اخبار روزاقتصاد

دونالد ترامپ و یک کمدین لغو شده: از بیت کوین 2024 چه انتظاری باید داشت؟

دونالد ترامپ و یک کمدین لغو شده: از بیت کوین 2024 چه انتظاری باید داشت؟

مردی که می تواند در ماه نوامبر مجدداً به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، در بیت کوین 2024 روی صحنه خواهد رفت، در لحظه ای تاریخی برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان.

کنفرانس بیت‌کوین 2024 نزدیک است و هزاران نفر از جانبازان در نشویل حاضر می‌شوند تا درباره همه چیز در مورد ارزهای دیجیتال صحبت کنند. . 

چند چیز وجود دارد که به نظر می رسد امسال متفاوت باشد. برای اولین بار، این رویداد برای مدتی در میامی استراحت می کند، جایی که بهترین و درخشان ترین صنعت در یک مرکز همایش غارنشین گرد هم آمده بودند.

احساسات پیرامون BTC نیز بسیار خوش‌بین‌تر خواهد بود. بزرگترین ارز دیجیتال جهان در اولین روز بیت کوین 2023 در ماه می سال گذشته با قیمت 26832.21 دلار معامله شد. از آن زمان بیش از 140% شتاب گرفته است.

ترکیب شرکت‌کنندگان در سال‌های اخیر با افزایش پذیرش به‌طور چشمگیری تغییر کرده است – دور شدن از تعداد کمی از افراد نادان به طیف غنی و متنوعی از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، توسعه‌دهندگان و تأثیرگذاران.

تصویب ژانویه برای صندوق های مبادله ای بر اساس قیمت نقدی بیت کوین، تاثیر لرزه ای در مورد نهادها داشته است. سرمایه گذاران، به این معنی که ما می توانیم شاهد حضور بیشتر وال استریت بین 25 تا 27 جولای باشیم.

اما جالب‌ترین اعلامیه از همه این است که دونالد ترامپ، نامزد جدید ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه، در تنسی روی صحنه خواهد رفت – علیرغم اینکه اخیراً مورد سوءقصد قرار گرفته است. 

تأکید این که چقدر پیشرفت قابل توجهی برای بیت کوین است، سخت است، و بازتابی از این است که این ارز دیجیتال قدرتمند و غیرمتمرکز در سال های اخیر چقدر پیشرفت داشته است.

چرا؟ زیرا نشان می دهد که چگونه بیت کوین به موضوعی با اهمیت ملی برای رأی دهندگان – و بخشی از گفتمان سیاسی تبدیل شده است. همین چند سال پیش، خیالی به نظر می‌رسید که یک نامزد پیشتاز ریاست‌جمهوری ایالات متحده زمانی را از برنامه مبارزات انتخاباتی برای حضور در آن جدا کند.

جالب است که ببینیم آیا ترامپ در مورد اولویت‌های قانونی خود برای رمزنگاری اطلاعاتی ارائه می‌دهد یا خیر – نکاتی در مورد آنچه که بیت‌کوین‌داران در صورت بازگشت به دفتر بیضی شکل انتظار دارند. هر گونه اعلامیه ملموسی می تواند پتانسیل حرکت بازارها را در زمان واقعی داشته باشد.

با توجه به این موضوع، به همان اندازه احتمال دارد که او انتقادات معمول خود را از رئیس جمهور جو بایدن مطرح کند، نه برای ذکر سابقه گری جنسلر به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، و در نهایت با صحبت در مورد چیزی که ربطی به بیت کوین ندارد، سخنرانی خود را به شدت از موضوع خارج می کند.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که کنفرانس به‌عنوان یک محرک برای جمع‌آوری سرمایه دو برابر خواهد شد – با مدیر عامل مجله بیت‌کوین، دیوید بیلی با امید به جمع آوری 15 میلیون دلار در کمک به کمپین ترامپ.

ترامپ نیز تنها سیاستمدار روی صحنه نخواهد بود، دور از آن. بیل هگرتی، سناتور تنسی در پانلی حاضر شده است که چشم انداز سیاست بیت کوین در سال 2025 را بررسی می کند، که می تواند سرنخ هایی را در مورد نحوه برنامه ریزی کنگره برای مقابله با قوانین پس از انتخابات ارائه دهد. همکار او مارشا بلکبرن نیز با ویوک راماسوامی، نامزد سابق جمهوریخواه ریاست جمهوری، یک صحنه مشترک خواهد داشت.

فراتر از آن، این یک فراخوان از چهره‌های معمولی است که سال به سال ظاهر می‌شوند. رئیس اجرایی MicroStrategy مایکل سیلر< /a> قرار است یک سخنرانی 30 دقیقه‌ای برگزار کند، تازه‌ای از شرکتش که 1 درصد از بیت‌کوینی را که تا به حال برای ذخیره وجود خواهد داشت، جمع‌آوری می‌کند. Cathie Wood’s یکی دیگر از محبوب ترین مورد علاقه جمعیت است، مانند Caitlin Long از Custodia Bank.

مثل همیشه، تعداد کمی از شرکت کنندگان نیز وجود دارند که احتمالاً جنجال ایجاد می کنند. یکی از آنها راسل برند کمدین بریتانیایی است که با اتهامات متعدد تجاوز جنسی و رفتار نامناسب از سوی چندین زن مواجه شده است. او با تحقیقات پلیس روبرو شده و توسط کارآگاهان بازجویی شده است.

پیامدهای گزارش‌های مربوط به رفتار او در مطبوعات بریتانیا شدید بوده است. برند توسط نماینده اش کنار گذاشته شد و گفت که آنها توسط ستاره سقوط کرده “به طرز وحشتناکی گمراه شده اند”. یک تور کمدی سراسری لغو شد، در حالی که یوتیوب او از دریافت درآمد تبلیغاتی صفحه او جلوگیری کرد.

او اکنون به یک سایت اشتراک‌گذاری ویدیوی کمتر شناخته شده به نام رامبل نقل مکان کرده است، با سیاست‌هایش حتی بیشتر به سمت راست. برند حتی در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی ظاهر شد. در حالی که برخی از بیت‌کوین‌ها از ظاهر او با آغوش باز استقبال می‌کنند و با آنچه که «فرهنگ لغو» می‌خوانند مخالفت می‌کنند، باید در مورد پیامی که این کار برای زنان ارسال می‌کند – که بسیاری از آنها در این مراسم حضور خواهند داشت تعجب کنید.

فراتر از مکالمات معمولی در مورد استخراج، بانکداری و مقررات، احتمالاً یک غفلت آشکار دیگر در بیت کوین 2024 وجود خواهد داشت: فقدان یک اعلامیه بزرگ و غیرقابل استفاده همانطور که در نایب بوکله اعلام کرد که السالوادور< /a> در سال 2021 از BTC به عنوان پول قانونی استفاده می کرد.

با وجود همه اینها، این در حال شکل گیری یک کنفرانس خبرساز است. چه کسی می‌داند، ما حتی می‌توانیم شاهد باشیم که برخی از شبکه‌های تلویزیونی سخنرانی ترامپ را به صورت زنده پخش می‌کنند و به طور بالقوه بیت کوین را به آمریکایی‌های بی‌شماری در این فرآیند معرفی می‌کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا