سبک زندگی

10 دلیل که برخی از افراد از بلند شدن شما لذت می برند

10 دلیل که برخی از افراد از بلند شدن شما لذت می برند

آنتاگونیسم یکی از راه‌های ابراز وجود افراد است، اگرچه سالم نیست. دلایلی که ممکن است یک فرد این کار را انجام دهد متفاوت است.

بعضی از افراد فقط تند و تیز هستند که از فشار دادن دکمه های شما لذت می برند. آنها آنتاگونیست هایی هستند که نوعی لذت را از بدبخت کردن دیگران می گیرند. برای دیگران، آنها ممکن است سعی کنند برای برآوردن نیازهای دیگر از شما حمایت کنند.

درک دلایلی که ممکن است یک فرد با شما دشمنی کند، می‌تواند به شما کمک کند رفتار را بهتر شناسایی کنید تا بتوانید در دام او نیفتید.

خب، چرا این کار را می کنند؟ بیایید به چند دلیل نگاه کنیم.

1. آنها به دنبال توجه شما هستند.

Two women sitting on a blue couch, both holding mugs. The woman on the left, with long brown hair, looks sad and is looking down. The woman on the right, with blonde hair, appears to be comforting her by placing a hand on her shoulder. Both are wearing plaid shirts.

فشار دادن دکمه های خود برای عصبانی کردن شما راهی برای جلب توجه شماست. اگر از دست آن‌ها عصبانی هستید، به هر چیزی که ممکن است پیش بیاید توجه نمی‌کنید – دوستان، خانواده یا رابطه‌تان. آیا این یک رفتار کاملا منفی است؟ آره. اما توجه جویندگان معمولاً اهمیتی نمی دهند که چگونه توجه را جلب می کنند، آنها فقط توجه را می خواهند. هر توجهی توجه خوبی است.

2. آنها از خلق نمایشنامه برای سرگرمی لذت می برند.

Two women are sitting on a light gray sofa in a living room, engaged in an animated conversation. One woman in a striped shirt has her hands open while speaking, and the other woman in a blue dress gestures with her hands raised as she listens.

بله، برخی افراد قابلمه را به هم می زنند تا درام ایجاد کنند و لذت ببرند. یک تند و تند بی حوصله کسی است که ممکن است عمدا دکمه های شما را فشار دهد زیرا می داند که چه چیزی باعث خیز شما می شود. خشم شما یک سرگرمی است زیرا آنها می دانند که عواقب جدی مانند اعمال مرزها یا پیامدهای اجتماعی با گروه نخواهد داشت. اگر وجود داشت، این کار را نمی‌کردند.

3. آنها برای اعتبار بخشیدن به خود درام ایجاد می کنند.

Three individuals sit on a bench outdoors, engaged in a conversation. The person on the left wears a white shirt and holds sunglasses, the person in the middle gestures while speaking, and the person on the right listens attentively. Trees and a walkway are in the background.

اعتباری که شخص با عصبانی کردن شما به دنبال آن است، به او اجازه می‌دهد تا نسبت به انتخاب‌ها و اعمال بد خود احساس خوبی داشته باشد. با برانگیختن شما، آنها ممکن است سعی کنند خود را به این فکر کنند که اعمال منفی آنها موجه یا معقول است. از این گذشته، چگونه جرات می کنید فقط به این دلیل که آنها به شما چیزی گفته اند یا کاری انجام داده اند عصبانی شوید؟ عصبانیت کاملا ناعادلانه است! غیر قابل توجیه! تو آدم بدی چون عصبانی شدی! نه به این دلیل که آنها کار اشتباهی انجام دادند!

4. آنها از ایجاد رنج لذت می برند.

A person with blonde hair, pulled back, wearing a green blouse and hoop earrings, poses with a hand near their face. They have bold red lipstick and are in front of a gray, textured background.

افراد بیمار زیادی در آنجا وجود دارند، و برخی از این افراد از ایجاد رنج برای لذت و رضایت خود لذت می برند. این سادیست‌ها معمولاً به هیچ چیز دیگری جز آنچه برایشان سودمند است یا احساس خوبی در آنها ایجاد می‌کند اهمیتی نمی‌دهند. شما فقط یک اسباب بازی برای یک سادیست هستید، نه بیشتر. تنها راه واقعی برای مقابله با این افراد این است که ارتباط آنها را قطع کنید، در غیر این صورت آنها فقط به دنبال راه دیگری برای سر زدن به داخل می گردند تا دوباره همان کار را انجام دهند.

5. آنها خشم شما را به عنوان یک راه ناسالم برای برقراری ارتباط می بینند.

A man and a woman are outdoors in a park, engaged in a serious conversation. The woman, with long brown hair, is pointing her finger at the man while making an expressive face. The man, with short curly hair, is holding her wrist, looking at her intently.

اشتیاق یک احساس قوی است که دلالت بر یک ارتباط عمیق دارد. از این گذشته، ما نسبت به چیزهایی که نظری در مورد آنها نداریم احساس اشتیاق نداریم. این برعکس اشتیاق است. با این حال، برخی از افراد وجود دارند، افرادی که احتمالاً مورد آزار و اذیت قرار گرفته یا آسیب دیده اند، که نمی توانند به روشی سالم با دیگران ارتباط برقرار کنند. احساسات قوی عشق و مراقبت باعث ناراحتی آنها می شود، آنها نمی دانند چگونه احساسات را مدیریت کنند، یا نمی دانند چگونه احساسات مثبت را پرورش دهند. با این حال، خشم هنوز یک احساس پرشور است، و خشم را می توان به این معنا تفسیر کرد که شما به شدت به اینکه چه کسی یا چه چیزی خشم را برمی انگیزد اهمیت می دهید.

6. آنها سعی می کنند بر شما قدرت و کنترل داشته باشند.

A group of five people in formal attire are in a meeting room. One man stands and points at a seated man while talking. The seated man appears to be responding. Three others listen, with one looking stressed and another taking notes. A flip chart is in the background.

کسی که می تواند خشم را در شما تحریک کند، می تواند بر شما قدرت و کنترل داشته باشد. آن‌ها می‌دانند که می‌توانند شما را بررسی کنند و واکنش نشان دهند، که به آنها اجازه می‌دهد رشته‌های شما را بکشند. آنها ممکن است این کار را برای لذت انجام دهند، یا ممکن است این کار را انجام دهند تا بهتر شما را در انجام آنچه می خواهند انجام دهند. از این نوع چیزها می توان در راه های خلاقانه استفاده کرد. به عنوان مثال، آنها ممکن است خشم شما را نسبت به شخص دیگری برانگیزند تا رابطه شما را خراب کنند.

7. آنها دوست دارند روی افراد دیگر آزمایش کنند تا واکنش آنها را ببینند.

A man and a woman are having a heated argument indoors. The man, with a distressed expression, gestures with one hand on his chest. The woman, appearing angry, is speaking emphatically with her mouth open, her hands gesturing animatedly. They are seated near a large window.

در یک موقعیت معین چه کاری انجام می دهید؟ آیا غمگین، دفاعی یا عصبانی خواهید شد؟ خوب، فقط یک راه برای فهمیدن وجود دارد! و این با فشار دادن دکمه های خود فقط برای دیدن واکنش شما است. ممکن است این روشی باشد که فرد آزمایش کند تا ببیند تحت فشار یا شرایط ناخوشایند برای دستکاری دیگری که برای شما برنامه ریزی کرده است، چگونه واکنش نشان می دهید.

8. آنها ممکن است برای تسکین استرس خود استدلالی را تحریک کنند.

A woman, with an animated expression and her hands raised, appears to be arguing with a man who looks distressed and is sitting at a table with a mug. The setting is a bright, cozy kitchen with shelves and colorful cushions in the background.

یک شخص بدخواه ممکن است شما را تحریک کند تا با استرس و ناامیدی خود کنار بیایید. چطور کار میکند؟ خوب، اگر آن‌ها بتوانند شما را به اندازه‌ای عصبانی کنند که شروع به مشاجره کنید، می‌توانند پس از آن بحث کنند و وضعیت را به دعوا تبدیل کنند. برای بسیاری از افراد، جنگیدن بخار را از بین می برد و استرس را از بین می برد. اما آن‌ها نمی‌توانند مستقیماً به شما حمله کنند، بدون اینکه شما یا افراد دیگر آن‌ها را به‌عنوان یک محرک و تند تند ببینند که شروع به دعوا می‌کند. در عوض، آنها می‌خواهند شما را وادار کنند که دعوا را شروع کنید تا بتوانند ادعا کنند که فقط از خود دفاع می‌کردند.

9. آنها درگیری را تحریک می کنند تا شما را از مسائل واقعی منحرف کنند.

Two men sitting on a white couch engaging in a lively conversation. Both men wear glasses and casual white shirts; one is wearing shorts and the other jeans. The man on the left has his arm raised, while the man on the right points animatedly. A table with snacks sits in front of them.

بعضی از افراد از خشم برای انحراف برای آرامش و رفاه خود استفاده می کنند. آنها همچنین ممکن است از آن برای اجتناب از مسئولیت اقدامات بسیار جدی تر استفاده کنند. به عنوان مثال، بیایید بگوییم که آنها کاری کردند که واقعاً و واقعاً شما را آزار می دهد، کاری که بیشتر از تحریک خشم آزار دهنده است. خوب، آنها ممکن است نخواهند مسئولیت آن را به عهده بگیرند، بنابراین اگر بتوانند با شما بحثی را شروع کنند، می توانند شما را از احساسات آسیب دیده تان منحرف کنند. آنها همچنین ممکن است بتوانند از این تغییر توجه به عنوان راهی برای اجتناب از مسئولیت استفاده کنند. “ما نمی توانیم در مورد کاری که من انجام دادم صحبت کنیم، بیایید در مورد اینکه چطور بی دلیل سر من فریاد می زنید!”

10. آنها شما را به سطح خود پایین می آورند.

A man and woman are having an intense conversation in a bright kitchen. The woman, with a concerned expression, has her hands on her head. The man speaks to her gesturing with his hand. Various kitchen appliances and items are visible in the background.

بدبختی عاشق شرکت است. ذهنیت خرچنگ در سطل. افراد بدبخت دوست دارند دیگران را تا سطح خود پایین بیاورند. اگر موفق می‌شوید، و آنها می‌توانند شما را به سطح خود پایین بیاورند، ممکن است از عدم موفقیت یا تلاش خود راضی باشند. آنها می توانند خود را دلداری دهند که همه چیز زباله است، زیرا اکنون شما نیز مانند زباله هستید. مانند بسیاری از چیزهای موجود در این لیست، آنها یک فرد ناسالم هستند که شما را به همان اندازه بد یا بدتر از آنها دستکاری می کنند تا بتوانند با خودشان احساس خوبی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا