود و وقتی منقضی شد می‌توانید آن را تغییر دهید.
  • نرخ‌های ارجاع را بر اساس تک تک شرکت‌های وابسته، محصولات خاص، یا حتی گروه‌های وابسته تقسیم‌بندی شده سفارشی کنید.
  • یک کوپن WooCommerce ایجاد کنید و پس از استفاده پرداخت کنید.
  • یک دوره مهلت بازپرداخت تنظیم کنید تا از پرداخت به شرکت‌های وابسته برای محصولات بازپرداخت شده جلوگیری کنید، یا این را به طور کامل خاموش کنید.
  • اگر یک کاربر روی چندین پیوند وابسته کلیک کرد، فقط آخرین پیوندی را که روی آن کلیک کرده است اعتبار کنید.

در صفحه نرخ‌های کمیسیون، می‌توانید تنظیمات مختلف خود را که ممکن است بر نحوه پرداخت به شرکت‌های وابسته تأثیر بگذارد، ردیابی کنید و اولویت نرخ‌های سفارشی خاصی را که تنظیم کرده‌اید تغییر دهید.

commission rate overrides

هنگامی که هر کسی محصولی را خریداری می‌کند، ارجاع‌ها به‌طور خودکار مدیریت می‌شوند، اگرچه در صورت نیاز می‌توانند به صورت دستی نیز اضافه شوند. می‌توانید تمام ارجاع‌های خود را از داشبورد بررسی کنید تا ببینید دقیقاً هر کمیسیون چگونه محاسبه شده است.

پرداخت به وابستگان خود

پرداخت برای ارجاعات یک فرآیند کاملاً بدون دردسر با Solid Affiliates است. شما دو گزینه دارید: یا از ادغام PayPal برای پرداخت مستقیم به شرکای خود استفاده کنید ، یا یک CSV از تمام پرداخت های معلق صادر کنید تا بتوانید به صورت دستی این کار را انجام دهید.

اگر PayPal را انتخاب کنید، استفاده از آن بسیار آسان است. می‌توانید برای شرکت‌های وابسته جداگانه پرداخت کنید یا تمام ارجاع‌های معوق را بپردازید، و به درستی از فاکتورهای Paypal استفاده می‌کند. آنها همچنین هیچ کارمزد تراکنش دریافت نمی کنند، هرچند به خاطر داشته باشید که خود Paypal همچنان کاهش می یابد.

همیشه می‌توانید پرداخت‌های گذشته خود را در صفحه پرداخت‌ها پیگیری کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیزی اشتباه نیست.

Creatives: Marketing Assets

تا به حال محتوای بازاریابی مانند تبلیغات بنری برای به اشتراک گذاشتن با شرکت های وابسته داشته اید، اما راهی برای ارائه آسان آن به همه آنها وجود ندارد؟ با Solid Affiliate، این دیگر نگران کننده نیست.

در صفحه خلاقات، می‌توانید تصویری را آپلود کنید، توضیحی ارائه کنید و به صفحه فرود محصول خود پیوند دهید. این را می توان برای انواع دارایی ها یا تصاویر استفاده کرد، اگرچه حتی می توانید یک متن ساده برای جاسازی برای شرکت های وابسته بنویسید.

هنگامی که کارتان تمام شد، این دارایی‌ها در کتابخانه برای هر یک از شرکت‌های وابسته شما در دسترس خواهند بود تا در صورت تمایل، آن‌ها را در سایت خود درج کنند. می‌توانید به راحتی هر گونه خلاقیت قدیمی را غیرفعال کنید و آنها دیگر در کتابخانه Creatives ظاهر نمی‌شوند.

آمار تفصیلی

Solid Affiliate همه چیزهایی که در برنامه وابسته شما اتفاق می افتد را به دقت پیگیری می کند. وقتی روی پیوند کلیک می‌شود، محصولی خریداری می‌شود، یا یک شرکت وابسته ثبت‌نام می‌کند، همه چیز ثبت شده و برای مشاهده آسان در بخش گزارش‌ها فهرست می‌شود.

این گزارش‌ها در زمان واقعی عمل می‌کنند، اگرچه روندهای تاریخی نیز در دسترس هستند. همه چیز در نمودارهای آسان برای خواندن ارائه شده است، و همچنین می توانید داده ها را بر اساس محدوده تاریخ خاص یا سفارشی فیلتر کنید.

با این نمودارها و جداول، هیچ سردردی برای رمزگشایی آنها وجود ندارد. همه چیز ساده، تمیز و مختصر است.

detailed statistics

توسعه مداوم

در آخر می‌خواهیم اشاره کنیم که Solid Affiliate همیشه در تلاش است تا ویژگی‌های جدید را اضافه کند. تیم توسعه فعال است و به راحتی ادغام های جدیدی را اضافه می کند تا مدیریت برنامه وابسته شما را آسان تر کند. به عنوان مثال، آنها در حال کار بر روی انتشار یک API باز هستند – و شما همیشه می‌توانید Log تغییرات را بررسی کنید. برای مشاهده زمان انتشار ویژگی های جدید.

به‌علاوه، اگر ویژگی یا یکپارچگی خاصی وجود دارد که می‌خواهید تنها کاری که باید انجام دهید این است که با تیم Solid Affiliate تماس بگیرید. آنها بسیار پاسخگو و پذیرای پیشنهادها هستند (در واقع، ادغام MailChimp در همان هفته ای که توسط یک مشتری درخواست شد اضافه شد – اکنون سریع است).

نظرات نهایی

پیدا کردن یک پلاگین وابسته هم مقرون به صرفه و هم با کیفیت بالا کار آسانی نیست، اما Solid Affiliate کار خود را به خوبی انجام می دهد. از مدیریت وابسته گرفته تا ردیابی ارجاع تا پرداخت بی‌دردسر هزینه‌های کمیسیون، همه چیز را به زیبایی از شروع تا پایان انجام می‌دهد.

اگر برای یافتن یک ردیاب وابسته با ادغام WooCommerce که صرفاً یک فکر بعدی نیست، در تلاش بوده اید، این دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

طرح پرداخت آن نیز یکی از بهترین های موجود در بازار است. سایر پلاگین ها می توانند با هزینه های تکرار شونده سالانه بسیار گران شوند و حتی ممکن است کمیسیون شما را کاهش دهند. هزینه نسبتاً کم هزینه مادام العمر Solid Affiliate، عدم وجود افزونه های گران قیمت و پشتیبانی از سایت های نامحدود، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

دریافت وابسته جامد

آیا سؤالی در مورد Solid Affiliate دارید که ما به آن پاسخ ندادیم؟ یا آیا قبلاً این افزونه وابسته را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در زیر به ما بگویید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا