فناوری

آخرین ویژگی اینستاگرام به شما امکان می دهد چندین آهنگ صوتی را به Reels اضافه کنید

آخرین ویژگی اینستاگرام به شما امکان می دهد چندین آهنگ صوتی را به Reels اضافه کنید

< /div>

پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی متا اینستاگرام ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که به کاربرانش اجازه می‌دهد چندین آهنگ صوتی را به حلقه‌های اینستاگرام خود اضافه کنند. در ابتدا، فقط به کاربران اجازه می داد که تنها یک آهنگ را اضافه کنند. این ویژگی جدید برای چندین کاربر در سراسر جهان عرضه شده است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی جدید ارائه شده است.

چند آهنگ صوتی در حلقه های اینستاگرام

  • آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پست بر روی پلتفرم که اکنون به کاربران اجازه می دهد حداکثر 20 آهنگ صوتی را به حلقه های اینستاگرام خود اضافه کنند >.
  • طبق یک پست رسمی، هنگامی که کاربران اینستاگرام آهنگ‌های مختلفی را به یک حلقه اضافه می‌کنند، ترکیب صوتی را متعلق به آن‌ها می‌داند و همچنین به دیگران امکان استفاده مجدد یا اشتراک‌گذاری مجدد آن را می‌دهد.
    • پیش از این، این پلتفرم به کاربران اجازه می داد تنها یک آهنگ را به حلقه های خود اضافه کنند. با این حال، با به‌روزرسانی جدید، کاربران همچنین می‌توانند صداهای مختلف را با متن، استیکرها و کلیپ‌های موجود در حلقه‌های خود همگام‌سازی کنند.
    • قابل توجه، ویژگی جدید نیاز به استفاده از سایر برنامه‌های ویرایش برای ترکیب چندین آهنگ را از بین می‌برد. .

    نحوه اضافه کردن چندین تراک به حلقه های اینستاگرام

    • برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران باید دکمه “افزودن به ترکیب” را فشار دهند. در ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام (اگر آن را دریافت کرده باشند).
    • کاربران باید تراک هایی را که می خواهند شامل شوند انتخاب کنند، بخش های خاصی از آهنگ ها را انتخاب کنند و تصمیم بگیرند که آنها را در کجای ویدیو قرار دهند.
    • در همین حال، پس از ارسال یک حلقه، سایر کاربران می‌توانند تمام آهنگ‌های موجود را ببینند و دکمه «استفاده از ترکیب صوتی» را برای ویدیوهای خود مشاهده خواهند کرد.

    اینستاگرام روی چندین ویژگی جدید کار می‌کند و گزارش اخیر نشان می‌دهد که این شرکت بر روی ویدیوهای کوتاه به جای ویدیوهای طولانی تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، گزارش دیگری اشاره کرد که این پلتفرم در حال آزمایش یک ویژگی جدید است. با گروه کوچکی از کاربران “Ad Breaks” نامیده می شود، که ممکن است به کاربران اجازه دهد “وقفه های تبلیغاتی” غیرقابل رد شدن را ببینند. انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره این ویژگی‌ها ارائه شود.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/> < /span>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا