بازی Cyber Noir Detective ‘Nobody Wants to Die’ Receives PC Requireives; i5-10400/Ryzen 5 3600 و RTX 3070 Ti/Radeon RX 6750 XT توصیه می شود
نیازهای رسمی رایانه شخصی برای فردای هیچکس نمیخواهد از بازیهای هیت انتقادی بمیرد، فاش شده است.
این بازی که در دنیای دیستوپیایی نیویورک اتفاق میافتد، فردا روی رایانههای شخصی (و کنسولها) در سطح جهانی عرضه میشود، و قبل از انتشار عنوان، ناشر Plaion و توسعهدهنده بازیهای Critical Hit حداقل مشخصات رایانه شخصی و توصیهشده را منتشر کردهاند.
>
با نگاهی به سیستم مورد نیاز ارائه شده، مشخصات کاملاً معقول است و بازیکنان برای اینکه بتوانند بازی را اجرا کنند حداقل به یک پردازنده Intel Core i3-8100/Ryzen 5 2600x همراه با 8 گیگابایت رم و یک GTX نیاز دارند. پردازنده گرافیکی 1660 Super/Radeon RX VEGA 5 (یا Intel Arc A750). در مورد مشخصات پیشنهادی، توسعهدهنده یک پردازنده Intel i5-10400/Ryzen 5 3600 و یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti یا AMD Radeon RX 6750 XT را توصیه میکند. الزامات رایانه شخصی (در هر Steam) را در زیر بررسی کنید:
حداقل:
-
- به پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارد
- سیستم عامل: Windows 10 64bit
- پردازنده: Intel Core I3-8100 یا AMD Ryzen 5 2600X
- حافظه: ۸ گیگابایت رم
- گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660 Super یا AMD Radeon RX VEGA 56 یا Intel Arc A750
- DirectX: نسخه ۱۲
- فضای ذخیرهسازی: 30 گیگابایت فضای موجود
توصیه شده:
-
- به پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارد
- سیستم عامل: Windows 10 64bit
- پردازنده: Intel Core i5-10400 یا AMD Ryzen 5 3600
- حافظه: 16 گیگابایت رم
- گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti یا AMD Radeon RX 6750 XT یا Intel Arc A770
- DirectX: نسخه ۱۲
- فضای ذخیرهسازی: 30 گیگابایت فضای موجود
Nobody Wants to Die فردا برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود. این بازی برای اولین بار در ماه مارس سال جاری معرفی شد.
حتماً این ویدئوی گیم پلی 10 دقیقه ای (از IGN) از بازی. گرزگورز گولون، مدیر عامل و طراح اصلی بازی Critical Hit Games پس از انتشار این ویدیوی جدید گفت: “اولویت ما ارائه یک تجربه روایی و گرافیکی عالی در دنیای دیستوپیایی خودمان است.” >، ما به بازیکن فرصتی میدهیم تا با استفاده از ابزارهای خلاقانه درون بازی و قطبنمای اخلاقی خود به عنوان راهنما، یک قاتل را بررسی کند و اسرار تاریک شهر را کشف کند.»
آرتور جاسکولسکی، یکی از بنیانگذاران و تهیه کننده بازی Critical Hit Games، می گوید: «این مانند دو قطعه از یک پازل است که به خوبی در کنار هم قرار می گیرند. “تحقیقات پویا و تماشایی که بازیکن می تواند انجام دهد نوار جدیدی را برای روایت های درون بازی و سینماتیک ایجاد می کند. هدف ما این بود که حداکثر سطح واقع گرایی را که توسط جلوه های بصری استثنایی پشتیبانی می شود منعکس کنیم تا بازیکنان را در نیویورک، 2329 غوطه ور کنیم.”