چطوری میشه

راهنمای Google Featured Snippet برای سایت های وردپرس

راهنمای Google Featured Snippet برای سایت های وردپرس

جذب افراد برای افزایش بازدید سایت مانند نه گفتن به پیتزا است، بسیار سخت است. صدها نتیجه جستجو حتی برای کلمات کلیدی مبهم وجود دارد، و اگر بتوانید متمایز شوید، برجسته شدن بسیار چالش برانگیز است.

این جایی است که «قطعه ویژه» وارد می‌شود. در سال 2014 معرفی شد، و ما فکر نمی‌کنیم که به این زودی‌ها از بین برود. تکه های ویژه گوگل نسبت به لینک های جستجوی معمولی کلیک بیشتری دریافت می کنند و این یک واقعیت ثابت شده است. به همین دلیل، قطعه‌های برجسته می‌توانند به شما کمک کنند تا تبدیل‌های کاربر و تعامل در سایت خود را افزایش دهید.

در این مقاله، همه چیزهایی را که در مورد قطعه ویژه Google نیاز دارید و اینکه چرا برای دریافت یک قطعه ویژه در Google نیازی به رتبه 1 ندارید، خواهید آموخت.

قطعات ویژه Google چیست؟

از قبل می‌دانید که قطعه‌های ویژه Google چیست. شما فقط ممکن است از این واقعیت آگاه نباشید که آن را یک قطعه برجسته می نامند. اگر در مورد چیزی خاص جستجو کرده باشید، گوگل معمولاً به سؤال شما با یک سری نتایج ریچ اسنیپت پاسخ می دهد. اینها همه پاسخ سؤال یا کلمه کلیدی شما را خواهند داشت، اما یک نتیجه در بالای پیوندهای دیگر نشان داده شده است. این قطعه برجسته است که به عنوان Position #0 نیز شناخته می‌شود، و معمولاً برای برجسته کردن آن به شکل متفاوتی قالب‌بندی می‌شود. بنابراین، اگر می خواهید دید سایت خود را افزایش دهید و می خواهید برای سایت خود تعامل داشته باشید، باید به جای موقعیت شماره 1، موقعیت شماره 0 را هدف بگیرید.

این کار مزایای زیادی دارد. اول، آنها فضای زیادی را اشغال می کنند و پاسخ سریعی را ارائه می دهند که کاربر به دنبال آن است، بنابراین آنها برای کلیک کردن روی پیوند شما کشیده می شوند. دوم، آنها بر نتیجه SERP حکومت می کنند. ثالثاً، آنها به شما بسیار در معرض دید قرار می دهند و همیشه شما را از گله جلوتر نگه می دارند، به این دلیل شهرت شرکت شما می تواند ده برابر شود.

اما مهم است که توجه داشته باشید، به طور جادویی موقعیت شماره 0 را به دست نخواهید آورد تا محتوای شما آنقدر خوب باشد که Google شما را در آنجا نگه دارد. منظور من از آن، کیفیت محتوا است و پادشاه خواهد ماند. همچنین باید سئوی وردپرس را در نظر بگیرید تا رتبه‌بندی و کلیک‌های خود را از SERP بهبود ببخشید.

برای قطعه‌ها، یک مطالعه توسط Ahrefs نشان داد که انواع کلمات زیر شانس بیشتری برای برجسته شدن دارند.

  • دستور پخت
  • بهترین
  • در مقابل
  • ساخت
  • تعریف

انواع قطعه های ویژه

در حالی که اکثر نتایج جستجوی Google به صورت لیستی از پیوندها، عنوان‌ها و گزیده‌ها نمایش داده می‌شوند، قطعه برجسته متفاوت است. برجسته است و به عنوان یکی از چهار فرمت نمایش داده می شود.

پاراگراف

Google Snippet Paragraph

طبق Getstat، 82٪ از قطعه‌های برجسته در فرم پاراگراف.

آنها عمدتاً به سؤالاتی مانند:

پاسخ می دهند

  • چه کسی است
  • چرا
  • چطور است
  • چگونه
  • این کار را انجام می دهد

طول یک پاراگراف معمولی 40 تا 60 کلمه است. این نوع اسنیپت بر سایر انواع قطعه ترجیح داده می شود.

فهرست شماره گذاری شده

Google Snippet Numbered List

اگر می خواهید مرحله به مرحله فرآیند، دستور غذا را شرح دهید، یا می خواهید هر نوع دستورالعملی را ارائه دهید، می توانید یک لیست شماره دار ایجاد کنید.

به دلیل این ترتیب، یک روش گام به گام نشان داده شده است، کلیک‌های مخاطبان روی سایت شما باید افزایش یابد و با پتانسیل برای نرخ پرش پایین‌تر نیز، زیرا مخاطبان شما نیازی به مراجعه به سایت دیگری در جستجو ندارند. یک پاسخ کامل.

شما اغلب یک لیست مرتب شده برای مشاهده خواهید کرد.

  • آموزش گام به گام
  • لیست های رتبه بندی شده

فهرست گلوله‌ای

Google Snippet Bulleted List

هنگامی که یک لیست به ترتیب است و گام به گام روش باید به صورت شماره گذاری ایجاد شود. اگر لیست شما به روش گام به گام نیست، در عوض یک لیست گلوله ای ایجاد می کنید.

یک لیست گلوله‌دار برای مشاهده خواهید کرد.

  • بهترین لیست ها
  • لیست های رتبه بندی شده
  • لیست های رتبه بندی نشده
  • فهرست های ویژه

جدول

Google Snippet Table

اگر دو یا چند مورد را با یکدیگر مقایسه می‌کنید، یک ویژگی با قالب جدول ظاهر می‌شود. گوگل دوست دارد خودنمایی کند و تمام اطلاعات موجود را به خزنده‌های خود نشان می‌دهد. این می‌تواند شامل داده‌هایی با نرخ، سال، قیمت، اعداد، درصد و غیره باشد. لازم نیست در جدول خود فوق‌العاده خلاق باشید زیرا اطلاعاتی که Google برای قطعه جدول استخراج می‌کند، جدولی ساده، ثابت و غیرقابل مرتب‌سازی است. .

مزایای قطعه های ویژه

ایمن کردن موقعیت قطعه برجسته مزایای زیادی دارد. این موارد عبارتند از:

  • CTR بهتر: بر اساس Search Engine Land، Featured Snippet 8% از کل کلیک‌ها را دریافت می‌کند، بنابراین اگر بر روی قطعه برجسته قرار بگیرید، نرخ کلیک ارگانیک شما افزایش می‌یابد.
  • قابلیت مشاهده: اگر قطعه شما چشم نواز باشد، افراد بیشتری قطعه برجسته شما را خواهند دید. آنها به طور خودکار شروع به فکر می کنند که اگر گوگل پاسخ شما را انتخاب کرده باشد، می توان به سایت شما اعتماد کرد. به عنوان نشانه ای از اقتدار در یک موضوع دیده می شود و مردم روی پیوند شما کلیک می کنند.
  • شانس بهبود یافته: پس از اجرای نشانه‌گذاری طرحواره، Google می‌تواند محتوای سایت شما را واضح‌تر درک کند. به همین دلیل، شانس شما برای بدست آوردن نتایج غنی در جستجوی ارگانیک نیز افزایش می یابد.
  • تبدیل‌های افزایش‌یافته: اگر بازدیدکنندگان پس از مشاهده قطعه ویژه شما به آنچه می‌خواهند برسند، تبدیل نیز افزایش می‌یابد. از آنجایی که شما پیامدهای خوانده شده، دانلود، پرسش، فروش و غیره را دریافت خواهید کرد
  • جستجوی صوتی: روز به روز، به دلیل پیشرفت فناوری، تعداد جستجوهای صوتی نیز در حال افزایش است. قطعه های ویژگی به طور خاص برای جستجوهای صوتی و در حال حرکت طراحی شده اند. تا سال 2020 درصد جستجوهای صوتی افزایش یافته است، بنابراین لازم است آماده باشید. به گفته گوگل، افزایش جستجوی صوتی “نزدیک من” یک نمودار ثابت رو به بالا مشاهده کرده است.

افزونه های وردپرس برای نشانه گذاری طرحواره و قطعه های غنی

به منظور ایمن کردن موقعیت قطعه ویژه، باید مطمئن شوید که پست‌ها و صفحات شما به عنوان یک قطعه غنی در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند، بنابراین مهم است که نشانه‌گذاری طرحواره سایت شما به درستی تنظیم شده باشد. این کد به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند وب سایت شما چیست و صفحه شما در مورد چیست.

همه در یک طرحواره ریچ اسنیپت

All In One Schema Rich Snippets

All In One Schema Rich Snippet یک افزونه رایگان وردپرس است. این یک راه حل بسیار آسان برای مشکل اسنیپت غنی Schema شما است و توسط بسیاری توصیه می شود. بیایید ببینیم All In One Schema Rich Snippets چه چیزی را ارائه می دهد.

از 9 نوع طرحواره پشتیبانی می کند:

  • بررسی
  • رویدادها
  • افراد
  • محصولات
  • دستور پخت
  • برنامه نرم افزار
  • ویدئو
  • مقاله
  • خدمات
  • بدون نیاز به کدگذاری
  • سفارشی کردن افزونه
  • تنظیم و پیکربندی آسان

متأسفانه، Schema را به طور خودکار به سایت شما اختصاص نمی دهد، شما باید این کار را به صورت دستی با کادر متا که به ویرایشگر وردپرس اضافه می کند انجام دهید.

Yoast SEO

Yoast SEO plugin

آنها بیانیه جسورانه ای دارند مبنی بر اینکه از سال 2008 به میلیون ها وب سایت کمک کرده اند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. و کار افزونه آنها از بیانیه پررنگ آنها پشتیبانی می کند.

بگذارید برخی از عملکردهای آن را ببینیم:

  • از انواع مختلف طرحواره پشتیبانی می کند
  • بدون نیاز به کدگذاری
  • سیستم رتبه بندی چندگانه
  • کد بهینه شده برای گوگل
  • پیش‌نمایش قطعه برای جستجو و رسانه‌های اجتماعی
  • کنترل کامل بر Breadcrumbs خود
  • محتوای تکراری وجود ندارد

داده های ساختار یافته برنامه Schema

Schema App Structured Data

افزونه رایگان را برای ویژگی‌های اساسی مانند نشانه‌گذاری برای پست‌ها، نویسندگان، دسته‌ها، برچسب‌ها و خرده‌های نان نصب کنید. اگر ویژگی‌های بیشتری از این می‌خواهید، می‌توانید به نسخه پریمیوم آن ارتقا دهید.

عملکرد در نسخه Premium شامل موارد زیر است:

  • نشانه‌گذاری طرحواره برای داده‌های اصلی ایجاد کنید.
  • ادغام داده های ویکی
  • بازبینی ویجت
  • قطعه ویدیویی برای یوتیوب
  • پست سفارشی و نگاشت فیلد
  • ادغام WooCommerce
  • از انواع طرحواره های پیشرفته تر پشتیبانی می کند

نحوه اضافه کردن Schema Markup برای Rich Snippets با Yoast

خزنده‌های موتور جستجو از نشانه‌گذاری طرحواره برای درک درست سایت شما استفاده می‌کنند، در حالی که ریچ اسنیپت‌ها برای انسان هستند. می توانید با کمک کد JSON-LD یا با نصب یکی از افزونه های ذکر شده در بالا، نشانه گذاری طرحواره را اضافه کنید. شروع با هر سه افزونه آسان است، اما در این راهنما شما را از طریق تنظیمات مخصوص افزونه Yoast SEO راهنمایی می کنیم زیرا این همان چیزی است که ما برای WPExplorer استفاده می کنیم.

ظاهر جستجو و تنظیمات اجتماعی را پیکربندی کنید

Yoast Search Appearance

در Yoast می‌توانید تنظیمات ظاهری جستجو را پیدا کنید. در آنجا می توانید انتخاب کنید که سایت شما یک شخص است یا یک سازمان. با کمک این اطلاعات، Yoast SEO قادر به خروجی داده های ساخت یافته صحیح خواهد بود. همچنین، مطمئن شوید که تمام اطلاعات رسانه های اجتماعی خود را اضافه کرده اید (که می توانید از طریق Yoast انجام دهید). این به موتورهای جستجو کمک می کند تا بدانند کدام صفحات وب دیگر با سایت شما مرتبط هستند.

تنظیم پیش‌فرض‌ها و استفاده از Schema Tab در Meta Box Yoast SEO

Yoast Content Types

پس از نصب افزونه Yoast SEO، افزونه به طور خودکار صفحات شما را با طرحواره صفحه وب و تمام پست هایی که با Article Schema منتشر کرده اید، توصیف می کند. اگر می‌خواهید این تنظیم پیش‌فرض را تغییر دهید، می‌توانید در بخش ظاهر جستجو > انواع محتوا در Yoast SEO.

Yoast Individual Page Schema

همچنین، اگر می‌خواهید، می‌توانید تصمیم بگیرید که Yoast چگونه هر پست یا صفحه را با تب Schema ارائه شده در متا باکس Yoast SEO (معمولاً در زیر ویرایشگر کلاسیک یا در نوار کناری Gutenberg Yoast قرار دارد) توصیف کند.

  • وب: ابتدایی ترین نتیجه صفحه وب، تنظیم پیش فرض برای همه صفحات.
  • صفحه مورد: صفحه ای که به طور خاص به یک مورد یا چیز اختصاص داده شده است، مانند یک محصول یا یک هتل.
  • درباره: صفحه “درباره” وب سایت شما.
  • سؤالات متداول: این صفحه ای است که فهرستی از همه پرسش ها و پاسخ ها را در خود دارد.
  • QA: این صفحه حاوی یک سوال با چندین پاسخ ممکن است.
  • نمایه: صفحه ای که نماینده یک شخص یا کاربر است.
  • تماس: صفحه ای که دارای فرم تماس است.
  • پزشکی:  در این صفحه اطلاعات پزشکی، توصیه‌های تشخیصی یا موارد مشابه را خواهید یافت.
  • مجموعه: اگر می‌خواهید صفحاتی مانند آرشیو پست یا نمای کلی وبلاگ را پیدا کنید، این صفحه فهرستی از همه صفحات دیگر را دارد.
  • تسویه حساب: این صفحه بخشی از فرآیند پرداخت تجارت الکترونیکی است.
  • املاک و مستغلات: شامل اطلاعاتی درباره یک ملک برای فروش/اجاره یا موارد مشابه است، آن را در این صفحه خواهید یافت.
  • نتیجه جستجو: صفحه ای که نتایج جستجو را فهرست می کند.

اکنون انواع مختلفی از نشانه‌گذاری Schema وجود دارد، و Google بیشتر از همه انواع زیر از نشانه‌گذاری Schema را تأیید می‌کند:

  1. محصول
  2. دستور پخت
  3. رویداد
  4. کسب و کار محلی
  5. سؤالات متداول
  6. چگونه
  7. وب سایت
  8. ویدئو
  9. گفتنی
  10. پیمایش سایت

می توانید از طریق JSON-LD یا با کمک یک افزونه، نشانه گذاری طرحواره را به وب سایت خود اضافه کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک افزونه SEO مانند Yoast استفاده کنید که از JSON-LD برای تزریق نشانه گذاری Schema.org به صفحه وب شما استفاده می کند.

Breadcrumb Navigation برای نتایج جستجو

Breadcrumb Navigation

ناوبری Breadcrumbs به مشتری کمک می‌کند و به آنها می‌گوید کجا یا در کدام صفحه از وب‌سایت شما هستند. به عنوان یک پیوند انتهایی نمایش داده می شود که می توانید آن را در نتایج جستجو مشاهده کنید. اگر می خواهید، می توانید مسیر ناوبری را نیز در وب سایت خود نمایش دهید. با کمک خرده نان در سایت شما، کاربر می تواند به راحتی دسته ها را مرور کند و می تواند انواع بیشتری از محصولات و محتوا را کشف کند.

من می توانم کل کد JSON-LD را در مورد نحوه افزودن پودر سوخاری به صورت دستی به سایت خود تایپ کنم، اما این یک فرآیند بسیار خسته کننده برای شما خواهد بود. و اگر یک توسعه دهنده نیستید (یا با کدنویسی خیلی راحت هستید) بهتر است مسیر آسان را طی کنید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنم این کار را با کمک افزونه Yoast انجام دهید، که این روند طولانی اضافه کردن پودر سوخاری را کمتر خسته‌کننده و کوتاه می‌کند.

Yoast کد JSON-LD را در کد منبع خروجی می‌کند تا خرده‌های نان به طور خودکار به سایت شما اضافه شود. زیرا این مطمئن ترین روش است و ریچ اسنیپت نیز خواهید داشت. اگرچه اکثر تم ها با Yoast سازگار هستند، مطمئن شوید که قبل از شروع به کار، تم خاص وردپرس خود را دوباره بررسی کنید (فقط برای ایمن بودن).

نحوه اضافه کردن Breadcrumb از طریق Yoast

Yoast Breadcrumbs

  1. وارد سایت وردپرس خود شوید، پس از ورود در داشبورد خود خواهید بود.
  2. در سمت چپ، یک منو خواهید دید، روی منو کلیک کنید، در آن منو “SEO” را مشاهده خواهید کرد و اکنون روی “SEO” کلیک کنید.
  3. بعد از اینکه روی سئو کلیک کردید، گزینه های دیگری را مشاهده خواهید کرد که روی “جستجوی ظاهر” کلیک کنید.
  4. اکنون روی برگه Breadcrumbs کلیک کنید.
  5. به پایین صفحه بروید و دکمه جابجایی را “فعال” کنید.
  6. بعد از فعال کردن پودر سوخاری، می‌توانید تنظیمات را طبق تنظیمات برگزیده خود پیکربندی کنید.
  7. بعد از اتمام تنظیمات پیکربندی، همه تغییراتی را که ایجاد کرده اید ذخیره می کنید.

نحوه اضافه کردن Breadcrumb با کد کوتاه Yoast

اگر طرح زمینه شما قبلاً از پودرهای سوخاری Yoast پشتیبانی می‌کند، ممکن است به صورت خودکار نمایش داده شوند، زیرا بسیاری از تم‌های ممتاز (مانند Total) برای نمایش کدگذاری شده‌اند. در صورت فعال بودن افزونه Yoast’s breadcrumbs. اما حتی اگر موضوع شما قبلاً با Yoast ادغام نشده باشد، باز هم می‌توانید به راحتی با کمک کد کوتاه ساده، به صفحه، سایت و طبقه‌بندی‌های خود، خرده‌های نان را تولید کنید. اگر از گوتنبرگ استفاده می کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بلوک کد کوتاه وارد کنید و سپس موارد زیر را اضافه کنید:

  1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. نکات

اگر از ویرایشگر کلاسیک استفاده می‌کنید و نه گوتنبرگ، به سادگی روی ویرایشگر متن کلیک کرده و کد کوتاه را در متن اصلی یا منطقه ایجاد صفحه خود جای‌گذاری کنید.

به این ترتیب مسیر خرده نان خود را به آن قسمت از صفحه اضافه خواهید کرد. همچنین، تنها راه غیرفعال کردن breadcrumb از صفحه، حذف کد کوتاه است.

بهینه سازی ریچ اسنیپت ها با تجزیه و تحلیل رنکینگ اسنیپت ها

با راه‌اندازی Schema، زمان بهینه‌سازی ریچ اسنیپت‌ها فرا رسیده است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به قطعات رتبه بندی فعلی برای کلمات کلیدی مختلف نگاه کنید تا از آنها الهام بگیرید. اگر تمام تلاش خود را برای ارتقای وب سایت خود و افزایش رتبه آن انجام داده اید، اما رقبای شما هنوز موقعیت قطعه برجسته را به دست آورده است، ببینید آنها در حال انجام چه کاری هستند. این یک راه آسان برای شناسایی کمبودهای شماست تا بتوانید ایده روشنی از قدم بعدی خود داشته باشید. ببینید آیا لیست ها رتبه بهتری نسبت به جدول ها دارند یا خیر. یا به دنبال عبارت خاصی باشید. قبلاً می‌دانید که یک قطعه برجسته دارای پتانسیل افزایش CTR شما و همچنین امکان تبدیل کاربران به مشتری است. بنابراین شما آن قطعه برجسته را می خواهید!

اکنون چگونه می توان آن قطعه های برجسته را ایمن کرد؟ شما می‌توانید با ابتدایی‌ترین مرحله، که «تحلیل رقبا» است، شروع کنید و ببینید که رقبای شما برای چه پرسش‌های مرتبطی رتبه‌بندی می‌کنند و چگونه می‌توانید به طور بالقوه از آن‌ها برتری بگیرید. ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد و اکثر آنها به روشی مشابه کار می کنند. به عنوان مثال، می توانید از ahrefs Keyword Explorer برای تحقیق در مورد عباراتی که می خواهید (یا قبلاً) رتبه بندی کنید استفاده کنید.

ahrefs Keyword Explorer

این گزارش شامل اطلاعات سریعی در مورد کلمات کلیدی مرتبط، سؤالات، دشواری کلمه کلیدی، رتبه‌بندی آدرس‌های اینترنتی و حتی نتیجه قطعه برجسته (که در بخش نمای کلی SERP یافت می‌شود) است. سپس می توانید از این اطلاعات برای بهبود محتوای سایت خود استفاده کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اگرچه استفاده از رقبای خود به عنوان نمونه تمرین خوبی است، اما هرگز نباید محتوا را سرقت یا سرقت ادبی کنید. در عوض، از نحوه قالب‌بندی محتوا، سرفصل‌ها و غیره یاد بگیرید و از این تکنیک‌ها برای بهبود پست‌ها و صفحات خود استفاده کنید.

در بخش “افراد همچنین می پرسند” ظاهر شوید

"People Also Ask" Section

تبدیل شدن به قطعه برجسته می‌تواند دشوار باشد، اما در عوض می‌توانید روی بخش «افراد نیز سؤال می‌کنند» تمرکز کنید. این اغلب کلمات کلیدی دم بلندتر را هدف قرار می دهد و رتبه بندی آنها آسان تر است. در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

  • جعبه‌های “People Also Ask” در اکثر جستجوهای موجود در مجموعه داده‌های 1،000،000 کلمه کلیدی آنها موجود است و به این زودی متوقف نخواهد شد.
  • استراتژی People also Ask برای همه صفحات موجود در آنجا قابل اجرا است.
  • اگر نام تجاری بزرگی دارید، شانس بالایی برای تسلط در افراد دارید و همچنین سوال بپرسید.
  • این مانند یک قطعه برجسته نیست، شما شانس بالایی برای رتبه بندی استاندارد ارگانیک در صفحه 1 Google دارید.
  • 75٪ مواقع نتیجه People also Ask از 3 نتیجه برتر Google گرفته شده است.
  • اگر عبارت سوالی دارید، 86% احتمال متوسط ​​وجود دارد که باعث ایجاد افراد نیز بپرسد.
  • بیش از 40% از افراد همچنین پاسخ‌ها را بپرسید به صورت پاراگراف هستند.
  • اگر به دنبال یک فرصت طلایی برای حضور در کادر People also Ask هستید، می توانید با افزودن محتوای ویدیویی این کار را انجام دهید. زیرا گوگل هنوز در حال یافتن نتایج مناسب است.
  • میانگین تعداد کلمات برای پاسخ 41 کلمه است، بنابراین کوتاه بودن کلید اصلی است.

چگونه سؤالات محبوب را پیدا خواهید کرد؟ چگونه آنها را بهینه خواهید کرد؟ می‌توانید از این نکات برای شناسایی فرصت‌ها استفاده کنید:

  1. ابتدا باید صفحاتی را که در کادر People also Ask رتبه بندی می شوند پیدا کنید و کلمات کلیدی را پیدا کنید.
  2. رتبه بندی کلمات کلیدی آنها را بررسی کنید.
  3. همه افراد را نیز بررسی کنید نتیجه را بپرسید.
  4. به دنبال سؤالات محبوب باشید.
  5. مطمئن شوید که از قبل منبع پاسخ نیستید.
  6. بررسی کنید که آیا در نتایج برتر ظاهر می‌شوید و آیا واجد شرایط رتبه‌بندی هستید یا خیر.
  7. و آخرین نکته که باید صفحه خود را بهینه کنید.

در حال اتمام

اکنون که می دانید چقدر برای شما مهم است که در قطعه ویژه Google ظاهر شوید، در اینجا چند چیز اضافی اما اساسی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

شما باید سایت خود را برای تلفن های همراه بهینه کنید، همچنین HTML و برچسب ها را اضافه کنید تا نتایج بهتری بگیرید، اگر می توانید فرصت قطعه برجسته را پیدا کنید، این کار را نیز انجام دهید. علاوه بر این، تا آنجا که ممکن است سؤالات زیادی را هدف قرار دهید، و در آخر به سؤال عمومی پاسخ دهید و این به شما کمک می کند تا تعداد زیادی ایده بالقوه را باز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا