فناوری

سری Google Pixel 9 قبل از عرضه در 13 آگوست در FCC مشاهده شد

سری Google Pixel 9 قبل از عرضه در 13 آگوست در FCC مشاهده شد

انتظار می‌رود عرضه‌ی سری Google Pixel 9 در تاریخ 13 آگوست در رویداد ساخته شده توسط Google. این بار گفته می‌شود که چهار گوشی معرفی می‌شوند – Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold. قبل از عرضه، سری پیکسل 9 ارائه شده است. در وب سایت FCC مشاهده شد و جزئیاتی در مورد ویژگی های اتصال آن فاش شد. این لیست تأیید می کند که عرضه سری پیکسل 9 در حال حاضر نزدیک است. 

جزئیات FCC سری Google Pixel 9

  • سری Pixel 9 در وب‌سایت نظارتی ایالات متحده FCC مشاهده شده است. طبق گزارش PhoneArena، این فهرست در مجموع هشت مدل را نشان می‌دهد. 
  • در حالی که فهرست نشان نمی‌دهد که کدام شماره مدل متعلق به گوشی‌های Pixel 9 است، گفته می‌شود این مجموعه شامل هر چهار گوشی از جمله Pixel 9 Pro Fold است. 
  • فهرست FCC تأیید می‌کند که سری Pixel 9 با 5G، Wi-Fi 6E، NFC و UWB (باند فوق‌العاده) عرضه می‌شود. با همه مدل‌های مجهز به UWB، این با شایعه قبلی مبنی بر عدم برخورداری پیکسل 9 وانیلی از این ویژگی در تناقض است. UWB برای ردیابی و مکان یابی دقیق دستگاه های مجاور استفاده می شود. 
  • سری Pixel 9 همچنین با پشتیبانی از Thread، یک پروتکل صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند عرضه می‌شود. 

سری پیکسل 9 گوگل: آنچه تاکنون می دانیم

انتظار می رود سری پیکسل 9 در 13 آگوست عرضه شود. چیپست Google Tensor G4 به احتمال زیاد قدرت گوشی های جدید پیکسل 9 را تامین خواهد کرد. گزارش دیگری می گوید که سری Pixel 9 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود، در حالی که Fold با سنسور تعبیه شده ادامه خواهد داد.

اخیراً، قیمت گذاری اروپایی سری Pixel 9< /a> به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. بر اساس این فاش شدن، به نظر می رسد گوگل قیمت پیکسل 9 وانیلی را افزایش داده است، به خصوص برای مدل های 128 و 256 گیگابایتی که اکنون 40 یورو بیشتر از پیکسل 8 قیمت دارند. مدل های 256 و 512 گیگابایتی پیکسل 9 پرو نیز حدود 40 یورو قیمت دارند. بیشتر از پیکسل 8 پرو 

<پانویس>

< meta content="2024-07-15T11:05:00+05:30"/>< /span>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا