اخبار روزفناوری

گلکسی S25 Ultra Design OverHaul لو رفت: 8.4 میلی متر نازک، لبه های گرد، قاب نامتقارن و موارد دیگر

گلکسی S25 Ultra Design OverHaul لو رفت: 8.4 میلی متر نازک، لبه های گرد، قاب نامتقارن و موارد دیگر

با توجه به رویداد Unpacked که برخی از محصولات اصلی را نشان می‌دهد، تمرکز از رویداد عرضه سخت‌افزار به سری گلکسی S25 آینده و آنچه می‌توانیم از این سری انتظار داشته باشیم تغییر کرده است. به نظر می رسد سامسونگ عنصر طراحی گوشی هوشمند را در اولویت قرار داده است، با گمانه زنی های قبلی که این بار به گوشه های گرد اشاره داشت. یک افشای جدید جزئیاتی را در مورد برخی تغییرات طراحی دیگر که ممکن است در S25 Ultra مشاهده کنیم، ارائه کرده است.

Galaxy S25 Ultra سامسونگ دستخوش تغییراتی در طراحی و ارگونومی بهبود یافته خواهد شد

با عرضه گلکسی Z Flip و Fold 6 بالاخره در هفته گذشته، کاربران انتظار دارند سری S25 آینده را عرضه کنند. به نظر می رسد شایعات اخیراً شدیدتر شده است و نشان می دهد که انتظار می رود تغییرات اساسی در طراحی S25 Ultra انجام شود. این ممکن است به شکایات مصرف کنندگان در مورد مشکلات نگهداری S24 Ultra به دلیل لبه های واضح تر و صفحه نمایش صاف تر پاسخ دهد. سامسونگ مصمم است به کاربران اطلاع دهد که بازخورد آنها شنیده می شود و قصد دارد این جنبه را با سری S آینده تغییر دهد.

کاربران نسبت به قاب زاویه ای S24 Ultra ابراز ناراحتی کرده اند که گرفتن آن را سخت تر می کند. طبق آخرین گزارش ها، سامسونگ مشکلات را پیگیری کرده است و به نظر می رسد این تنظیمات را برای S25 Ultra انجام دهد. یک مشاور معروف، Ice Universe، قبلاً پیشنهاد کرده بود که لبه‌های تیزتر S24 Ultra در نهایت با گوشه های گرد و اخیراً جزئیات بیشتری در این مورد ارائه کرده است.

طبق نشت، S25 Ultra با یک قاب نامتقارن برای ارگونومی بهتر که امکان گرفتن راحت‌تر را برای مدت طولانی فراهم می‌کند، جلو می‌رود. پنل پشتی گردتر است، در حالی که جلوی آن صاف با قاب جانبی باریک تر است. قاب میانی نسبتاً نازک‌تر از مدل قبلی است، با لولاهای کوچک‌تر، در دست گرفتن راحت‌تر و از نظر بصری باریک‌تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا