چطوری میشه

با WP Guidant ترافیک را به لید تبدیل کنید

با WP Guidant ترافیک را به لید تبدیل کنید

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: راه‌اندازی یک تجارت آنلاین کار آسانی نیست، موافق خواهید بود. شما باید وب سایت خود را درست راه اندازی کنید، محصولات را اضافه کنید و سپس کسب و کار خود را به بازار عرضه کنید. این برای افراد ضعیف نیست، بیشتر برای مبتدیان.

حتی با تمام تلاشی که می کنید، اگر ترافیک خود را به مشتریان پولی تبدیل نکنید، کسب و کار شما می تواند در یک لحظه شکست بخورد. اگر هیچ کس هر چیزی را که می فروشید نمی خرد، فقط دلارهای بازاریابی خود را هدر می دهید. خوب نیست.

معمولاً، اگر نرخ پرش بالا و نرخ رها شدن سبد خرید را ثبت کنید، می‌دانید که با مشکل مواجه هستید. شما گیر کرده اید زیرا گزارش تجزیه و تحلیل شما می گوید که شما ترافیک زیادی ایجاد می کنید، اما به فروش هدف خود نمی رسید.

اما اگر به شما بگویم می‌توانید 10 برابر ترافیک بیشتر را به مشتریان واجد شرایط و مشتریان جدید تبدیل کنید، چه می‌شود. احتمالاً فکر می کنید که دارم پای شما را می کشم، درست است؟ می دانم، به نظر یک هدف دست نیافتنی است.

خب، اگر ابزار قدرتمندی مانند WP Guidant نداشته باشید، یک شاهکار غیرممکن خواهد بود. ، موضوع بررسی امروز. WP Guidant مانند داشتن یک دستیار فروشگاه مجازی است که مشتریان را به سمت محصولاتی که می خواهند راهنمایی می کند.

این به چه معناست؟

خب، به جای اینکه هر محصول/خدماتی را که دارید به چشم مشتری پرتاب کنید با این امید که چیزی بچسبد، فقط به مشتری دقیقاً آنچه را که نیاز دارد نشان می دهید. دوست من این باعث افزایش نرخ تبدیل و در نهایت فروش شما می شود.

در بررسی امروز، WP Guidant را پوشش می‌دهیم، یکی از قدرتمندترین افزونه‌های بهینه‌سازی تبدیل که تاکنون پیدا کرده‌اید. این افزونه دقیقاً آنچه را که برای از بین بردن فلج انتخاب، حواس پرتی و در نتیجه افزایش فروش مانند افسانه ای که هستید به شما نیاز دارید.

بنابراین، برای خود یک فنجان قهوه بریزید و اجازه دهید کارمان را شروع کنیم.

WP Guidant چیست؟

عرض

wp guidant guided selling process

اول از همه، اجازه دهید در مورد WP Guidant بیشتر بیاموزیم. WP Guidant چیست؟ WP Guidant یک افزونه فوق العاده وردپرس است که به شما امکان می دهد خریداران را از طریق قیف فروش خود راهنمایی کنید. بله، به همین سادگی است.

بنابراین، به جای اینکه کل کاتالوگ خود را به مشتریان خود نشان دهید، فقط محصول(هایی) را که احتمال خرید آنها وجود دارد را به آنها نشان می دهید. به این ترتیب، می توانید از یک پدیده رایج به نام فلج انتخاب یا تصمیم گیری جلوگیری کنید.

فلج تصمیم زمانی اتفاق می‌افتد که مجبور باشیم از بین گزینه‌هایی انتخاب کنیم که مقایسه آنها دشوار است. به بیان ساده، فلج تصمیم را می توان به عنوان داشتن زمان سختی برای انتخاب بین [گزینه] A یا B توصیف کرد که ما [گزینه] C را انتخاب می کنیم یا اصلاً هیچ کاری انجام نمی دهیم. – Procrastination.com

به عنوان مثال، آیا تا به حال در راهروی یک سوپرمارکت ایستاده اید که نتوانید از بین 20 طعم مختلف ماست را انتخاب کنید؟ دوست عزیز، فلج تصمیم گیری در عمل وجود دارد.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار آنلاین، درک اینکه چگونه فلج تصمیم‌گیری می‌تواند کسب‌وکار شما را فلج کند، ضروری است. اگر مشتری نتواند به سرعت آنچه را که نیاز دارد پیدا کند (زیرا شما گزینه های زیادی را ارائه کرده اید)، به احتمال زیاد از وب سایت شما خارج شده و به جای دیگری می رود. این به معنای فروش از دست رفته است.

WP Guidant چگونه کمک می کند؟

اکنون، WP Guidant به شما کمک می کند تا از فلج تصمیم در وب سایت خود دور شوید. این افزونه با تمام ویژگی‌هایی که برای راهنمایی مشتری خود به سمت فرم پرداخت و فراتر از آن به آن نیاز دارید، در کنار هم قرار می‌گیرد. در بخش ویژگی‌های زیر در مورد آنچه در انبار است بیشتر خواهیم آموخت.

به عنوان یک آژانس وب خلاق، WP Guidant به ما این امکان را می دهد تا به مشتریان خود راهی برای ساده کردن طیف گسترده محصولات و خدمات خود در یک راهنمای مفید با استفاده آسان ارائه دهیم و در عین حال این فرصت را فراهم کنیم که upsell، که منجر به افزایش فروش می شود. – کوین پرو

WP Guidant ابزاری شگفت‌انگیز برای افزایش نرخ تبدیل در انواع وب‌سایت‌ها است. می‌توانید از این افزونه برای تجارت الکترونیک، رزرو املاک، خدمات SEO، اجاره خودرو، بازخورد مشتریان، ثبت‌نام وبینار، اشتراک ایمیل، تولید سرنخ و موارد دیگر استفاده کنید.

این واقعاً بسیار قدرتمند است. با این وجود، این افزونه برای مبتدیان مناسب است، به این معنی که می توانید آن را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید و فروش خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید. توسعه دهندگان یک نسخه رایگان را به شما پیشنهاد می کنند که به شما امکان می دهد آب را آزمایش کنید، اما باید برای گزینه های بیشتر به نسخه حرفه ای ارتقا دهید.

ویژگی های راهنمای WP

wp guidant features

همانطور که همیشه می گویم، یک افزونه فقط به اندازه ویژگی هایی است که ارائه می دهد. همچنین، ویژگی bloat نباید مانع شما شود، به این معنی که استفاده از افزونه باید آسان باشد.

افزونه WP Guidant WordPress با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوب عرضه می‌شود و تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان است. ترکیبی عالی و دقیقاً همان چیزی که نیاز دارید.

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید در یک نگاه پیدا کنید.

  • فروش آسان با هدایت – WP Guidant به شما امکان می‌دهد تا مشتریان خود را بلافاصله پس از ورود به وب‌سایت شما به سمت محصول مورد نظر راهنمایی کنید.
  • فیلترهای زیاد – شما تعداد زیادی فیلتر دارید که به شما کمک می کند مشتریان را به راحتی به محصول مورد نظر هدایت کنید.
  • کارت‌ها و لغزنده‌ها – می‌توانید از کارت‌ها یا لغزنده‌ها استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهید به راحتی در محصول نهایی راه خود را طی کنند.
  • فرم‌های مکالمه – اکنون، می‌توانید به لطف فرم‌های چند مرحله‌ای برنامه‌ریزی‌شده، علاقه کاربر را جلب کرده و آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.
  • منطق شرطی هوشمند – فیلترها را با توجه به رفتار کاربر در فرم قبلی جدا کنید و فقط آنچه را که نیاز دارند به آنها نشان دهید.
  • بدون نیاز به کدنویسی – WP Guidant برای نصب و استفاده آسان است و به دانش کدنویسی نیاز ندارید.
  • ادغام یکپارچه با ابزارهای مورد علاقه شما – WP Guidant به راحتی با افزونه هایی مانند WooCommerce، ACF، WPML و مجموعه ای از افزونه های LMS ادغام می شود که به شما امکان می دهد از داده های موجود برای راهنماهای خود استفاده کنید. همچنین می توانید از داده های انواع پست وردپرس خود استفاده کنید.
  • طراحی عالی – WP Guidant دارای طرح بندی زیبایی است که مشتریان شما را مسحور می کند.
  • Logs – این افزونه کل فرآیندی را که کاربر طی می کند ذخیره می کند. سپس می‌توانید داده‌های داخل داشبورد خود را تجزیه و تحلیل کنید تا با حداقل تلاش، تعداد مشتریان را به حداکثر برسانید.

راهنمای WP دقیقاً همان چیزی است که برای کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل به آن نیاز دارید و شما را با مشتریان راضی نگه می دارد.

بنابراین، اجازه دهید ببینیم WP Guidant چقدر برای شما هزینه خواهد داشت.

قیمت گذاری راهنمای WP

wp guidant pricing

راهنمای WP برنامه‌های قیمتی انعطاف‌پذیر را به شما ارائه می‌دهد. می توانید بسته به نیاز خود برای برنامه های سالانه بهار یا مجوز مادام العمر خریداری کنید. طرح ها عبارتند از:

  • Achiever – این طرح سالانه 39 دلار برای یک سایت به شما بازمی گرداند. اگر مجوز مادام العمر را خریداری کنید، این طرح برای شما 69 دلار هزینه دارد.
  • Freelancer – هزینه سالانه 99 دلار برای 10 سایت. اگر مجوز مادام العمر را خریداری کنید، این طرح 129 دلار هزینه دارد.
  • آژانس – برای آژانس ها، این طرح 159 دلار در سال برای 1000 وب سایت هزینه دارد. اگر مجوز مادام العمر را انتخاب کنید، با 299 دلار جدا خواهید شد.

به نظر من، خرید مجوزهای مادام العمر منطقی تر است و به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند. و مثل همیشه، طرحی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

اکنون که می دانید WP Guidant چقدر هزینه دارد، اجازه دهید به قسمت سرگرم کننده ادامه دهیم. اجازه دهید ما افزونه را نصب و آزمایش کنیم. من با نسخه حرفه ای کار می کنم، اما شما باید نسخه رایگان WP Guidant اول.

نحوه نصب WP Guidant

از آنجایی که نسخه رایگان WP Guidant در مخزن رسمی افزونه WordPress.org موجود است، افزونه را در داشبورد مدیریت وردپرس نصب می‌کنید.

همانطور که در زیر نشان داده شده است، به Plugins > Add New بروید.

installing wp guidant wordpress plugin

بعد، “WP Guidant” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید:

installing wp guidant free version

بعد، افزونه را فعال کنید:

activate wp guidant

اکنون که نسخه رایگان آماده است، اجازه دهید نسخه حرفه ای را نصب کنیم.

افزونه WP Guidant را از وب‌سایت رسمی بخرید و دانلود کنید آن را به رایانه شما.

بعد، به افزونه ها > افزودن جدیددر داشبورد مدیریت وردپرس خود، همانطور که در زیر نشان داده شده است، بروید.

installing wp guidant wordpress plugin

پس از آن، روی دکمه  افزونه آپلود کلیک کنید، افزونه WP Guidant را از رایانه خود انتخاب کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

>

uploading wp guidant plugin

بعد، افزونه را فعال کنید:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a7186e4d3

اکنون، شما برای قسمت بعدی آماده هستید. همانطور که در زیر نشان داده شده است، از منوی مدیریت وردپرس، روی WP Guidant کلیک کنید.

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a71b1219b

بعد، کلید مجوز خود را وارد کنید و روی دکمه  فعال کردن کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a71c73535

بعد از فعال‌سازی، برای بخش سرگرم‌کننده آماده هستید – ایجاد راهنماها تا بتوانید مشتریان را به سمت محصولاتی که واقعاً می‌خواهند هدایت کنید.

چگونه یک راهنمای ساده WP Guidant ایجاد کنیم

ایجاد راهنماها در WP Guidant به سادگی A، B، C است. برای مثال، من از یک فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده می‌کنم. راهنمای مثال ما کاربران را به سمت محصولات در یک دسته خاص هدایت می کند. ابتدا روی دکمه ایجاد راهنمای جدید کلیک کنید:

create new wp guidant guide

ایجاد کنید

بعد، نام راهنما، عنوان راهنما (این در قسمت جلویی قابل مشاهده خواهد بود) و یک توضیحات را وارد کنید و روی ایجاد کلیک کنید:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a71f51a3b

با آماده بودن راهنما، به فیلترهایی نیاز داریم که مشتریان را به محصول مورد نیازشان راهنمایی کند.

manage filter

بعد، روی ایجاد فیلتر جدید کلیک کنید:

create new wp guidant filter

پس از آن، جزئیات فیلتر خود را وارد کنید و روی ایجاد در پایین کلیک کنید.

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a7236b577

اکنون که فیلتر داریم، اجازه دهید کارت‌ها را اضافه کنیم. در صفحه فیلترها، همانطور که در زیر نشان داده شده است، روی دکمه Manage Cards کلیک کنید.

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a724f344a

بعد، روی ایجاد کارت جدید کلیک کنید:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a7264305b

در صفحه بعدی برچسب و تصویر کارت خود را وارد کنید:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a727abde9

بر روی برگه شرایط کارت و سپس ایجاد شرایط جدید کلیک کنید:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a7292be67

شرایط کارت خود را بسته به آنچه می‌خواهید انتخاب کنید و روی ایجاد کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a72a7972d

در نهایت، دکمه ذخیره تغییرات را فشار دهید:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a72bc87df

می‌توانید فیلترها و کارت‌های بیشتری را به روشی مشابه ایجاد کنید. اکنون، فقط باید هر زمان که می‌خواهید راهنمای خود را نمایش دهید، کد کوتاه WP Guidant را اضافه کنید.

به داشبورد WP Guidant خود برگردید، برای کپی کردن کد کوتاه کلیک کنید.

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a72d3e367

سپس کد کوتاه را به یک صفحه جدید اضافه کنید و منتشر کنید. به عنوان مثال، مثال ما در قسمت جلویی اینگونه به نظر می رسد:

d8a8d8a7 wp guidant d8aad8b1d8a7d981db8cdaa9 d8b1d8a7 d8a8d987 d984db8cd8af d8aad8a8d8afdb8cd984 daa9d986db8cd8af 6698a72eaa929

برای حدود پنج دقیقه کار خیلی بد نیست 🙂


بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین تصور می‌کنند که ارائه کل کاتالوگ خود بهترین مسیر برای رفتن است. با این حال، این رویکرد می تواند به دلیل فلج تصمیم نتیجه معکوس داشته باشد. در نتیجه، در نهایت با نرخ پرش بالاتر، نرخ تبدیل کمتر و در نهایت فروش از دست رفته مواجه خواهید شد.

راه حلی مانند WP Guidant به شما کمک می کند بر فلج تصمیم غلبه کنید. مشتریان شما را به سمت محصولاتی که به احتمال زیاد خریداری می کنند راهنمایی می کند و در نتیجه نرخ تبدیل و فروش بالاتری دارد.

نظر شما چیست؟ و آیا قبلا از WP Guidant استفاده کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا