اخبار روزاقتصاد

کیف پول بیت کوین جک دورسی Bitkey با MoonPay شریک است

کیف پول بیت کوین جک دورسی Bitkey با MoonPay شریک است

Bitkey و MoonPay در حال همکاری برای ساده سازی خرید بیت کوین با استفاده از کانال های web2 سنتی هستند. 

بلاک، استارت‌آپ فین‌تک جک دورسی و ارائه‌دهنده پرداخت MoonPay برای فعال کردن بیت‌کوین آسان‌تر با یکدیگر همکاری کرده‌اند (BTC) خرید از طریق روش‌های سنتی مانند کارت‌های بانکی، Google Pay، PayPal و موارد دیگر.

در روز سه‌شنبه، هر دو نهاد اعلام کرد که کیف پول سخت افزاری BTC BTC Bitkey روی زیرساخت MoonPay برای باز کردن این ویژگی برای شرکت کنندگان مالی نصب خواهد شد. پایگاه کاربر ثبت‌شده موجود در مون‌پی با روش‌های پرداخت ذخیره‌سازی‌شده، راه‌اندازی نرم‌افزار فیات به کریپتو را تسهیل می‌کند. در اواخر سال جاری، Bitkey قصد دارد «فروش MoonPay» را راه‌اندازی کند که تبدیل ارز دیجیتال به فیات را امکان‌پذیر می‌کند.

«این مشارکت‌ها فقط برای گسترش قابلیت‌های Bitkey نیستند. این شرکت ها در بیانیه مطبوعاتی گفتند: آنها تعهدی به رشد اکوسیستم بیت کوین و حفظ خودگردانی دارند.

صنعت دارایی دیجیتال دارای یک بازار 2.4 تریلیون دلاری است که بر اساس رمزنگاری بلاک چین و دارایی های مجازی ساخته شده است. همانطور که پذیرش رشد می کند و اقتصادهای جهانی را به طور کامل تکثیر نکرده است، راهروهایی که از تبادل ارزش بین ارزهای رمزپایه و وسایل نقلیه فیات حمایت می کنند برای بازار نوپا بسیار مهم هستند. 

اکوسیستم ذخیره سازی بیت کوین گسترش می یابد

Bitkey که در ماه مارس منتشر شد، به عنوان یک گزینه ذخیره سازی برای BTC عمل می کند دارنده و با دیگر بازیگران بازار مانند لجر و ترزور رقابت می کند. شرکت مادر Bitkey، Block، همچنین مالک پلتفرم نقطه فروش Square و CashApp ارائه دهنده P2P است.

همکاری بین Bitkey و MoonPay زمانی اتفاق می‌افتد که BTC به طور فزاینده‌ای توجه را به خود جلب کند. ایالات متحده و در صحنه مالی جهانی. 

ایالات متحده ETFهای بیت کوین به تنهایی دارای تقریباً 60 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت علیرغم راه اندازی هستند. در ژانویه. خود بیت کوین نیز امسال با بیش از 73000 دلار به اوج خود رسید و کارشناسان معتقدند این توکن تا قبل از چرخه خرس بعدی فضای زیادی برای رشد دارد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا