اخبار روزاقتصاد

تحلیلگران می گویند که نرخ هش بیت کوین پس از نصف شدن به پایین ترین حد خود رسیده است

تحلیلگران می گویند که نرخ هش بیت کوین پس از نصف شدن به پایین ترین حد خود رسیده است

از آنجایی که بیت کوین به بالای 60000 دلار صعود می کند، تحلیلگران Hashrat Index می گویند هنوز مشخص نیست که آیا این شبکه “هنوز از جنگل خارج شده است یا خیر.”

انتظار می‌رود که سختی بیت کوین (BTC) “مثبت بدی” داشته باشد. تعدیل» در این هفته، زیرا به نظر می رسد هش ریت شبکه به «پایین پس از نصف شدن» رسیده است، تحلیلگران Hashrat Index می گویند، هرچند که بازار باید منتظر بماند تا ببیند تابستان در شبکه ایالات متحده چقدر بی رحم خواهد بود. مطمئن باشید.”


Bitcoin's hashrate reached post-halving bottom, analysts say - 1
شاخص هش بیت کوین به دلار | منبع: هاشرات ایندکس

در یک به روز رسانی تحقیقاتی هفتگی، تحلیلگران خاطرنشان کردند که میانگین هش ریت 7 روزه بیت کوین برای اولین بار از اواسط ژوئن به بالای 600 EH/s بازگشت، اگرچه آنها تاکید کردند که “معلوم نیست که آیا شبکه از شبکه خارج شده است یا خیر. هنوز جنگل.» با افزایش سختی بیت کوین، ماینرها ممکن است «از افزایش (البته بسیار کوچک) قیمت هش لذت ببرند، که احتمالاً فشار فروش این گروه از دارندگان بیت کوین را کاهش می دهد.

«هزینه‌های تراکنش هنوز پایین است، که برای کاربران عالی است اما برای ماینرها چندان خوب نیست. در هفته گذشته، ماینرهای بیت کوین 97.92 بیت کوین در کارمزد تراکنش به دست آوردند که 11.6 درصد نسبت به 110.73 بیت کوین هفته قبل کاهش داشت.

شاخص هش ریت

تحلیل‌گران خاطرنشان می‌کنند که در مقیاس ماهانه، هش‌قیمت پایین می‌ماند و اضافه می‌کنند که با تعدیل‌های آتی، صنعت استخراج بیت‌کوین در حال مبارزه «همه کمکی را که می‌تواند در حال حاضر دریافت کند، خواهد گرفت».

این پیشرفت‌ها به دنبال کاهش اخیر قیمت هش، معیاری که درآمد ماینرها را به ازای هر تراهش نشان می‌دهد، به پایین‌ترین حد خود یعنی 44.31 دلار در هر ساعت در روز در میان یک چشم‌انداز رسیده است به دلیل انتقال هزاران بیت کوین توسط دولت آلمان بدتر شد. فهرست هشرات توجه شد< /a> پیش از این، محیط ماینینگ حتی چالش‌برانگیزتر از ماه مه 2021 بود، زمانی که مقامات چینی استخراج و تجارت کریپتو را سرکوب کردند و قیمت هش را از 379 PH در روز به 203 PH در روز کاهش دادند.

در زمان نوشتن، قیمت بیت کوین به دنبال ورود قابل توجهی بیش از 300 میلیون دلار به صندوق‌های نقدی قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETFs)، که هفتمین روز متوالی ورودی مثبت برای این صندوق ها را رقم می زند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا