اخبار روزفناوری

توسعه دهنده سری Halo 343 Industries فقط بر توسعه ورودی های آینده در این سری نظارت خواهد کرد.

توسعه دهنده سری Halo 343 Industries فقط بر توسعه ورودی های آینده در این سری نظارت خواهد کرد.

توسعه‌دهنده سری Halo 343 Industries تنها بر توسعه ورودی‌های آینده در این سری نظارت خواهد کرد، زیرا طبق گزارش‌ها، مایکروسافت دیگر به توسعه داخلی 343 اطمینان ندارد.

Bathrobe Spartan، که در مورد سریال محبوب در گذشته قابل اعتماد بوده است، اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد آینده فرنچایز و توسعه دهنده آن فاش کرده است. بر اساس این گزارش، بر اساس اطلاعات دریافتی از کارمندان فعلی و سابق 343 Industries، این استودیو در سال‌های 2023 و 2024 کاهش یافت و از حدود 500 کارمند به کمتر از 280 نفر رسید. تیم‌های ارتباطات داخلی و بازاریابی نیز کاهش یافتند و مایکروسافت اکنون آنها را مدیریت می‌کند. .
از آنجایی که مایکروسافت دیگر به توسعه داخلی 343 Industries اطمینان ندارد، ورودی‌های آینده در این سری توسط استودیوهای دیگر توسعه خواهند یافت، با تمرکز توسعه‌دهنده سری فقط بر روی مفهوم و مراحل پیش تولید و نظارت بر توسعه.

در مورد بازی‌های آینده Halo، Bathrobe Spartan فاش کرد که دو پروژه بزرگ در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستند. یکی از آنها دارای چند نفره با تعداد بسیار بالاتر خواهد بود. اینکه این پروژه‌ها چه هستند ناشناخته است، اما حدس زده می‌شود که آنها یک Halo CE Remake و ورودی اصلی بعدی این سری هستند، احتمالاً دومی پروژه دارای حالت چند نفره فوق‌الذکر است.

علیرغم ظاهراً عملکرد خوب در بازار، Halo Infinite طبق گزارشات، اهداف مایکروسافت را برآورده نکرده است. به این ترتیب، پس از انتشار محتوایی که در حال توسعه است، فقط Forge همچنان پشتیبانی می‌شود. شرم آور است که این بازی حداقل توسط مایکروسافت تا حدودی یک شکست محسوب می شود، زیرا یک ورودی بسیار محکم در این سری است، همانطور که کریس در بررسی.

آخرین ورودی این سری، Halo Infinite فوق الذکر، اکنون برای رایانه شخصی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا