اخبار روزفناوری

The Casting of Frank Stone تاریخ انتشار رسمی دریافت می کند

The Casting of Frank Stone تاریخ انتشار رسمی دریافت می کند

اگر مشتاقانه منتظر همکاری بین Behavior Interactive و بازی های Supermassive بوده اید (سازندگان Until Dawn، بازی‌های The Quarry و The Dark Pictures)، دیگر نیازی به صبر نخواهید داشت. تاریخ انتشار فیلم The Casting of Frank Stone رسما تایید شد. برای کسانی که مشتاقانه می خواهند در این بازی گیر کنند، فقط باید تا 3 سپتامبر برای انتشار صبر کنید.

این بازی جدید مهارت‌های داستان‌گویی فوق‌العاده بازی‌های Supermassive را با غریزه‌های ترسناک بقای عالی Behavior Interactive ترکیب می‌کند. این بازی در Dead by Daylight و به کسانی که می خواهند درباره جهان بیشتر بدانند بینشی کاملاً جدید از وحشتی که در مه کمین کرده اند، می دهد.

اگر می‌خواهید در اسرع وقت صاحب The Casting of Frank Stone شوید، نسخه‌های استاندارد و لوکس برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. کسانی که بازی Dead by Daylight را بازی می کنند می توانند فقط با خرید The Casting of Frank Stone جوایزی را دریافت کنند.

این جوایز شامل یک پیراهن آرایشی “Murder Mill” برای همه بازماندگان، یک نشان و بنر “Murder Mill” و 2 میلیون Bloodpoint است! به‌علاوه، به بازیکنان قابلیتی به نام غریزه غارتگر داده می‌شود که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا راهنمایی‌هایی برای یافتن کلکسیون‌های مخفی در The Casting of Frank Stone دریافت کنند.

The Casting of Frank Stone تریلر جدیدی برای کسانی که علاقه مند به فرو بردن دندان های خود در این رمز و راز کیهانی هستند، دارد. فیلم ترسناک خانگی که هسته اصلی داستان این بازی ترسناک جدید است. با این حال، چیزی کاملاً درست نیست. این فیلم در شنل ضخیمی از افسانه های شهری و رمز و راز کیهانی در هر گوشه ای پوشیده شده است. هر بار که فیلم اکران می شد، مخاطب با انگیزه های وحشتناک قاتل مواجه می شد.

این که آیا این داستان واقعی است یا نه، بر عهده بازیکن است که باید در یک داستان پیچیده در شهری به نام Cedar Hills، جایی که نام فرانک استون برای همیشه در آن وجود دارد، کشف کند. یک گروه جوان از دوستان به سفر می روند تا حقیقت داستان او را کشف کنند و متوجه می شوند که میراث او شهری را که در آن زندگی می کنند آلوده کرده است و زخم ها و زخم های باز در بین چندین نسل و حتی خود کیهان بر جای گذاشته است.

همانند هر بازی Supermassive، انتخاب‌های سنگینی وجود دارد که بر نحوه گذراندن زمان شما در بازی تأثیر می‌گذارد. آیا همه زنده خواهند ماند، یا زمانی که شما سعی می کنید داستان فرانک استون را کشف کنید، به صورت جداگانه انتخاب می شوند؟ همچنین برخی از عناصر آشنا از بازی Dead by Daylight را خواهید دید که در داستان این بازی پخش شده اند و به شما یادآوری می کنند که جهان ها چقدر به هم متصل هستند.

زمان آن رسیده است که شمارش معکوس را برای اکران The Casting of Frank Stone شروع کنیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا