فال

طالع بینی هفتگی عقرب، 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2024، سرمایه گذاری های جدید را پیش بینی می کند

طالع بینی هفتگی عقرب، 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2024، سرمایه گذاری های جدید را پیش بینی می کند

30 ژوئن، 2024 IAM /p>

فال هفتگی عقرب را برای 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2024 بخوانید تا از پیش بینی های طالع بینی خود مطلع شوید. سرمایه گذاری هوشمند ثروت را افزایش می دهد.

عقرب – (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

پیش بینی طالع بینی هفتگی می گوید، اجازه ندهید احساسات شما را راهنمایی کنند

عشق جدید را در آغوش بگیرید و احساسات خود را بیان کنید. از سیاست های اداری که بر بهره وری تأثیر می گذارد صرف نظر کنید. سرمایه گذاری های هوشمند باعث افزایش ثروت می شود. سلامتی نیز خوب است.

Weekly Horoscope Scorpio, June 30- July 6, 2024: Financial stability supports smart investments while the health will be good throughout the day.
طالع بینی هفتگی عقرب، 30 ژوئن – 6 ژوئیه 2024: ثبات مالی از سرمایه گذاری های هوشمند پشتیبانی می کند در حالی که سلامتی در طول روز خوب خواهد بود.

یک زندگی عاشقانه شاد بدون تضاد نفس را تأیید کنید. زندگی حرفه ای را ثابت و سازنده نگه دارید. ثبات مالی از سرمایه گذاری های هوشمند پشتیبانی می کند در حالی که سلامتی در طول روز خوب خواهد بود.

فال عشق عقرب در این هفته

زندگی عشقی شما این هفته شاهد پیچش های شگفت انگیز خواهد بود. . برای دریافت پاسخ مثبت می توانید در اولین نیمه هفته پیشنهاد بدهید. تعیین تاریخ ازدواج را در نظر بگیرید و والدینتان از رابطه شما حمایت خواهند کرد. هنگام گذراندن وقت با هم، از گفتگوهای ناخوشایند خودداری کنید. مفاهیم خود را به معشوق تحمیل نکنید و در عوض برای عقاید شریک زندگی ارزش قائل شوید. بسیاری از روابط جدید نیز شروع خواهند شد، به خصوص در نیمه دوم هفته که می تواند تغییراتی در زندگی ایجاد کند.

فال شغلی عقرب در این هفته

به همه چیز رسیدگی کنید. تکالیف حرفه ای با مسئولیت به برنامه خود پایبند باشید و مطمئن شوید که هر کار به موقع انجام می شود. از سیاست‌های اداری دوری کنید و به جزئیاتی که می‌تواند به شما در ارائه نتایج غیرمنتظره کمک کند بیشتر توجه کنید. بومی های زن که مدیر هستند ممکن است از درون تیم مشکل داشته باشند اما شما ممکن است با نظم و انضباط بر این بحران غلبه کنید. کارآفرینان فرصت‌هایی برای افزایش تجارت خواهند دید و قسمت دوم هفته نیز بهترین راه برای راه‌اندازی سرمایه‌گذاری‌های جدید است.

طالع بینی پول عقرب در این هفته

کوچک مسائل مالی وجود خواهد داشت، اما زندگی معمولی بدون تاثیر خواهد بود. درآمد شما از سرمایه گذاری های قبلی ممکن است مطابق انتظار نباشد. از سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ در تجارت خودداری کنید، اما معامله گران می توانند انتظار بازده خوبی داشته باشند. اولین قسمت هفته برای جمع‌آوری سرمایه از طریق مروجین خوب است و همچنین می‌توانید یک ملک جدید بخرید یا خانه موجود را بازسازی کنید.

فال سلامت عقرب در این هفته

برخی افراد بومی ممکن است دچار مشکلات قلبی و بیماری های کلیوی شوند که ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند. زنان ممکن است مشکلات مربوط به سرفه داشته باشند در حالی که عقرب های مرد باید مراقب حوادث رانندگی جزئی باشند. مطمئن شوید که روز را با ورزش ملایم شروع می کنید. می توانید صبح یا عصر حدود 20 دقیقه پیاده روی کنید. از نوشیدنی های گازدار صرف نظر کنید و یک وعده غذایی متعادل و غنی از پروتئین و ویتامین را ترجیح دهید.

ویژگی های علامت عقرب

  • عرفان قوی، عملی، هوشمند، مستقل، اختصاصی، جذاب، معقول
    • ضعف: مشکوک، پیچیده، مالکیت، متکبر، افراطی
    • نماد: عقرب
    • عنصر: آب
    • بخش بدن: اندام های جنسی
    • حاکم علامت: پلوتون، مریخ
    • روز شانس: سه شنبه
    • رنگ شانس: بنفش، سیاه
    • شماره خوش شانس: 4
    • سنگ خوش شانس: مرجان قرمز

    نمودار سازگاری با علامت عقرب

    • قرابت طبیعی: سرطان، باکره، برج جدی، حوت
    • سازگاری خوب: برج ثور، عقرب
    • سازگاری مناسب: برج حمل، جوزا، میزان، قوس
    • سازگاری کمتر: لئو، دلو

    توسط: دکتر J. N. Pandey

    Vedic Astrology & Vastu Expert

    ایمیل: djnpandey@gmail.com < /i>

    تلفن: 9811107060 (فقط واتساپ)

خورشید را انتخاب کنید برای خواندن فال علامت بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا