چطوری میشه

راهنمای هدف کلمه کلیدی برای مشاغل وردپرس

راهنمای هدف کلمه کلیدی برای مشاغل وردپرس

اگر کسب‌وکاری را در وردپرس یا حتی یک وبلاگ راه‌اندازی کرده‌اید، به احتمال زیاد می‌خواستید تا حد امکان دسترسی آن را به حداکثر برسانید.

احتمالاً با جام مقدس محتوا در اینترنت – کلمات کلیدی – مواجه شده اید. از آنجایی که موتورهای جستجو همچنان بر شیوه ایجاد، مصرف، فروش و خرید ما در اینترنت تسلط دارند، درک نحوه استفاده مردم از آنها برای یک سرمایه گذاری دیجیتال موفق بسیار مهم است.

در این راهنمای عمیق و در عین حال قابل دسترس، شما را با مفاهیم کلیدی هدف جستجو آشنا می‌کنیم،   روش‌های مختلف استفاده مردم از Google و سایر موتورهای جستجو، نحوه ایجاد محتوای خود را برای دسترسی به کاربران، و ابزارهایی که باید به آنها تکیه کنید. .

هدف جستجو چیست؟

هدف جستجو (یا هدف کلمه کلیدی، هدف کاربر) معمولاً برای توصیف دلیل یا هدف پشت جستجوی آنلاین استفاده می شود. برخی از افراد برای تحقیق در مورد یک موضوع خاص جستجو انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال مؤسسات یا مشاغل محلی هستند که می توانند نیازهای آنها را برآورده کنند.

Google، که همچنان بر بازار موتورهای جستجو در 92.47%، به طور مستمر روی به روز رسانی الگوریتم خود برای ارائه تجربه کاربر. این به‌روزرسانی‌های الگوریتم اغلب در جهت بصری‌تر و دقیق‌تر کردن نتایج جستجوی Google هستند.

با هر به‌روزرسانی اصلی، Google نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را تغییر می‌دهد. اطمینان از اینکه محتوای وب سایت با اهداف جستجوی کاربر مطابقت دارد، به مالکان سایت کمک می کند تا از Google بازیابی کنند. به‌روزرسانی‌های اصلی به سرعت. هنگام ایجاد پست‌های کاربرپسند و آموزنده، داشتن درک خوب از آنچه کاربران به دنبال آن هستند، مهم است.

به عنوان مثال، به فردی که «سوپ کدو تنبل» را جستجو می‌کند، نتایج جستجوی حاوی دستور العمل‌ها، ویدیوهای نمایشی و سایر محتوای مشابه داده می‌شود:

Search intent for ‘pumpkin soup’

Google همچنین ممکن است عبارت‌های جستجوی مرتبط دیگری را پیشنهاد کند، مانند «چگونه جیمی اولیور سوپ کدو تنبل درست می‌کند؟» و «گوردون رمزی چگونه سوپ کدو تنبل درست می‌کند؟»

Google related search queries

به بیان ساده، Google تمام تلاش خود را می کند تا هدف جستجوگر را با بهترین نوع محتوای موجود مطابقت دهد. توجه داشته باشید که نتایج جستجو نتایجی را که حاوی مقالاتی در مورد تاریخچه سوپ کدو تنبل یا اهمیت فرهنگی آن باشد برنمی‌گرداند. این درک وجود دارد که وقتی شخصی کلمات کلیدی “کدو تنبل” و “سوپ” را تایپ می کند، معمولاً به دنبال دستور العمل ها و سایر انواع محتوای کاربردی است.

یک مثال خوب دیگر نتایج جستجوی Google برای عبارت جستجوی «چگونه کراوات ببندیم» است. توجه داشته باشید که نتیجه یک ویدیوی آموزشی است که کاربران می‌توانند آن را دنبال کنند:

Google result of a tutorial video

همچنین نتایج حاوی تصاویر مفیدی را برمی‌گرداند که راهنمای گام به گام بستن کراوات را نشان می‌دهد:

Google related image results

باز هم، با ارائه عکس‌هایی از مدل‌هایی که کراوات دارند یا مقاله‌هایی درباره بهترین رنگ‌های کراوات برای رنگ‌های خاص لباس به جستجوگر ارائه می‌کند، از مماس خارج نمی‌شود. اگرچه این‌ها نمونه‌هایی از محتوای مرتبط هستند، اما Google می‌داند که جستجوگر احتمالاً سعی می‌کند کراواتی ببندد و به توصیه‌های عملی در قالب ویدیوها و تصاویر نیاز دارد.

انواع متداول هدف جستجو

چهار نوع متداول هدف جستجو وجود دارد. هر کدام هدف مشخصی دارند که گوگل و سایر موتورهای جستجو از آن برای تنظیم نتایج استفاده می کنند.

اطلاعاتی

این نوع از هدف جستجو مربوط به جستجوهای انجام شده توسط افرادی است که صرفاً به دنبال اطلاعات هستند. بسیاری از مردم برای ارائه اطلاعات اولیه در مورد طیف گسترده ای از موضوعات روزمره مانند آب و هوا، نکات نحوه انجام، اطلاعات مربوط به یک بیماری، نکات سفر و غیره به موتورهای جستجو متکی هستند.

به طور معمول، جستجوگرانی که قصد اطلاعاتی دارند موضوع یا سؤال خاصی را در ذهن دارند که می‌خواهند درباره آن بیشتر بدانند. به عنوان مثال:

  • “علائم میگرن”
  • «آب و هوا در شیکاگو امروز»
  • “چگونه بوریتو درست کنیم”
  • ‘نحوه فروش کالاهای مارک دار’< /li>

در عوض، Google هدف جستجوگر را با بهترین محتوایی که فکر می‌کند کاربر می‌تواند مفید یا مفید پیدا کند، مطابقت می‌دهد.

ناوبری

هدف ناوبری مربوط به جستجوهایی است که وب سایت خاصی را در ذهن دارند. به عنوان مثال، افرادی که نام تجاری خاصی مانند «Target»، «Sephora» یا «Tesla» را جستجو می‌کنند، معمولاً در راه رسیدن به سایت یا وب‌سایت تجارت الکترونیک برند هستند.

رتبه بالا برای اصطلاحات ناوبری، مانند مواردی که در بالا ذکر شد، بسیار سودمند است، به خصوص اگر بدانید که سایت شما به شدت به آن اصطلاح متصل است. به عنوان مثال، افرادی که در ایالات متحده برای “هدف” جستجو می کنند، به احتمال زیاد به دنبال وب سایت Target هستند.

Navigational intent example

به این ترتیب، رتبه بالا برای این اصطلاح برای ترافیک ارگانیک Target بسیار خوب است.

معامله

هدف معامله مربوط به جستجوهایی است که به طور خاص برای خرید کالا به صورت آنلاین هستند. کاربرانی که با هدف تراکنش جستجو می کنند معمولاً قصد خرید چیزی را دارند.

این جستجوها معمولاً شامل کلمات عملی مانند «خرید»، «سفارش» یا «دانلود» و یک محصول یا نام تجاری خاص هستند.

Transactional intent example

به عنوان مثال، جستجو با استفاده از عبارات “سفارش کیک تولد Oaklawn” نظرات Yelp و خدمات تحویل کیک در اوکلون، ایلینوی را نشان می دهد.

تحقیقات تجاری

این نوع از هدف جستجو مربوط به قصد تراکنش است. با این حال، کاربرانی که با این نوع هدف جستجو می‌کنند همچنان در حال تحقیق هستند که چه محصول یا خدمات خاصی را می‌خواهند بخرند و به بررسی، اطلاعات محصول یا جزئیات دیگر نیاز دارند.

به این ترتیب، ممکن است هنوز به کمی متقاعد کردن در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی می‌خواهند یا نیاز به خرید دارند نیاز داشته باشند. نمونه خوبی از این هدف را می توان در عبارت های جستجوی زیر مشاهده کرد:

  • بهترین صندلی های بازی
  • برترین محصولات مو برای موهای مجعد
  • بهترین ماشین لباسشویی اینورتر
  • بهترین صفحه کلید برای نویسندگان
  • کدام لپ تاپ Mac را بخرم؟

چرا هدف KW مهم است و چرا از آن برای وردپرس استفاده می شود؟

اگر می‌خواهید وبلاگ وردپرس راه اندازی کنید یا سایت تجارت الکترونیک،

درک هدف کلمه کلیدی مهم است دلایل زیر:

هدف کلمه کلیدی به شما کمک می کند مخاطب هدف خود را درک کنید

با درک هدف پشت جست‌وجوهای آنها، می‌توانید محتوای مربوطه را در اختیار آنها قرار دهید که هم به آنها کمک می‌کند و هم آنها را متقاعد می‌کند که تبدیل شوند.

به عنوان مثال، می توانید به این موارد برسید:

  • عناوین مقاله یا پست های وبلاگ که با هدف کلمه کلیدی مطابقت دارند
  • بررسی محصول برای کمک به مصرف کنندگان برای دیدن بهترین ویژگی های محصول شما
  • صفحات فرود چشم نوازی که اطلاعات مربوط به محصول شما را در اختیار مصرف کنندگان/خوانندگان قرار می دهد

هدف کلمه کلیدی به شناسایی (و رفع) iIss های تبدیل کمک می کند

تحقیق کلمات کلیدی و هدف به شما بینش قدرتمندی در مورد رفتار مصرف کننده به این ترتیب، نگاه کردن به هدف کاربر می‌تواند به شما کمک کند تا مسائل خاص مربوط به تبدیل را مشخص کنید و بازاریابی تبدیل.

اجازه دهید، برای مثال، فرض کنیم که شما یک بازاریاب «شامپو برند X» هستید و متوجه می‌شوید که کاربران عبارت‌های زیر را مرتبط با نام تجاری شما جستجو می‌کنند:

  • شامپو برند X در مقابل برند C
  • آیا شامپو برند X برای موهای مجعد خوب است؟
  • آیا برند X جایگزین خوبی برای شامپو برند Z است؟

با در نظر گرفتن نیت جستجوگر، این کلمات کلیدی دم دراز ممکن است به شما کمک کنند تشخیص دهید کجا می توانید تبدیل خود را بهبود ببخشید. به عنوان مثال:

“شامپو برند X در مقابل برند C”

ممکن است متوجه شوید که فاقد محتوای تبلیغاتی و اطلاعاتی هستید که مزایای محصول شما را نسبت به برند C برجسته کند. در حالی که برند C در همه جا محتوای مرتبط با این موضوع را دارد، شما اینطور نیستید.

“آیا شامپو برند X برای موهای مجعد خوب است؟”

شما ممکن است متوجه شوید که وبلاگ‌ها و توضیحات محصول شما بیشتر برای افراد مو راست ارائه می‌شود، در حالی که در واقع، تعداد زیادی از کاربران در مورد برند X که شامپویی عالی برای موهای مجعد است، کشف و جستجو می‌کنند.

“آیا برند X برای شامپو برند Z فریبنده خوبی است؟”

همچنین ممکن است اطلاعاتی از کاربران واقعی پیدا کنید که به شامپوی شما اشاره می‌کنند که یک همتای خوب یا مقرون به صرفه برای یک برند رده بالا است. با این حال، شما تبدیل‌های زیادی ندارید زیرا محتوایی برای پشتیبانی از این ادعاها ندارید.

3 افزونه برتر وردپرس برای تحقیق کلمات کلیدی

شاید شما قبلاً با تحقیق کلمات کلیدی و سئو آشنایی داشته باشید و بهینه سازی آن چقدر اهمیت دارد. وبلاگ یا سایت تجارت الکترونیک در زیر، توصیه‌شده‌ترین افزونه‌های وردپرس ما را برای کمک به جستجوی کلمات کلیدی و تلاش‌های سئوی ساده‌تر پیدا خواهید کرد.

1. Yoast SEO

Yoast SEO plugin

بسیاری از صاحبان سایت، Yoast SEO را دوست دارند زیرا استفاده از آن آسان است و بسیار شهودی است. Yoast به شما این امکان را می دهد که به راحتی متادیتا را به پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید به راحتی تحقیق کلمات کلیدی را با Yoast انجام دهید، و همچنین اجتماعی را جاسازی کنید. عکس های رسانه ای به مقالات شما.

همچنین به طور خودکار یک نقشه سایت برای وب سایت شما ایجاد می کند و خزیدن منظم سایت شما را برای Google آسان تر می کند.

به عبارت ساده، Yoast SEO تضمین می کند که سایت وردپرس شما استانداردهای SEO را رعایت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق کلمات کلیدی از طریق Yoast، اینجا را کلیک کنید.

2. SEOPress

SEOPress

SEOPress قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است. دارای ویژگی هایی برای افزودن عناوین و توضیحات متا، ایجاد نقشه های سایت XML و موارد دیگر است.

این برنامه با تنظیمات ساده و گزینه‌های دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته، هم به کاربران مبتدی و هم برای کاربران پیشرفته پاسخ می‌دهد. SEOPress همچنین ویژگی های مفید دیگری برای سئو دارد مانند:

  • سرعت صفحه Google
  • 404 مانیتورینگ
  • Robots.txt در حال ویرایش
  • نظارت بر پیوندهای برگشتی
  • تجزیه و تحلیل محتوا برای تحقیقات کلیدواژه

3. SEO All-In-One

All in One SEO Plugin

SEO All-In-One یک افزونه SEO عالی برای وردپرس است زیرا می تواند حتی به مبتدیان نیز کمک کند تا سایت های خود را برای رتبه بندی بهینه کنند. استفاده از آن فوق العاده آسان است زیرا دائماً وب سایت شما را بررسی می کند تا اشتباهات رایج SEO را تشخیص دهد.

ویژگی های مفیدی دارد مانند:

  • عناوین و توضیحات متا
  • نقشه های سایت XML
  • نشانه‌گذاری طرحواره اصلی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • مسدود کننده ربات بد

خطرات نادیده گرفتن هدف جستجو چیست؟

همانطور که خود کلمات کلیدی هسته اصلی اکثر تلاش‌های سئو هستند، هدف کلمه کلیدی نیز بخش مهمی از سئو است. الگوریتم‌های Google به‌طور پیوسته بیشتر زمینه‌ای و هوشمندانه‌تر می‌شوند، صرفاً انتخاب کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا مانند گذشته کار نمی‌کند.

و همانطور که صاحبان سایت های وردپرس بیشتر به سئو عادت می کنند، افراد بیشتری نیز به دنبال کلمات کلیدی مشابه در جایگاه ها هستند. به همین دلیل است که درک هدف جستجو نیز مهم است. این مانند یک لایه اضافی از SEO است که به شما امکان می دهد استراتژی های خود را تقویت کنید و محتوای خود را بهتر بهینه کنید.

با هدف کلمه کلیدی، محتوا را می توان به طور موثر بهینه کرد، و رتبه بندی را می توان بسیار بالاتر برد. با این حال، نادیده گرفتن هدف کلمه کلیدی می تواند منجر به عواقبی مانند:

شود

  • ترافیک سایت ضعیف
  • تبدیل کمتر
  • رتبه بندی پایین SERP
  • تبلیغات بهینه نشده

بهترین شیوه برای به حداکثر رساندن هدف کلمه کلیدی

بنابراین، چگونه می توانید از کلمات کلیدی در سایت وردپرس خود نهایت استفاده را ببرید؟ در زیر استراتژی‌های عملی را می‌بینید که می‌توانید امروز از آنها به خوبی استفاده کنید.

هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، هدف جستجو را در نظر بگیرید

یک استراتژی قوی تحقیق کلمات کلیدی، ستون فقرات یک استراتژی عالی سئو است. بخشی از این موضوع در نظر گرفتن هدف جستجو در لحظه ای است که شما تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام می دهید. فقط روی کلمات کلیدی با ارزش تمرکز نکنید. مطمئن شوید که آنها با سایت یا کسب و کار شما مرتبط هستند و کاری کنید که برای شما کار کنند.

در اینجا چند نکته برای تحقیق موثر کلمات کلیدی وجود دارد:

موضوعات مرتبط با کسب و کار یا نام تجاری خود را فهرست کنید

در نظر بگیرید که برای چه چیزی می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، حتی اگر هنوز در دسته‌های گسترده‌تر باشد. سعی کنید حدود ده موضوع مرتبط را که فکر می کنید برای کسب و کارتان حیاتی هستند، مطرح کنید. این موضوعات به شما کمک می کند تا بعداً روی کلمات کلیدی خاص تر تمرکز کنید. اگر دقیقاً مطمئن نیستید که چه چیزی ممکن است کار کند، مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید. نقطه شروع خوبی باشد.

کلید واژه ها را در زیر هر موضوع شناسایی کنید

اکنون زمان آن رسیده است که به دنبال کلمات کلیدی زیر هر موضوع گسترده ای که فهرست کرده اید باشید. می‌توانید از یک ابزار یا افزونه برای انجام این کار استفاده کنید، یا می‌توانید فقط طوفان فکری کنید و کلمات کلیدی و عباراتی را که فکر می‌کنید کاربران در زیر هر موضوع جستجو می‌کنند فهرست کنید.

ابزارهای جستجوی گوگل و کلمات کلیدی را به حداکثر برسانید

اکنون که پیش‌نویسی کلی از کلیدواژه‌هایی دارید که در زیر هر چتر قرار می‌گیرند، وقت آن است که هدف جستجو را نیز در نظر بگیرید.

می توانید جستجوی یک عبارت را در Google امتحان کنید تا ببینید چه نوع محتوایی را برای هر کلمه کلیدی برمی گرداند. همچنین می‌توانید به جستجوهای مرتبط در پایین هر صفحه نگاهی بیندازید تا از طریق کلمات کلیدی دم بلند، ایده‌هایی در مورد هدف دریافت کنید.

سپس، می‌توانید این کلمات کلیدی را اجرا کنید یا آنها را با نتایج ابزار تحقیق کلمه کلیدی خود مطابقت دهید. از آنجا، می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از نظر محتوا برای وبلاگ یا سایت تجارت الکترونیک شما بهترین کارآمد هستند.

نحوه بهینه سازی محتوای موجود برای هدف درست

هنگامی که جستجوی کلمه کلیدی خود را انجام دادید، باید مطمئن شوید که صفحات سایت شما با هدف جستجوی مخاطبان شما مطابقت دارد. در اینجا نحوه بهینه سازی محتوای خود با توجه به هدف جستجو آمده است:

  • جستجوهای اطلاعاتی را با مقالات یا نوشته های مفید مرتبط با موضوع یا محصول مطابقت دهید. این‌ها می‌توانند پست‌های بلاگ ساده‌ای باشند که حاوی اطلاعات، بررسی‌های محصول، مقاله‌های آموزشی و موارد مشابه هستند.
  • جستجوهای تراکنشی را با صفحات محصول یا صفحات فرود در سایت تجارت الکترونیک خود جفت کنید. هنگامی که قصد خرید دارند، آنها را با مقالات طولانی تغذیه نکنید.
  • جستجوهای ناوبری را به صفحات مقصد مناسب در وب سایت خود وصل کنید. اگر کاربر به طور خاص برای نام تجاری شما جستجو می کند، احتمال زیادی وجود دارد که بخواهد درباره وبلاگ شما اطلاعات بیشتری کسب کند یا از طریق سایت تجارت الکترونیک شما نگاه کند.
  • جستجوهای تحقیقات تجاری را با محتوای جذاب، متقاعدکننده و جامع مطابقت دهید. از آنجایی که این شخص احتمالاً در رابطه با یک محصول یا خدمات «در حصار» است، این فرصت خوبی است تا از طریق مقالاتی که نشان می‌دهد چرا محصول یا خدمات شما با آنها مطابقت خوبی دارد، پیشنهاد خوبی برای نام تجاری خود ارائه دهید.

بهینه سازی Anchor Text

مطمئن شوید که با استفاده از کلمات کلیدی توصیفی برای نشان دادن صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دهید، متن‌های لنگر خود را برای سئو بهینه کرده‌اید. با استفاده از عبارات تکراری بیش از حد بهینه سازی نکنید، حتی اگر حاوی کلمات کلیدی باشند.

به‌عنوان یک قانون کلی، نباید از عبارات گسترده‌ای مانند «اینجا کلیک کنید» به‌عنوان متن لنگر برای چیزی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید استفاده کنید. همچنین نباید با پیوند دادن صفحات نامربوط به کلمات کلیدی نامرتبط، قصد نادرست ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر متن لنگر شما “گترهای گردن سفارشی” است، مطمئن شوید که به صفحه ای در مورد گترهای گردن سفارشی و نه صفحه ای درباره ماسک های صورت.

داشتن یک استراتژی بک لینک خوب

استراتژی لینک‌سازی شما نیز باید در ذهن داشته باشد. داشتن یک استراتژی بک لینک خوب به این معنی است که سایت شما به سایت های قابل اعتماد لینک می دهد و همین سایت های با کیفیت بالا به شما لینک می دهند. این به Google می گوید که سایت شما یک سایت قابل اعتماد با محتوای با کیفیت است.

به این ترتیب، باید به محتوایی پیوند دهید که به درستی هدف کلمه کلیدی را منعکس کند. هرگز از کلمات کلیدی گمراه کننده استفاده نکنید یا به پیوندهای نامرتبط پیوند دهید، زیرا Google این اقدامات را هرزنامه می داند.


هدف کلمه کلیدی بخش مهمی از ایجاد و بهینه سازی محتوا در وردپرس است. چه یک وبلاگ یا یک سایت تجارت الکترونیک داشته باشید، در نظر داشته باشید که هدف کاربر بخش مهمی از موفقیت سئو است.

به این ترتیب، می توانید محتوا را با استراتژی و تمرکز بهتر ایجاد کنید و صفحات سایت خود را برای رتبه بالاتر در SERP بهینه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا