چطوری میشه

muse.ai: میزبانی ویدیویی سریع و مقرون به صرفه برای وردپرس

muse.ai: میزبانی ویدیویی سریع و مقرون به صرفه برای وردپرس

همه ما ویدیوها را دوست داریم. مغز ما نمی تواند به اندازه کافی محرک بینایی را دریافت کند، و مانند آن فنجان قهوه در صبح بسیار اعتیاد آور است. ما زمان ناخوشایندی را صرف تماشای ویدیوها در پلتفرم‌های مختلف می‌کنیم، و نمی‌توانیم کمکی به آن نکنیم زیرا ویدیوها تکان می‌خورند.

بازاریابان در سراسر جهان این را می دانند، به همین دلیل است که ویدیوها از زمان اختراع رسانه در اواخر دهه 1880، نقش حیاتی در بازاریابی داشته اند. مهم نیست به کجا نگاه می کنید، تعداد زیادی از کاربران اینترنت محتوا را از طریق ویدیوها مصرف می کنند. در بازاریابی، ویدئوها فرصت های زیادی را برای بازاریابی نام تجاری خود به شما ارائه می دهند.

به عنوان یک مالک وب سایت وردپرس (و بازاریاب)، وقتی از قدرت ویدیوها برای انتشار پیام برند خود استفاده می کنید، هرگز نمی توانید اشتباه کنید. با یک استراتژی بازاریابی ویدئویی که به خوبی برنامه ریزی شده است، می توانید ترافیک زیادی را به سایت خود بازگردانید، تبدیل های خود را افزایش دهید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید. و این ما را به muse.ai می‌آورد.

اما یک مشکل بزرگ وجود دارد.

برای اکثر افراد، افزودن ویدئو به سایت وردپرس می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

سرعت سایت: آپلود ویدیوها در سایت وردپرس شما سرور شما را تحت فشار قرار می‌دهد (مخصوصاً اگر از هاست اقتصادی مناسب یا اشتراکی استفاده می‌کنید)، که منجر به کاهش سرعت سایت می‌شود. سرعت پایین سایت و بافر کردن ویدیوها بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد. هیچ کس یک سایت کند را دوست ندارد، که می تواند نرخ پرش شما را افزایش دهد، نرخ تبدیل شما را کاهش دهد و به طور منفی بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد (ترافیک ارگانیک شما را کاهش دهد).

هزینه:  فایل‌های ویدیویی بزرگ هستند و پهنای باند شما را می‌خورند. این امر منجر به هزینه های پرهزینه می شود زیرا باید بسته هاست خود را ارتقا دهید یا برای بسته موجود خود هزینه اضافی بپردازید. بسیاری از میزبان‌های وب نیز محدودیت‌هایی در اندازه و ذخیره‌سازی فایل دارند، که اگر نیاز به میزبانی فایل‌های بزرگ داشته باشید، به عنوان مثال، یک دوره ویدیویی آنلاین دارید، شما را باز می‌دارد. و حتی اگر به طور خاص یک پلت فرم میزبانی ویدیو را جستجو کنید، قیمت های گزافی برای این سرویس دریافت می کنند.

قابلیت استفاده: پخش کننده استاندارد وردپرس اساسی است. وقتی می‌توانید از طریق سایت وردپرس خود ویدیوها را میزبانی کنید، گزینه‌هایی برای نام تجاری، پیش‌نمایش، فصل‌ها/بخش‌ها، جستجوی درون ویدیویی یا حتی کیفیت پخش خود نخواهید داشت. و vایده‌های جاسازی‌شده که در YouTube یا سایر سایت‌های ویدیویی میزبانی می‌شوند، فاقد برند شما هستند، زیرا پخش‌کننده‌های ویدیو با آرم‌های شخص ثالث، تبلیغات و غیره ارائه می‌شوند. آنها همچنین دارای پیوندها و ویدیوهای توصیه شده برای جذب بازدیدکنندگان شما به سایت خود و دور کردن سایت شما هستند.

با تمام این محدودیت‌ها، یک صاحب وب‌سایت وردپرس مانند شما چه کاری انجام می‌دهد؟

خب، می‌توانید مانند بسیاری از مبتدیانی که اطلاعات بهتری ندارند وارد YouTube شوید یا پلتفرم میزبانی ویدیویی بهتر و سریع‌تری مانند muse.ai، موضوع بررسی امروز.

در زیر، در مورد muse.ai، ویژگی‌هایی که پلتفرم را محبوب بسیاری می‌کند، بیشتر خواهیم آموخت و به شما نشان می‌دهیم که چگونه پلتفرم را با سایت وردپرس خود ادغام کنید. کل شبانگ سرگرم کننده و فوق العاده آسان است. در واقع، شما باید در عرض چند دقیقه تمام شوید.

بدون مقدمه، آن فنجان قهوه یا هر چیز دیگری را که در قایقتان شناور است بردارید، و بیایید دست به کار شویم 🙂

muse.ai چیست؟

muse.ai video hosting platform for wordpress sites

اول از همه، muse.ai چیست؟ خوب، muse.ai یک پلت فرم میزبانی ویدیوی آینده است. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی ویدیو را میزبانی کنید و آن‌ها را به راحتی در سایت وردپرس خود جاسازی کنید. علاوه بر این، این پلتفرم از هوش مصنوعی (AI) استفاده می کند که میزبانی ویدیوهای شما را به یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش تبدیل می کند.

به عنوان مثال، ویژگی هوش مصنوعی به شما امکان می دهد چهره ها، کلمات و سایر اشیاء را در ویدیوهای خود به طور خودکار شناسایی کنید. علاوه بر این، هوش مصنوعی ویدیوی شما را به چند صحنه تقسیم می‌کند و رونویسی‌ها را به‌طور خودکار تولید می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوها را مستقیماً در muse.ai ضبط کنید و همه چیز را در مجموعه‌ها سازماندهی کنید.

muse.ai یک راه حل میزبانی ویدیویی مناسب برای همه انواع سازندگان، دوره های آنلاین، کنفرانس ها، تجارت الکترونیک و سایر مشاغلی است که به یک پلت فرم میزبانی ویدیوی قوی نیاز دارند. این پلتفرم محتوای ویدیویی را برای بسیاری از مارک‌های معروف مانند Click Funnels، Academia، Freight Waves و Golf Canada تقویت می‌کند، فقط به چند مورد اشاره می‌کنیم.

مردم در حال حاضر در مورد muse.ai هیجان زده اند. در اینجا چند کاربر خوشحال هستند:

سرعت. ویدیوها سریع آپلود می شوند، سریع بارگذاری می شوند و سریع پخش می شوند. هرگز تاخیر بافر. – جوزف جی.

و…

پشتیبانی عالی است. گزینه های ویدیو عالی هستند (همه چیز ممکن است). قیمتش عالیه واقعا خوشحالم که این بچه ها را به جای Vimeo گران تر پیدا کردم. – نیک

و…

من از muse.ai برای جستجوی ویدیوهای کنفرانس و یافتن سریع قطعه های مورد علاقه استفاده می کنم. من اغلب از عملکرد جستجوی کلمه کلیدی استفاده می کنم و با پرش از کلمات کلیدی مرتبط، صحنه های ویدیویی واقعاً جالبی پیدا کرده ام. این برای این پلتفرم منحصر به فرد است و من آن را ارزشمند یافتم. – ایزابل تاون‌سند

بررسی‌های بسیار عالی‌تر به‌صورت آنلاین وجود دارد، اما اجازه دهید به آن توجه نکنیم.

برای صرفه جویی در زمان، بیایید در بخش بعدی درباره ویژگی‌های muse.ai اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

ویژگی های muse.ai

muse.ai features

muse.ai بسیاری از ویژگی‌های شگفت‌انگیز را به شما ارائه می‌کند که میزبانی و اشتراک‌گذاری ویدیوهای شما را آسان می‌کند. این احتمالا آخرین پلتفرم میزبانی ویدیویی است که تا به حال به آن نیاز دارید، زیرا بسیاری از کاربران قبلاً از پلتفرم های میزبانی ویدیویی محبوب مانند Vimeo یا Wistia تغییر مکان داده اند. اجازه دهید آنچه را که muse.ai در بخش ویژگی‌ها ارائه می‌دهد، کشف کنیم.

میزبان ویدئو نسل بعدی

ایجاد ویدیو یک کار گران است، به این معنی که شما به بهترین پلتفرم میزبانی ویدیو نیاز دارید. پلت‌فرم میزبانی ویدیو Muse.ai راهی محکم برای ذخیره همه ویدیوهایتان به شما ارائه می‌کند بدون محدودیت اندازه و پهنای باند آپلود. از نظر فضای ذخیره سازی، شما برای هر 25 گیگابایت فقط 1 دلار پرداخت می کنید که در مقایسه با سرویس های رقیب، دزدی است.

علاوه بر این، ویدیوهای شما ایمن هستند زیرا muse.ai چندین نسخه از ویدیوهای شما را در مکان‌های مختلف ذخیره می‌کند تا از هر نوع از دست دادن محافظت کند. این بدان معناست که می‌توانید شب‌ها با آرامش بخوابید بدون اینکه نگران از دست دادن ویدیوهایی باشید که برای ساختن آن‌ها زحمت کشیده‌اید. همچنین، یک CDN جهانی دارید که تحویل سریع‌تر ویدیو را تسهیل می‌کند.

بهترین پخش کننده ویدئو HTML5

اگر تا به حال ویدیوهایی را از YouTube جاسازی کرده اید، احتمالاً تحت تأثیر پخش کننده ویدیوی آنها قرار نگرفته اید. برای شروع، لوگوی YouTube را به همراه دارد که به شما کمکی نمی‌کند ظاهری حرفه‌ای داشته باشید. علاوه بر این، پخش کننده ویدیو تبلیغات را نشان می دهد. همچنین، آنها ویدیوهای توصیه شده و سایر پیوندها را نشان می دهند که بازدیدکنندگان شما را از سایت شما دور می کند.

muse.ai پخش کننده ویدیوی HTML5 هیچ کدام از اینها را نخواهد داشت. این پلتفرم به شما یک پخش کننده ویدیوی تمیز و بدون درهم و برهمی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا تجربه های ویدیویی سفارشی و حرفه ای را به کاربران خود ارائه دهید. پخش کننده ویدیو فوق العاده آسان برای افزودن به هر وب سایتی است. برای کاربران وردپرس، آنها افزونه muse.ai را به شما پیشنهاد می کنند که به راحتی همانطور که بعداً یاد خواهید گرفت استفاده کنید.

اگر کافی نیست، پخش کننده ویدیویmuse.ai به یک خطا پاسخ می دهد. این بدان معناست که بدون توجه به دستگاهی که بینندگان شما از آن استفاده می کنند، ویدیوهای شما شگفت انگیز به نظر می رسند. علاوه بر این، کاربران شما می‌توانند نحوه تماشای ویدیوهای شما را با زیرنویس‌های خودکار، جستجوی درون ویدیویی، فصل‌ها، سرعت پخش و کنترل‌های وضوح از جمله 4K انتخاب کنند.

برای راه‌اندازی، پخش‌کننده ویدیو muse.ai با فراخوان‌های سفارشی ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد مانند یک رئیس با مخاطبان خود درگیر شوید. می‌توانید صفحه‌ها، پیوندها و دکمه‌های مرتبط را در هر جایی که می‌خواهید در ویدیوهای خود اضافه کنید.

هوش مصنوعی ویدیویی قدرتمند

muse.ai راه مدرن و قدرتمندی را برای یافتن و تماشای ویدیوهای خود به شما ارائه می دهد. یک هوش مصنوعی پیشرفته به شما امکان می دهد از جستجو و ناوبری ویدیویی شبیه حافظه لذت ببرید. اکنون، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و به‌جای مرور دستی ساعت‌ها ویدیو، فوراً موارد مهم را پیدا کنید

هوش مصنوعی Muse.ai به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را تجزیه و تحلیل و سازماندهی کنید به آسانی. به عنوان مثال، ویژگی هوش مصنوعی ویدیوهای شما را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار محتوای آنها را برچسب گذاری می کند. به لطف هوش مصنوعی، می‌توانید «…به راحتی افراد، کلمات، اشیاء، متن، اعمال، صداها و موارد دیگر را در مجموعه ویدیوی خود جستجو و پیدا کنید.»

صادقانه بگویم، وقتی muse.ai را آزمایش کردم، ویژگی هوش مصنوعی کاملاً ویژگی شما را تحت تأثیر قرار داد. شاید من در این مورد تنها باشم، اما قبلاً چنین ویژگی را در هیچ پلتفرم میزبانی ویدیو دیگری ندیده بودم.

ویژگی‌هایی که در راه نیستند، اجازه دهید بفهمیم muse.ai چقدر هزینه دارد.

قیمت گذاری muse.ai

muse.ai Pricing

بنابراین، پلتفرم میزبانی ویدیو muse.ai چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟ خوب، بسیار خوشحال خواهید شد که یاد بگیرید muse.ai در مقایسه با سایر پلتفرم‌های ویدیویی کاملاً مقرون به صرفه است، به خصوص وقتی مجموعه قدرتمندی از ویژگی‌هایی را که دریافت می‌کنید در نظر بگیرید.

muse.ai یک ساختار قیمت گذاری منعطف با سه طرح محکم به شما ارائه می دهد:

  • Visionary – این طرح با پرداخت سالانه فقط 5 دلار در ماه هزینه دارد. شما با 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای 1 حساب شروع می کنید. این طرح برای مبتدیان عالی است و حتی شامل پشتیبانی از جاسازی های نامحدود است.
  • Venture – در حال حاضر 20 دلار در ماه برای اعضای سالانه تعیین شده است، Venture مرحله بعدی است. این طرح فضای زیادی را با 500 گیگابایت در دسترس برای 3 حساب ارائه می دهد. همچنین شامل گزینه های پیشرفته برای پخش کننده شما، محدودیت های دامنه، انقضای پیوند و موارد دیگر است که آن را به انتخابی عالی برای فریلنسرها و کاربران متوسط ​​تبدیل می کند.
  • Enterprise – اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، مشکلی نیست. طرح های سازمانی کاملاً سفارشی و متناسب با نیازهای خاص شما هستند. فضای ذخیره سازی خود را انتخاب کنید، کاربران نامحدودی اضافه کنید و از تیم muse.ai پشتیبانی در اولویت دریافت کنید. این برای سازندگان یا کسب‌وکارهایی که درخواست‌های زیادی برای ویدیو دارند بسیار مناسب است.

علاوه بر این، muse.ai یک آزمایش 14 روزه رایگان را برای آزمایش آب به شما ارائه می دهد. کارت اعتباری مورد نیاز است، اما فقط پس از پایان دوره آزمایشی 14 روزه از شما هزینه دریافت می شود. می‌توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید، زیرا muse.ai شما را در قراردادی قفل نمی‌کند، همانطور که مشخصه بسیاری از سایت‌های میزبانی ویدیو است.

با توجه به قیمت‌گذاری muse.ai، اکنون به ما اجازه دهید پلتفرم را با سایت وردپرس شما ادغام کنیم، تا بتوانید در حال اجرا باشید.

نحوه نصب muse.ai برای سایت های وردپرس

یکپارچه سازی پلت فرم میزبانی ویدیو muse.ai با سایت وردپرس شما کار دانش آموزان کلاس چهارم است. برای پیکربندی muse.ai به هیچ مهارت فنی نیاز ندارید. این بسیار مبتدی است که هر کسی می تواند آن را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهد.

ابتدا، می‌توانید بسته به نیازتان، با نسخه آزمایشی رایگان یا بهار برای یکی از طرح‌های پولی شروع کنید. با اشاره مرورگر خود به وب سایت رسمی muse.ai شروع کنید و روی دکمه شروع به کار کلیک کنید:

muse ai official website getting started

پس از آن، می‌توانید با Google ثبت‌نام کنید یا از ایمیل خود استفاده کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a7dd59557

بعد، وارد صندوق پستی خود شوید و نسخه آزمایشی رایگان خود را فعال کنید:

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a7e1e9a41

با انجام این کار شما را به muse.ai هدایت می کنید تا بتوانید نام، رمز عبور و جزئیات کارت اعتباری خود را همانطور که در زیر برجسته می کنیم وارد کنید.

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a7e5b9f2a

پس از پر کردن اطلاعات خود، روی دکمه اکنون بپیوندید در پایین صفحه کلیک کنید. این شما را به داشبورد muse.ai خود هدایت می کند (مالک من قبلاً چند نمونه ویدیو دارد):

muse ai dashboard

از داشبورد بالا، می‌توانید چند کار را انجام دهید. می‌توانید یک ویدیو ضبط کنید، فایل‌های ویدیویی را آپلود کنید، و فایل‌های ویدیویی خود را در مجموعه‌ها سازماندهی کنید.

پس از آپلود اولین ویدیوی خود، آماده ادغام muse.ai با سایت وردپرس خود هستید.

چگونه muse.ai را با وردپرس ادغام کنیم

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و مانند شکل زیر به افزونه ها > افزودن جدید بروید.

add new muse ai plugin

بعد، “muse.ai” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه  اکنون نصب را کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

install muse ai wordpress plugin

بعد، فعال افزونه وردپرس muse.ai:

activate muse ai wordpress plugin

و این تمام چیزی است که در آن وجود دارد – نیازی به پیکربندی تنظیمات ندارید. اما چگونه می توان یک ویدیوی muse.ai را به وردپرس اضافه کرد؟ خوب، این آسان است. شما فقط باید URL ویدیو را در یک پست یا صفحه جدید کپی و جایگذاری کنید. همچنین می توانید از کدهای کوتاه برای سفارشی کردن ویدیوی خود استفاده کنید.

در اینجا چگونه است.

چگونه یک ویدیو muse.ai را به پست/صفحه وردپرس اضافه کنیم

به داشبورد muse.ai خود بروید و روی ویدیویی که می خواهید در سایت وردپرس خود جاسازی کنید کلیک کنید:

muse-ai-videos

بعد، روی نماد اشتراک‌گذاری کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a7ff3037a

در کادر محاوره‌ای که ظاهر می‌شود، عمومی (یا هر چیز دیگری غیر از خصوصی) را انتخاب کنید و روی ادامه برای اشتراک‌گذاری کلیک کنید، همانطور که نشان داده شده است. در صفحه نمایش زیر.

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a803701b3

پس از آن، روی دکمه  کپی کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a8065ddc3

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به پست > افزودن جدید بروید:

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a808960fd

نشانی اینترنتی ویدیویی را که به تازگی کپی کرده‌اید در ویرایشگر پست جای‌گذاری کنید و پست خود را منتشر کنید:

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a809e8bbd

اکنون، اگر پست را در قسمت جلویی بررسی کنید، ویدیوی muse.ai خود را پیدا خواهید کرد:

muse ai d985db8cd8b2d8a8d8a7d986db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d985d982d8b1d988d986 d8a8d987 d8b5d8b1d981d987 6698a80c5f340

و بس. به آسانی A، B، C.


امروزه ویدئو نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال دارد. برای صاحب وب‌سایت وردپرس زیرک، می‌توانید از قدرت ویدیو برای افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش خود استفاده کنید.

با این وجود، ارائه ویدیوها از سایت وردپرس شما یا سایت های ویدیویی رایگان مانند YouTube تجربه ساده ای را به شما ارائه نمی دهد. همچنین از سرعت های سریع و مزایای دیگری که با پلتفرمی مانند muse.ai ارائه می شود، لذت نمی برید.

آیا muse.ai را امتحان کرده اید؟ از کدام پلتفرم میزبانی ویدیو استفاده می کنید؟ آیا از میزبان ویدیوی فعلی خود راضی هستید؟ نظر شما در مورد پلتفرم های میزبانی پست و ویدئو به طور کلی چیست؟ لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا