اخبار روزاقتصاد

Le Poisson Rouge با ادغام Aptos، خرید بلیط را به صورت زنجیره ای ارائه می کند

Le Poisson Rouge با ادغام Aptos، خرید بلیط را به صورت زنجیره ای ارائه می کند

Le Poisson Rouge (LPR)، یک مکان موسیقی نمادین در شهر نیویورک، یک همکاری انحصاری با پلت فرم فروش بلیط رویدادهای زنده KYD Labs امضا کرده است تا سیستم فروش بلیت خود را در زنجیره عرضه کند.< /p>

در روز سه‌شنبه، Aptos Labs اعلام کرد که KYD Labs و LPR وارد یک قرارداد چهار ساله انحصاری که قدرت بلاک چین Aptos را در تمام نمایش‌ها و بلیت‌های مکان تاریخی نیویورک خواهد دید.

LPR اولین مکان اصلی ایالات متحده است که به صورت زنجیره ای انجام می شود

این همکاری اولین موردی است که یک سالن بزرگ در ایالات متحده کاملاً زنجیره‌ای بوده است، تیم Aptos در X پست کرده است. Aptos اضافه کرد که این یک نقطه عطف بزرگ برای Web3 است، با این شراکت برای بازدیدکنندگان رویداد Le Poisson Rouge و طرفداران موسیقی یک تجربه جدید.

«یک مکان بزرگ در ایالات متحده با صدها هزار بلیط در سال که به فروش بلیط زنجیره‌ای تبدیل می‌شوند، گام بزرگی برای ابزار بلاک چین است. در نهایت، بلیط فروشی همگی به صورت زنجیره ای خواهد بود. قابلیت همکاری بهتر، اتصال مستقیم برگزارکنندگان رویداد به خریداران، تبلیغات آسان و فروش ثانویه تایید شده برخی از مزایای بزرگ هستند. /status/1813243989245805017″ target=”_blank” rel=””>گفته شد.

آزمایشگاه های KYD به LPR کمک می کند تا از مزایای فناوری بلاک چین برای بهبود تجربه فروش بلیط برای طرفداران استفاده کند. استفاده از فناوری Aptos برای هنرمندانی که می‌توانند از طریق طرح‌های زنجیره‌ای با طرفداران بیشتر در ارتباط باشند، بسیار مهم است.

ادامه زنجیره چالش‌ها و موانع مرتبط با سیستم‌های فروش بلیت قدیمی را برطرف می‌کند.

به طور کلی، LPR از Aptos نه تنها برای نظارت بر فروش بلیط ثانویه بلکه مکانیزم شفافی برای برنامه‌های وفاداری، قیمت‌گذاری و نرخ‌های رزرو خود نیز ارائه می‌کند.

Le Poisson Rouge در سال 2008 افتتاح شد و به یک مکان موسیقی تاریخی در نیویورک تبدیل شده است. Aptos یک بلاک چین لایه 1 است که در اکتبر 2022 راه اندازی شد و یک شبکه مقیاس پذیر و کم هزینه تراکنش ارائه می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا