اخبار روزاقتصاد

کوه گوکس 96.39 هزار بیت کوین را به آدرس‌های بدون علامت منتقل می‌کند و نگرانی‌های مربوط به فروش را افزایش می‌دهد.

کوه گوکس 96.39 هزار بیت کوین را به آدرس‌های بدون علامت منتقل می‌کند و نگرانی‌های مربوط به فروش را افزایش می‌دهد.

آدرس های وابسته به صرافی ورشکسته Mt. Gox اخیراً 96,396 بیت کوین (BTC) منتقل کرده اند. به ارزش بیش از 6 میلیارد دلار تا سه کیف پول بدون علامت، نگرانی‌های مربوط به فروش را در بحبوحه بازپرداخت‌های مداوم طلبکاران افزایش می‌دهد.

داده‌ها از منبع تحلیل بازار Arkham Intelligence نشان می‌دهد که این تراکنش‌ها رخ داده‌اند. در یک بازه زمانی دو ساعته.

قابل توجه، جدیدترین تراکنش ها با انتقال 0.021 بیت کوین به آدرسی ناشناخته پس از سه هفته عدم فعالیت مداوم آغاز شد. این تراکنش احتمالاً یک آزمایش آزمایشی برای آماده شدن برای حرکات بود. 

پس از انتقال آزمایشی، آدرس Mt. Gox سپس 44000 بیت کوین به همراه 526 بیت کوین به ارزش مجموع 2.84 میلیارد دلار را به دو آدرس مختلف در ساعت 06:39 UTC امروز منتقل کرد. در حالی که 44000 بیت کوین به کیف پول سرد Mt. Gox منتقل شد، 526 بیت کوین به یک آدرس ناشناس منتقل شد.

چند دقیقه بعد، کوه Gox 47229 بیت کوین دیگر به ارزش نزدیک به 3 میلیارد دلار را به آدرس ناشناخته دیگری ارسال کرد. این تراکنش نهنگ با انتقال بعدی شامل 48641 بیت کوین به یک آدرس ناشناس سوم دنبال شد و مجموع توکن های منتقل شده به 96396 بیت کوین در سه کیف پول ناشناخته را افزایش داد.

قابل توجه، علیرغم نگرانی‌های مجدد فروش، این دارایی‌ها در زمان گزارش در کیف پول گیرندگان قرار دارند. تحرکات اخیر چند روز پس از اینکه دولت آلمان تخلیه ذخیره بیت کوین خود را پس از هفته ها فروش مداوم انجام داد. روندی که به آخرین رکود بازار کمک کرد.

بیت کوین در نهایت در 5 ژوئیه به 53,485 دلار کاهش یافت. با این حال، پس از پایان کمپین فروش دولت آلمان، دارایی کریپتو از این طبقه بهبود یافته است. با توجه به اینکه بیت کوین در حال حاضر نزدیک به 18 درصد نسبت به پایین ترین سطح 5 جولای افزایش یافته است، بازار همچنان نسبت به فروش احتمالی طلبکاران Mt. Gox محتاط است. 

به یاد بیاورید که ماه گذشته، صرافی منحل شده اعلام کرد قصد دارد بازپرداخت را در ماه جولای آغاز کند. پس از سال ها انتظار، برخی از طلبکاران در 5 ژوئیه تأیید کردند که شروع به دریافت توکن های بیت کوین و بیت کوین کش (BCH) کرده اند. . تحرکات اخیر احتمالاً تلاش دیگری برای پرداخت وجوه به طلبکاران است. Mt Gox هنوز 138.9 BTC به ارزش 8.7 میلیارد دلار دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا