چطوری میشه

5 ابزار تست رگرسیون بصری برای وردپرس

5 ابزار تست رگرسیون بصری برای وردپرس

اولویت بندی تجربه کاربر (UX) در وب سایت وردپرس شما مهم است. در غیر این صورت، ممکن است شاهد نرخ پرش بالا و زمان کوتاه تری در سایت باشید. با این حال، شناسایی مشکلات مواجهه کاربر بدون اینکه خودتان یک بازدیدکننده باشید، می‌تواند دشوار باشد.

خوشبختانه، با تست رگرسیون بصری (VRT)، می‌توانید مشکلات را در قسمت جلویی شناسایی کنید. بهتر از این، برخی از ابزارهای VRT کاملاً برای مبتدیان هستند و به طور یکپارچه با وردپرس ادغام می شوند.

در این پست، نگاهی دقیق‌تر به تست رگرسیون بصری خواهیم داشت. سپس، پنج مورد از بهترین ابزارها برای وب سایت های وردپرس را بررسی می کنیم. بیایید شروع کنیم!

مقدمه ای بر تست رگرسیون بصری

تست رگرسیون بصری (VRT) هرگونه تغییر بصری، مشکل یا اشکال را در سایت شما تشخیص می دهد. این ضروری است زیرا اکثر تست‌های عملکردی عمومی نمی‌توانند ظرافت‌های خطاهای بصری را شناسایی کنند.

تست رگرسیون بصری با انجام اسکن وب سایت شما کار می کند. این نرم افزار از تمام صفحات وب شما اسکرین شات می گیرد و سپس تصاویر اضافی را در فواصل زمانی معین ایجاد می کند. به این ترتیب، این ابزار می‌تواند اسکرین‌شات‌ها را با هم مقایسه کند و تغییرات رخ داده را شناسایی کند.

انواع بسیاری از خطاها وجود دارد که VRT می تواند آنها را شناسایی کند، از جمله:

  • مشکلات سرور مانند بارگیری صحیح محتوا
  • تغییرات کد که ممکن است منجر به ناهماهنگی یا همپوشانی عناصر طراحی شما شود
  • ادغام‌های API که به درستی واکشی نشده‌اند
  • طرح‌بندی‌هایی که در اندازه‌های مختلف صفحه تنظیم نمی‌شوند
  • مشکلات جدی که می‌تواند به کل وب‌سایت شما آسیب برساند، مانند پیوندهای مشکل دار و به‌روزرسانی‌هایی که باعث ایجاد مشکلات طولانی در سایت شما می‌شوند

هر زمان که در سایت وردپرس خود تغییری ایجاد می کنید (از جمله به روز رسانی هسته وردپرس و همچنین به روز رسانی به تم ها یا افزونه ها) این خطر وجود دارد که ممکن است خطایی وجود داشته باشد. بدون VRT، بدون اینکه بازدیدکننده وب سایت خود باشید یا تمام صفحات خود را به صورت دستی اسکن کنید، راهی برای اطلاع از این مسائل ندارید. بنابراین، ابزارهایی از این دست می توانند به حفظ UX شما کمک کنند.

در یک ابزار رگرسیون بصری به دنبال چه چیزی باشیم

اگر می خواهید یک ابزار رگرسیون بصری به وب سایت خود اضافه کنید، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • مهارت های برنامه نویسی: برخی از ابزارهای رگرسیون بصری به تجربه فنی بالایی نیاز دارند، مانند نصب نرم افزار سرور و نوشتن اسکریپت های تست کدگذاری شده. از سوی دیگر، می‌توانید ابزارهای خودکاری را نیز بیابید که برای مبتدیان بسیار مناسب‌تر هستند.
  • مثبت کاذب: بهترین ابزار VRT می تواند تفاوت بین اشکالات بصری و تغییرات غیر مضر در سایت شما را تشخیص دهد. نرم افزار بیش از حد ساده ممکن است هر تغییری را علامت گذاری کند، که می تواند زمان بر باشد.
  • محتوا: یکی از مهم‌ترین عواملی که هنگام انتخاب ابزار VRT باید در نظر گرفت این است که چقدر رابط کاربری شما تغییر می‌کند. به عنوان مثال، وب سایت های استاتیک معمولاً می توانند با ابزارهای ساده کار کنند. در همین حال، محتوای پویا ممکن است برای ابزارهایی با قابلیت‌های پیشرفته مناسب‌تر باشد.
  • منبع باز: ابزارهای منبع باز برای دانلود و اصلاح رایگان هستند، اما اگر با مشکلاتی مواجه شوید، به تیم پشتیبانی عملی دسترسی نخواهید داشت.
  • قیمت: مطمئن شوید که درگیر قراردادهای بلندمدتی که مقیاس پذیری را ندارند، نمی شوید. علاوه بر این، مهم است که مطمئن شوید برنامه شما دارای منابع کافی برای اجرای موفقیت آمیز در سایت شما است.

با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا، احتمال بیشتری وجود دارد که به ابزاری برای تست رگرسیون بصری دست پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

اکنون که درباره تست رگرسیون بصری اطلاعات بیشتری دارید، در اینجا پنج مورد از بهترین ابزارهای VRT برای وردپرس آورده شده است!

1. VRTs – تست های رگرسیون بصری

VRTs - Visual Regression Tests

VRTs – تست‌های رگرسیون بصری یک ابزار قدرتمند است ، ابزار کاربر پسندی که به طور خاص برای وب سایت های وردپرس طراحی شده است. در حالی که گزینه های دیگر در این لیست به خدمات خارجی و تجربه فنی نیاز دارند، تست های رگرسیون بصری به طور یکپارچه با وب سایت فعلی شما مطابقت دارد. شما می توانید همه چیز را از داشبورد وردپرس خود کنترل کنید.

بهتر است، این ابزار از اتوماسیون پشتیبانی می کند. بنابراین، به هیچ مهارت کدنویسی یا تعمیر و نگهداری مداوم نیاز ندارد. پس از نصب، Visual Regression Tests فوراً کار می‌کند و برای مبتدیان ایده‌آل می‌شود.

تست‌های رگرسیون بصری با گرفتن یک عکس مرجع از لحظه‌ای که در سایت شما فعال می‌شود، کار می‌کند. سپس، این افزونه هر روز و هر بار که محتوای خود را به روز می کنید یک عکس می گیرد. سپس در صورت وجود مغایرت، اعلان ایمیلی دریافت خواهید کرد و می‌توانید تغییرات را در بخش هشدار افزونه مشاهده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • هشدارهای ایمیل فوری برای آسودگی خاطر.
  • تطابق با GDPR حفظ حریم خصوصی و ایمنی بازدیدکنندگان شما را تضمین می کند.
  • برای مقایسه آسان اسکرین‌شات‌ها، بین حالت‌های Split Screen و Side-by-Side جابجا شوید.

قیمت

شما می توانید از افزونه تست های رگرسیون بصری به صورت رایگان استفاده کنید. از طرف دیگر، برای باز کردن قفل آزمایش‌های بیشتر، با یک طرح پولی از ۳۹ دلار در ماه شروع کنید.

2. صفحه نمایش

Screenster multi-purpose testing tool

Screenster یک ابزار تست چند منظوره است که تغییرات بصری را در رابط کاربری شما تشخیص می دهد. علاوه بر تست رگرسیون بصری، Screenster خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال، این ابزار سایت شما را هنگام تعامل با صفحات خود ضبط می کند، آزمایش های ضبط شده را دوباره اجرا می کند و به بهینه سازی اقدامات وب کمک می کند.

علاوه بر این، به تنظیمات پیکربندی عمیق تری دسترسی خواهید داشت. می‌توانید برخی از عناصر UI را از مقایسه حذف کنید و همه تغییراتی را که ابزار انجام می‌دهد تأیید کنید.

با این حال، بهتر از آن، این ابزار سریع‌تر از برخی از گزینه‌های جایگزین کار می‌کند، به طوری که تخمین زده می‌شود 5 تا 30 دقیقه برای توسعه آزمایش‌ها و سه ساعت برای حفظ تست‌های شما در ماه مورد نیاز است.

با این حال، Screenster دارای یک منحنی یادگیری شیب دار است. اولاً، به دانش سرور نیاز دارد زیرا باید آزمایش‌هایی را روی ابر Screenster اجرا کنید یا سرور Screenster را در محیط‌های محلی نصب کنید. بنابراین، ممکن است بهترین گزینه برای مبتدیان نباشد.

ویژگی های کلیدی

  • بر اساس نیاز وب‌سایت خود، آزمایش‌ها را خودکار و زمان‌بندی کنید.
  • تست‌ها را در محیط‌های محلی و آفلاین اجرا کنید.
  • با اعضای تیم با استفاده از پورتال تیم همکاری کنید.

قیمت

می توانید با Screenster به صورت رایگان شروع کنید یا از 25 دلار در ماه ارتقا دهید.

3. پرسی

Percy automated visual testing tool

Percy یک ابزار تست بصری خودکار است که توسط BrowserStack ایجاد شده است. این یک گزینه محبوب است که مورد اعتماد برندهایی مانند مایکروسافت، اکسپدیا و توییتر است. می توانید از Percy برای گرفتن اسکرین شات و مقایسه پیکسل به پیکسل با خط پایه استفاده کنید. در همین حال، هر گونه تغییر و اشکال در رابط کاربری شما را برجسته می کند.

یکی از بهترین ویژگی های Percy این است که برای همکاری ساخته شده است. این پلتفرم بررسی های بصری را با بخش های نظرات برای تسهیل بحث های تیمی تولید می کند. علاوه بر این، همه اعضای تیم اعلان‌هایی دریافت خواهند کرد تا همه را به‌روز نگه دارند.

علاوه بر این، این ابزار VRT به گونه‌ای طراحی شده است که دقیقاً در جریان کار فعلی شما قرار بگیرد. بنابراین، می‌توانید Percy را با چارچوب‌های اتوماسیون آزمایشی ادغام کنید یا آن را مستقیماً در برنامه خود پیاده‌سازی کنید.

ویژگی های کلیدی

  • مناطق خاصی از صفحه خود را نادیده بگیرید و انیمیشن ها را ثابت کنید تا موارد مثبت کاذب را به حداقل برسانید.
  • همین صفحه را در مرورگرها و پلتفرم های مختلف در تلفن همراه و دسکتاپ ارائه دهید.
  • از رعایت GDPR و CCPA بهره مند شوید.

قیمت

نسخه رایگان Percy در دسترس است، یا می توانید از 149 دلار در ماه ارتقا دهید.

4. Wraith

Wraith web page screenshot comparison tool

Wraith یک ابزار مقایسه تصاویر صفحه وب است که توسط BBC توسعه یافته است. از مرورگرهای بدون سر، Imagemagick و Ruby برای فعال کردن بازخورد سریع برای تغییرات جلویی استفاده می‌کند. این ویژگی ها به کاهش باگ های رابط کاربری کمک می کند. علاوه بر این، می‌توانید کل صفحات یا یک انتخابگر CSS خاص را برای تولید آزمایش‌های هدفمند انتخاب کنید.

با این حال، Wraith می‌تواند برای کاربران کم‌تجربه کمی پیچیده باشد و به دانش نصب و برنامه‌نویسی نیاز دارد. شما یک بسته gallery.html دریافت خواهید کرد که حاوی یک فایل PNG diff با مقایسه تصاویر است. به علاوه، یک فایل data.txt برای شما ارسال می‌شود که درصد پیکسل‌های تغییر یافته را به شما اطلاع می‌دهد.

ویژگی های کلیدی

  • بین سه گزینه جابجا شوید: مقایسه مستقیم، حالت سابقه، و حالت عنکبوتی برای خزیدن وب سایت.
  • محتوای پویا را با استفاده از حالت ضبط مقایسه کنید.
  • از Wraith در محیط‌های مختلف، از وب‌سایت‌های زنده گرفته تا آزمایش و سایت‌های مرحله‌بندی استفاده کنید.

قیمت

Wraith منبع باز و کاملا رایگان است.

5. BackstopJS

BackstopJS visual regression testing for web applications

BackstopJS یک ابزار منبع باز است که تست رگرسیون بصری را برای برنامه های کاربردی وب ارائه می دهد. با ایجاد اسکرین شات از صفحات وب شما در اندازه های مختلف صفحه کار می کند. همچنین شامل رندر بدون هد کروم، گزارش‌های CLI و فیلتر نمایش سناریو می‌شود.

در حالی که استفاده از BackstopJS بسیار آسان است، نیاز به دانش فنی دارد. برای شروع، باید با نصب و برنامه نویسی آشنا باشید. BackstopJS از Resemble.js، CasperJS و PhantomJS استفاده می کند.

برای شروع کار با این ابزار، یک نمونه BackstopJS جدید راه‌اندازی می‌کنید که در آن می‌توانید URLها، کوکی‌ها، اندازه‌های صفحه، تعاملات و موارد دیگر را مشخص کنید. سپس، BackstopJS مجموعه‌ای از آزمایش‌ها را ایجاد می‌کند و آنها را با اسکرین شات مرجع شما مقایسه می‌کند.

اگر تغییراتی رخ داده باشد، در یک گزارش تصویری از آن مطلع خواهید شد. اگر آزمایش خوب به نظر می رسد، می توانید آزمایش را تأیید کنید تا فایل های مرجع را با آخرین نسخه جایگزین کنید.

ویژگی های کلیدی

  • تعامل‌ها را با فیلمنامه‌های نمایشنامه‌نویس یا عروسک‌گردان شبیه‌سازی کنید.
  • BackstopJS را به صورت جهانی یا محلی به عنوان یک برنامه بسته مستقل اجرا کنید.
  • از رندر یکپارچه Docker برای حذف مشکلات رندر بین پلتفرم لذت ببرید.

قیمت

BackstopJS منبع باز و رایگان است.


در حالی که حفظ یک سایت وردپرس کاربردی و کاربرپسند بسیار مهم است، بسیاری از ابزارهای تست نمی توانند تغییرات بصری سایت شما را تشخیص دهند. خوشبختانه، با آزمایش رگرسیون بصری، می توانید مشکلات سرور، تغییرات کد و مشکلات API را به راحتی کشف کنید.

آیا در مورد استفاده از ابزارهای تست رگرسیون بصری برای وردپرس سوالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا