حاشیه

معرفی فیلم خزش- Crawl

معرفی فیلم خزش- Crawl

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معرفی فیلم خزش- Crawl

نام فیلم : خزش-Crawl

انتشار : 2019

ژانر: ترسناک، بقا

کارگردان: الکساندر آژا

تهیه کننده : سم ریمی
الکساندر آژا
کریگ جی. فلورس

محصول کشور: آمریکا

امتیاز (imdb) : 6.1

 

بازیگران : 

کایا اسکودلاریو
بری پپر
اِنسِن بون
مورفید کلارک
اِمی متکلف
راس اِندِرسِن
جورج سامنر

 

 

خلاصه فیلم 

داستان این فیلم در مورد یک طوفان سهمگین در فلوریدا آمریکا می‌باشد که باعث شده‌است یک دختر و پدرش در زیر زمین خانه خود گیر کنند در این میان متوجه می‌شوند چند تمساح نیز در زیر زمین خانه آنها زندگی می‌کنند که بر اثر طوفان به زیرزمین خانه کشیده شده‌اند. حال این دختر و پدر برای بقا و گیر نیفتادن در دام این تمساح‌ها تلاش می‌کنند.

تاریخ انتشار بلوری فیلم Crawl تایید شد - زومجی

 

درباره فیلم

خزنده فیلمی امریکایی در ژانر ترسناک و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط الکساندرا آجا کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا مایکل و شان راسموسن نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به کایا اسکودلاریو و بری پپر اشاره کرد. تهیه کنندگی این فیلم برعهده کارگردان برجسته سینمای وحشت، سم ریمی بوده است. «خزنده» در تاریخ 12 جولای 2019 در امریکا اکران شد و به فروش 91 میلیون دلاری رسید. واکنش منتقدان به فیلم مثبت بوده و آن ها به خصوص بازی کایا اسکودلاریو را بسیار تحسین کرده اند.

اصولا یکی از عناصر مهم موفقیت هنری فیلم‌‌های ترسناکی که تمرکز خود را برروی مبارزه‌ی انسان با حیات وحش و یا یک موجود خیالی گذاشته‌‌اند، توجه به پرداخت کافی به رابطه و فعل و انفعال آن با شخصیت‌های داستان است و به نوعی القای حس ترس رابطه‌ی چندانی به رئالیسم یا واقعی بودن آنتاگونیست داستان ندارد. هرچند ترکیب این دو موضوع می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری برروی مخاطب داشته باشد. تاثیری که سالیان گذشته توسط اسپیلبرگ پرآوازه با فیلم شاهکار آرواره‌ها، برروی سینما و مخاطبین گذاشته شد.

 

 

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا