اخبار روزاقتصاد

گزارش: حجم Crypto CEX در ژوئن 17 درصد کاهش یافت 

گزارش: حجم Crypto CEX در ژوئن 17 درصد کاهش یافت 

افت قیمت بیت کوین و کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش فعالیت معاملاتی در صرافی های متمرکز مانند Binance همزمان شد.

داده‌های تیم WuBlockchain نشان می‌دهد که حجم معاملات رمزنگاری شده در صرافی‌های متمرکز (CEX) در ماه ژوئن 17 درصد نسبت به ماه به ماه (MoM) کاهش یافته است. بیت کوین (BTC) در 30 روز گذشته حدود 5 درصد کاهش یافته است، در حالی که کل بازار کریپتو در مدت مشابه صدها میلیارد کاهش یافت.

با خروج سرمایه از بازار دارایی دیجیتال و تمایل سرمایه گذاران نزولی شد، چندین CEX از جمله Upbit، Bitfinex و KuCoin به ترتیب با کاهش 45%، 38% و 32%، کاهش قابل توجهی در حجم معاملات ثبت کردند. /p>

Binance شاهد کاهش 22 درصدی معاملات نقدی بود، معاملات تقریباً کاهش یافت 22 درصد، در حالی که کوین بیس 15 درصد کاهش را تجربه کرد و رتبه دوم جهانی خود را از دست داد. بایت سبقت گرفت Coinbase برای رتبه دوم پس از کاهش 1.6 درصدی در معاملات نقطه ای.

جالب است که MEXC و HTX روند را کاهش دادند و فعالیت نقطه ای به ترتیب 13 و 7 درصد افزایش یافت. این گزارش همچنین تاکید کرد که الگوهای معاملاتی مشتقات ارزهای دیجیتال با کاهش 19 درصدی در حجم معاملات مشتقات، منعکس کننده کاهش معاملات نقطه ای است.

گزارش دوشنبه بخشی از روند گسترده‌تر کاهش حجم از حدود مارس است. داده های CoinGlass نشان می دهد که حجم معاملات تاریخی به مدت چهار ماه در حال کاهش بوده است. بیشترین حجم معاملات در سال جاری همزمان با صعود بیت کوین به بالاترین رقم تاریخ 73738 دلار بود که بر نقش بیت کوین به عنوان محرک اصلی بازار دارایی های دیجیتال تاکید کرد.


Crypto CEX volume declined 17% in June: report  - 1
حجم تاریخی ارزهای دیجیتال | منبع: CoinGlass

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا