اخبار روزاقتصاد

بیت کوین با صدور حکم بمب در پرونده ترامپ توسط قاضی افزایش یافت

بیت کوین با صدور حکم بمب در پرونده ترامپ توسط قاضی افزایش یافت

بیت‌کوین و رمزارز گسترده‌تر با واکنش معامله‌گران به آخرین اخبار دونالد ترامپ، رو به افزایش هستند.

این ارز دیجیتال پرچم‌دار به بالای 63000 دلار بازگشت و آلت‌کوین‌ها منعکس‌کننده دستاوردهای مشابهی بودند، زیرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، با رد پرونده اسناد طبقه‌بندی‌شده‌اش، تقویت زیادی دریافت کرد.

ارزهای رمزنگاری شده نیز پس از اینکه ترامپ در 13 ژوئیه به سختی از یک سوء قصد جان سالم به در برد، به شدت افزایش یافت.

آخرین دستاوردها باعث شده است که سکه‌های میم مرتبط با ترامپ کاهشی را که در 24 ساعت گذشته پس از افزایش شدید روز یکشنبه مشاهده شده بود، معکوس کنند. MAGA، STRUMP و TREMP سبز هستند و ممکن است با افزایش صعودی جامعه کریپتوها در آستانه انتخابات ایالات متحده افزایش یابد.

قاضی پرونده ترامپ را رد کرد

ایالات متحده آیلین کانن قاضی منطقه روز دوشنبه

این چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که قاضی فدرال درخواست ترامپ مبنی بر رد پرونده را در ماه مارس رد کرد.

در حکمی در 15 ژوئیه، قاضی گفت که انتصاب جک اسمیت به عنوان دادستان در پرونده ترامپ ناقض بند انتصابات قانون اساسی ایالات متحده است.

تحلیلگران می گویند ترامپ برای ارزهای رمزنگاری شده برنده صعودی است

فقط دو روز پیش، ترامپ از یک سوء قصد جان سالم به در برد و چند روز پیش، دادگاه عالی ایالات متحده حکم داد که دونالد ترامپ در رابطه با اقداماتی که ممکن است در زمان ریاست جمهوری مرتکب شده باشد، مصونیت از پیگرد قانونی دارد.

ترامپ درخواستی را ارائه کرد و از دادگاه منهتن درخواست کرد که محکومیت خود را در محاکمه ی پول خنثی رد کند، این امر پس از اعطای مصونیت توسط دادگاه عالی انجام شد.

این رویدادها تا حد زیادی به احساسات صعودی در کریپتو کمک کرده است و بسیاری از آنها در مورد احتمال پیروزی ترامپ برای پیروزی ارزهای دیجیتال مثبت هستند.

ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای شاهد جریان‌های خالص متوالی در میان پمپ ترامپ بوده‌اند و تحلیلگران در Coinbase اخیراً گفتند که پیروزی ترامپ می‌تواند بیت کوین و کریپتو را در سه ماهه چهارم و در سال 2025 بالاتر می برد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا