فال

خانه های طالع بینی: راهنمای نجومی برای یافتن معنای هر خانه

خانه های طالع بینی: راهنمای نجومی برای یافتن معنای هر خانه

نمودار تولد در طالع بینی به 12 بخش مساوی به نام خانه ها تقسیم می شود. عدد 12 اغلب در طالع بینی ظاهر می شود، زیرا یک عدد کامل در نظر گرفته می شود. با این حال، مهم است که خانه ها را با چرخ زودیاک، که بر اساس چرخش سالانه خورشید است، اشتباه نگیرید. در مقابل، خانه ها با چرخش 24 ساعته زمین در محور خود همسو هستند. وقتی اخترشناسان نمودار تولد را تفسیر می کنند، این دو سیستم را با هم ادغام می کنند. با توجه به اینکه خانه ها هر 24 ساعت یکبار می چرخند، داشتن زمان دقیق تولد برای یک نمودار دقیق بسیار مهم است. هر خانه مربوط به دو ساعت حرکت ظاهری خورشید در طول روز است.

Find the meaning of each house in astrology.(Freepik)
معنای هر خانه را در طالع بینی بیابید.(Freepik)

چرا این مهم است؟ همانطور که ستاره شناس لیزا استارداست توضیح می دهد، “خانه ها در نمودار طالع بینی، جنبه های مختلف زندگی شما را بر اساس زمان و مکان تولد نشان می دهند، و هدایا یا موانعی را که در این زندگی با آنها روبرو خواهید شد، آشکار می کنند.” به عبارت دیگر، اگر زمان تولد شما نادرست باشد، کل مشخصات نجومی شما نادرست خواهد بود، که مایه تاسف است.

زبان های خانه های طالع بینی

وقتی به نمودار تولد خود نگاه می کنید برای اولین بار، دانستن اینکه کجا باید تمرکز کنید می تواند بسیار سخت باشد. برخی از مناطق مملو از نمادها هستند، در حالی که برخی دیگر خالی هستند. ممکن است تعجب کنید که کدام سمت بالا است، کدام سمت پایین است، و همه این نمادها به چه معنا هستند.

برای شروع، لنگر خود را پیدا کنید: علامت صعود یا صعود. Ascendant دورترین نقطه سمت چپ در خط افق مرکزی است و نشان می دهد که دقیقاً در لحظه تولد شما کدام علامت زودیاک در افق شرقی طلوع کرده است. در حالی که خورشید خود اصلی ما را نشان می دهد و ماه منعکس کننده احساسات ما است، Ascendant موضوعات اصلی زندگی را نشان می دهد. به عنوان مثال، یک صعود کننده جوزا بر ارتباطات تاکید دارد، در حالی که یک صعود کننده دلو بر نوآوری، پیشرفت و عدم انطباق تمرکز دارد. Ascendant همچنین به عنوان “نقابی” عمل می کند که ما به جهان ارائه می دهیم، که اغلب در پرسونای رسانه های اجتماعی ما قابل مشاهده است.

Acendant همچنین سیاره حاکم نمودار را تعیین می کند. به عنوان مثال، شخصی که دارای یک صعود کننده قوس است توسط مشتری سخاوتمند اداره می شود، در حالی که یک صعود کننده حوت تحت تأثیر نپتون همدل است.

ما از صعود کننده برای درک مسیر خود و ساختار نمودار استفاده می کنیم. نمودارهای تولد در خلاف جهت عقربه های ساعت خوانده می شوند و از خط افقی Ascendant که خانه اول را مشخص می کند شروع می شود. پس از خانه‌ها، به Descendant در سمت راست خط افق می‌رسیم و به بالای نمودار ادامه می‌دهیم و چرخه را با خانه دوازدهم در مجاورت Ascendant در شمال به پایان می‌رسانیم.

Houses of a birth chart.(Freepik)
خانه ها از یک نمودار تولد. (Freepik)

هنگامی که نمودار تولد خود را بررسی می کنید، ممکن است متوجه شوید که برخی خانه ها دارای سیارات زیادی هستند (به غلظت چهار یا چند سیاره در یک خانه، استلیوم می گویند. )، در حالی که بقیه خالی هستند. این طبیعی است. نمودار تولد یک عکس فوری از آسمان در لحظه تولد شما است و اجرام آسمانی اغلب در کنار هم قرار می گیرند. مناطق خالی نشان دهنده کمبود نیستند. در عوض، قرار گرفتن سیارات بینش قابل توجهی در مورد جنبه های مختلف زندگی شما ارائه می دهد.

همچنین بخوانید استلیوم-به-منظور-و-چگونه-تاثیر- است معنی، و چگونه بر علامت زودیاک شما تأثیر می گذارد

معنای سیارات در هر خانه طالع بینی

بعد از لنگر انداختن خود در صعود، می توانید شروع به شناسایی خانه ها کنید سیارات در نمودار تولد شما را اشغال می کنند. هر سیاره عملکرد خاصی دارد: عطارد یک پیام آور است، زهره یک خواستگار است و مریخ یک جنگجو است. عملکرد این سیاره تحت تأثیر علامت زودیاک آن است. به عنوان مثال، عطارد در برج جدی به طور منطقی و منطقی ارتباط برقرار می کند. زهره در عقرب گریزان عاشق عاشقانه مرموز است. مریخ در سرطان محافظ رویکردی غیرمستقیم برای درگیری دارد و غیره. درک نحوه کار هر سیاره و نشانه با هم به ما امکان می‌دهد ببینیم آن انرژی در کجای خانه‌ها ظاهر می‌شود.

به عنوان مثال، زهره در عقرب در خانه دوم اجسام مادی ممکن است نشان‌دهنده شخصی باشد که به‌ویژه از نظر مالی به سمت او گرایش دارد. عاشقان پایدار برعکس، زهره در عقرب در نهمین خانه سفر ممکن است به معنای ترجیح برای عاشقانه های طولانی باشد. سیارات در خانه ها دامنه کامل تجربیات ما و تفاوت های ظریف شخصیت ما را نشان می دهند.

در حالی که سیارات تولد در نمودار تولد ثابت می مانند، سیارات در آسمان همیشه در خانه های مختلف حرکت می کنند. هر سیاره مدار خود را دنبال می کند، اما از آنجایی که ما چرخه 365 روزه خورشید را دنبال می کنیم، سالانه یک چرخه کامل خورشیدی را در تمام خانه ها تجربه می کنیم. این بدان معنی است که هر کس در زمان های مختلف زندگی خود تأثیر هر خانه را احساس می کند. حتی اگر شما سرطانی نیستید، در برخی مواقع موضوعات مرتبط با خانه چهارم خانه و خانواده را تجربه خواهید کرد.

هر خانه طالع بینی به چه معناست؟

اول خانه

تعریف شده توسط Ascendant، خانه اول شما را نشان می دهد. ظاهر فیزیکی، خلق و خوی شما و بدنی که با آن متولد شده اید را پوشش می دهد. سیارات ناتال در خانه اول تأثیر قابل توجهی بر زندگی شما دارند. به عنوان مثال، عطارد در خانه اول نشان دهنده ماهیت پرحرفی است، در حالی که ماه در خانه اول نشان دهنده فردی است که احساسات خود را آشکارا بیان می کند. به عنوان اولین ایستگاه در چرخه، سیاراتی که از این خانه عبور می کنند، پروژه ها، ایده ها یا دیدگاه های جدیدی را شکل می دهند. این خانه با انرژی قوچ مطابقت دارد.

دوم خانه

این خانه به امور مالی شخصی، دارایی های مادی و مفهوم ارزش مربوط می شود. در حالی که بر پول حکومت می کند، با احساساتی که در درون ما زندگی می کنند و اغلب بیش از پول بر ما تأثیر می گذارد، سر و کار دارد. سیارات ناتال در خانه دوم به دنبال امنیت از طریق ابزارهای مادی هستند. سیارات در حال عبور در خانه دوم نشان دهنده تغییرات در منابع یا عزت نفس هستند. این خانه با انرژی ثور مطابقت دارد.

خانه سوم

خانه سوم ارتباطات، حمل و نقل و جامعه محلی را اداره می کند. سیارات ناتال در اینجا با بیان هدایت می شوند و به ایجاد روابط نزدیک با خواهر و برادر، همکاران و همکلاسی ها کمک می کنند. ارتباط برای حل مشکلات و حفظ روابط حیاتی است، بنابراین پرورش این بخش از نمودار شما مهم است. هنگامی که سیارات از خانه سوم عبور می کنند، اغلب اطلاعات مهمی در مورد شبکه مستقیم خود دریافت می کنیم. این خانه با انرژی جوزا مطابقت دارد.

چهارمین خانه

خانه چهارم که در پایه نمودار قرار دارد، نماد خانه و خانواده است. سیارات ناتال در این مجلس رابطه شما را با شخصیت مادری و دیدگاه شما نسبت به زندگی خانگی نشان می دهد. سیارات در حال عبور سرمایه گذاری در محیط خانه شما را تشویق می کند و فضاهای پرورشی ایجاد می کند که به شما احساس امنیت و دوست داشتن می دهد. خانه چهارم همچنین بر روابط با خانواده و خانواده منتخب از جمله حیوانات خانگی حاکم است. این مجلس با انرژی سرطان مطابقت دارد.

پنجمین خانه

خانه پنجم با خلاقیت، عاشقانه و کودکان مرتبط است. سیارات ناتال در این خانه به بیان هنری شما متصل می شوند، در حالی که سیارات در حال عبور لحظاتی از الهام و اعتماد به نفس را به ارمغان می آورند. این خانه درباره چیزهایی است که به شما احساس خوبی می دهد، خواه خلاقیت، عاشقانه یا سایر لذت ها. این خانه با انرژی لئو مطابقت دارد.

خانه ششم

خانه ششم به سلامتی، تندرستی و کارهای روزمره از جمله مشاغل مربوط می شود. این نشان دهنده بدنی است که توسط انتخاب های مادام العمر ایجاد شده است، برخلاف خانه اول، که بدنی است که شما با آن متولد شده اید. این مجلس بر مراقبت از خود، تعادل کار و زندگی و رفاه کلی تأکید دارد. سیارات ناتال در اینجا بر اساس سازمان و ساختار، با تمرکز بر مدیریت زمان، رشد می کنند. سیارات در حال عبور به شکل گیری عادت های جدید و بازتعریف برنامه ها کمک می کنند. این خانه با انرژی باکره مطابقت دارد.

هفتم خانه

خانه هفتم، درست روبروی اولین خانه صعود کننده، نشان دهنده شراکت هایی است که زندگی را تغییر می دهند. مفهوم چشم انداز را معرفی می کند و نماد روابط مهم از جمله شرکای عاشقانه و سایر ارتباطات مهم است. سیارات ناتال در این خانه بر روابط و مشارکت در تمام زمینه های زندگی تمرکز دارند. سیارات در حال عبور به استحکام پیوندها، ایمن کردن معاملات و تعهدات کمک می کنند. این خانه با انرژی ترازو مطابقت دارد.

هشتم خانه

خانه هشتم به رابطه جنسی، مرگ و دگرگونی می پردازد که همگی با غرایز اولیه ما مرتبط هستند. سیارات ناتال در این مجلس اغلب مردم را به سمت موضوعات ماوراء طبیعی، عاشقانه های شدید و دگرگونی های شخصی مهم می کشاند. خانه هشتم سازگاری و اهمیت رها کردن گذشته را آموزش می دهد. سیارات در حال عبور، بینش های عمیق تری را نشان می دهند و پیچیدگی های زندگی را به ما یادآوری می کنند. این خانه با انرژی عقرب مطابقت دارد.

نهمین خانه

سفر، فلسفه و آموزش عالی خانه نهم را تعریف می کند. از لحاظ تاریخی به مکان‌ها و مردم دوردست پیوند خورده است، اما اکنون نشان‌دهنده اکتشاف تحت اللفظی و فکری است. سیارات ناتال در اینجا نشان دهنده کنجکاوی و عشق به ماجراجویی است. سیارات در حال عبور مطالعات جدید، جابجایی یا تغییر دیدگاه را تشویق می کنند. خانه نهم نگرش باز و یادگیری مستمر را ترویج می کند. این خانه با انرژی قوس مطابقت دارد.

دهم خانه

خانه دهم، در بالای نمودار تولد، نمایانگر تصویر عمومی، آرزوهای شغلی و دستاوردها است. سیارات ناتال در اینجا نشان دهنده جاه طلبی و تمرکز شغلی هستند، در حالی که سیارات در حال عبور تغییرات حرفه ای را به همراه دارند. این خانه درباره زندگی عمومی و شهرت شماست. این خانه با انرژی Capricorn مطابقت دارد.

همچنین بخوانید< /strong> میانه بهشت ​​در طالع بینی چیست؟ و علامت MC شما در مورد حرفه شما چه می گوید؟ دریابید

خانه یازدهم

هنگامی که خانه ها پایین می آیند، خانه یازدهم بر اهمیت دوستی ها، تلاش های بشردوستانه و شبکه های شخصی تأکید می کند. این شامل دوستان نزدیک و سیستم‌های پشتیبانی می‌شود که به موفقیت شما کمک می‌کنند. فناوری و نوآوری نیز به اینجا تعلق دارد و باعث می شود کسانی که سیاره های مادرزادی در این مجلس دارند ایده های انقلابی داشته باشند. سیارات در حال عبور دامنه اجتماعی شما را گسترش می دهند و نقش اجتماعی شما را مشخص می کنند. این خانه با انرژی آکواریوس مطابقت دارد.

دوازدهم خانه

در زیر افق، خانه دوازدهم «قلمرو غیبی» است که بر رویاها، اسرار و احساسات حاکم است. سیارات ناتال در اینجا حاکی از شهود بالا، شاید حتی توانایی های روانی هستند. سیارات در حال عبور روابط کارمایی را جذب می کنند و به ما یادآوری می کنند که برخی از ارتباطات قرار نیست دوام داشته باشند. این خانه با انرژی ماهی مطابقت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا