اخبار روزفناوری

PS5 Astro Bot حدود 12 تا 15 ساعت است و دارای یک موتور بازی بازنگری شده خواهد بود.

PS5 Astro Bot حدود 12 تا 15 ساعت است و دارای یک موتور بازی بازنگری شده خواهد بود.

آسترو ربات آتی Team Asobi برای پلی‌استیشن 5، دارای یک موتور بازی بازبینی‌شده خواهد بود و تکمیل آن حدود 12 تا 15 ساعت طول می‌کشد.

در مصاحبه جدید با مدیر و مدیر خلاق استودیو تیم آسوبی، نیکلاس دوسه، فرانسوی Julien Chièze، روزنامه‌نگار و یوتیوب‌بر درباره ادامه بازی Astro’s Playroom 2020 صحبت کرد. با 80 سطح، ما قبلا می دانست که این دنباله بزرگترین بازی استودیو تا به امروز خواهد بود، اما بدانید که ما همچنین جزئیات بیشتری در مورد طول واقعی بازی اصلی دریافت کردیم. همانطور که توسط Doucet فاش شده است، تیم ترجیح می دهد طول بازی را کاهش دهد تا اینکه تکرار شود. تیم آسوبی به جای طولانی کردن بازی، دنباله‌ای با سرعت ثابت می‌خواست. ظاهراً تیم هرگز هدفش این نبود که بازی 20+ ساعت باشد. در عوض، آنها مدت زمان بازی را در حدود 12 تا 15 ساعت انتخاب کردند. بسیاری از بازیکنان این را به عنوان نقطه شیرین عناوین پلتفرم در این روزگار می دانند.

در مقایسه با عنوان راه اندازی PS5 2020، Astro Bot دارای یک موتور بازی بازنگری شده است که منجر به فیزیک اضافی و همچنین بهبود تصاویر می شود. علاوه بر این، برای این دنباله، Asobi یک تیم داخلی “DualSense 2.0” متشکل از سه تا چهار نفر تشکیل داد تا ایده های جدیدی در مورد نحوه استفاده از کنترلر PS5 DualSense بیاندیشند. همانطور که بیشتر شما به خاطر دارید، PlayRoom Astro قبلاً ویترینی برای کنترلر PS5 سونی بود و از نظر ظاهری، Astro Bot از DualSense حتی بهتر استفاده خواهد کرد. ما مصاحبه با Doucet را در زیر قرار داده ایم. حتما آن را تماشا کنید زیرا شامل جزئیات بیشتری در مورد عنوان آینده PS5 است.

همانطور که دیروز پوشش داده شد، تیم Asobi یک طراحی جهان باز را برای Astro Bot به نفع تنوع درون بازی کنار گذاشت. مدیر خلاق در آخرین شماره مجله EDGE گفت: «در واقع، در ابتدا فکر کردیم: آیا این یک بازی جهان باز است؟» “در پایان، ما به سمت یک رویکرد مبتنی بر سطح رفتیم، زیرا این رویکردی بود که بیشترین کنترل را روی تنوع بازی به ما داد.”

Astro Bot در تاریخ 26 سپتامبر در سراسر جهان برای PS5 عرضه می شود. به احتمال زیاد این بازی بعداً برای رایانه شخصی نیز عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا