اخبار روزاقتصاد

بهترین عملکرد ارزهای دیجیتال در حال حاضر

بهترین عملکرد ارزهای دیجیتال در حال حاضر

بازار کریپتو در 7 روز گذشته کاهش یافته است و ارزش بازار از 2.37 تریلیون دلار به 2.27 تریلیون دلار کاهش یافته است. با این حال، البته ارزهای دیجیتال جداگانه ای وجود دارند که هنوز برای سرمایه گذاران خود بازدهی دارند.

این مقاله 10 ارز رمزپایه برتر در 7 روز گذشته را با توجه به Coinmarketcap نشان می‌دهد و همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی می‌تواند باعث افزایش قیمت شود را نشان می‌دهد.

10 برترین برنده رمز ارز هفته

بیایید نگاهی به بهترین عملکرد ارزهای دیجیتال در این هفته بیندازیم. فهرست ما از بزرگترین برندگان ارزهای دیجیتال از 300 نتیجه برتر در Coinmarketcap گرفته شده است، و برخی از پروژه‌هایی را که ممکن است برای معامله‌گران کریپتو بسیار بی‌ثبات باشند یا در معرض خطر بالایی قرار دارند، حذف می‌کند، اگرچه بسیاری از پروژه‌های مربوط به این موضوع هنوز هم باید به‌عنوان بسیار خطرناک در نظر گرفته شوند.

1. Popcat (POPCAT)

بهترین سکه این هفته، بدون تعجب، یک سکه میم مبتنی بر گربه است. POPCAT بر روی بلاک چین سولانا میزبانی می‌شود و هیچ ابزار کاربردی خاصی ندارد یا ادعا می‌کند که صرفاً بر ارزش سرگرمی و سودهای سوداگرانه تمرکز دارد که میم‌کوین‌ها در همه جا دوست دارند دنبال کنند.

POPCAT در حال حاضر 72 درصد در 7 روز گذشته افزایش یافته است، زیرا برخی از فهرست‌های جدید صرافی نقدینگی بیشتری به بازار اضافه کردند.

2. Mog Coin (MOG)

اگر به اندازه کافی سکه‌های میم که گربه‌های کارتونی را به عنوان طلسم خود نشان می‌دهند، نداشته‌اید، بسیار لذت‌بخش هستید! Mog Coin (MOG) یکی دیگر از سکه های میم است که در لیست ما در رتبه نهم قرار دارد. در شبکه اتریوم زندگی می کند، اگرچه به لطف ادغام با Multibit می تواند بین اتریوم و بیت کوین نیز پل کند. سایت پروژه می گوید که کاربران می توانند کالاها و خدمات را با سکه خریداری کنند.

MOG این هفته 59 درصد افزایش یافته است. کاربران کریپتو همیشه باید مراقب کوین‌های میم گمانه‌زنی باشند، اما شاید در این مورد بسیار اینطور باشد. در ماه مه امسال، crypto.news در مورد اینکه چگونه Mog Coin به طور بالقوه مملو از نقص های امنیتی است، نوشت که ما در زیر پیوند داده ایم.

3. Rollbit Coin (RLB)

> این هفته، سکه 41% افزایش یافته است و افزایش قیمت را می توان به اطلاعیه اخیر نسبت داد که کازینو توکن های RLB را می سوزاند.

توکن می سوزد، جایی که یک پروژه بخشی از عرضه توکن را برای همیشه از بین می برد. ، اغلب به دلیل کمبودی که در عرضه در گردش ارز ایجاد می کنند، می تواند منجر به افزایش قیمت ها شود.

4. Delysium (AGI)

Delysium خود را به عنوان یک “جامعه مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی” با چشم انداز میزبانی از یک میلیارد کاربر و همچنین 100 میلیارد کاربر مجازی توصیف می کند. خلاصه داده‌های اجتماعی Delysium توسط Bitget نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته در مجموع 34 کاربر درباره Delysium بحث کرده‌اند.

این سکه در هفته گذشته 34 درصد افزایش یافته است، با توجه به اخباری که این پروژه در حال انتشار Agent-ID است، سیستمی برای معرفی عوامل هوش مصنوعی در پلتفرم.

5. SingularityNET (AGIX)

SingularityNET (AGIX) این هفته به دلیل اخباری که AGIX 28 درصد افزایش یافته است با نشانه های FET و OCEAN ادغام می شود. هر سه پروژه شامل هوش مصنوعی می‌شوند، که بخش پرطرفدار سرمایه‌گذاری مالی و بازارهای فناوری امروزی است.

SingularityNET خود را به عنوان یک “بازار غیرمتمرکز هوش مصنوعی” توصیف می کند که توکن اصلی AGIX آن به کاربران اجازه می دهد در مورد تصمیمات حاکمیتی رای دهند.

6. پروتکل اقیانوس (OCEAN)

پروتکل Ocean قصد دارد به کاربران اجازه دهد از داده های خود و همچنین خدمات مبتنی بر داده کسب درآمد کنند. این مفهوم از داده‌های کسب درآمد توسط کاربر از زمان ظهور اینترنت اشیا (IoT) موضوع داغی بوده است که با رسوایی‌هایی در رسانه‌های اجتماعی سنتی مانند نشت داده‌ها و دستکاری تصور شده در فیدهای اجتماعی آنلاین تقویت شده است.

OCEAN یکی از سه توکنی است که با AGIX ادغام شده‌اند و اکنون 30 درصد در هفته افزایش یافته است.

7. Fetch.ai (FET)

Fetch.ai سومین توکن درگیر در ادغام فوق‌الذکر است. این پروژه دارای مشارکت و همکاری با شرکت های بزرگی مانند بوش و همچنین یک مورد بالقوه استفاده از شهر هوشمند در شهر مونیخ آلمان است. می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری درباره Fetch.ai بخوانید.

این پروژه خدمات هوش مصنوعی را بر حسب تقاضا ارائه می‌دهد و توکن آن اکنون 30 درصد افزایش یافته است.

8. سکه غیرقابل بازی (NPC)

این پروژه با نام طنز یک سکه میم با کاربرد کمی روی کاغذ است و به جای آن ارزش سرگرمی را انتخاب می کند. توکن NPC ایده ذهنیت اوباش را بازی می‌کند و مردم بدون توجه به خرید توکن‌های رمزنگاری‌شده بدون تحقیق اولیه روی آن‌ها عمل می‌کنند، و شعار پروژه «من از توکن فعلی حمایت می‌کنم» در بازی با کلمات یک میم آنلاین محبوب است.

این سکه در 7 روز گذشته 29 درصد افزایش یافته است، احتمالاً به دلیل شایعات غیر قابل اثبات در مورد یک لیست بایننس. خوانندگان باید توجه داشته باشند که این پروژه به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی خود، مقالات مختلف خبری را به صورت آنلاین مشاهده می کند و در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر فهرست آینده وجود ندارد.

9. WEMIX (WEMIX)

WEMIX یک پلت فرم بازی بلاک چین است. این سایت ادعا می کند که این بزرگترین پلتفرم از این دست در جهان است و بیش از نیم میلیون کاربر در حال انجام بازی های بلاک چین هستند.

این سکه در سال 2022 از فهرست Bithumb، Upbit، Coinone و Korbit حذف شد، زیرا صرافی‌ها Wemix را به ارائه اطلاعات نادرست در طول برنامه فهرست‌شان متهم کردند. WEMIX در این هفته 28 درصد افزایش یافته است.

10. سانتریفیوژ پیچیده (WCFG)

Wrapped Centrifuge نسخه اتریوم توکن CFG بومی شبکه سانتریفیوژ است. پروژه سانتریفیوژ خدمات DeFi و سرمایه گذاری را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در مشتقات رمزنگاری سرمایه گذاری کنند. CFG به طور مستقیم در شبکه اتریوم در دسترس نیست، بنابراین کاربران می توانند به جای آن WCFG را خریداری کنند که در نظر گرفته شده است تا قیمت CFG را نشان دهد و ثابت بماند.

WCFG در این هفته 25٪ افزایش یافته است، البته، نشانه CFG نیز وجود دارد، با افزایش کمی WCFG.

ارزیابی آلت کوین های با بهترین عملکرد

هنگامی که برترین برندگان هفته آلتکوین را در نظر می گیریم، خرید پروژه ای که اخیراً ارزش زیادی داشته است می تواند وسوسه انگیز باشد. البته هیچ تضمینی برای ادامه افزایش قیمت وجود ندارد. بسیاری از مردم اغلب ایده مشابهی برای تعقیب حجم معاملات دارند که می تواند منجر به انتظار بیش از حد فروش یک سکه شود.

سرمایه‌گذاران باهوش تمایل دارند به طور کامل کاربرد اساسی سودآوران برتر ارزهای دیجیتال و همچنین شهرت تیم و سابقه پروژه و همچنین صرفاً در نظر گرفتن قیمت اخیر را ارزیابی کنند.

در حالی که بسیاری از معامله‌گران صرفاً بر روی نمودارها تمرکز می‌کنند و بازار را از نظر بهترین عملکردهای ارزهای دیجیتال می‌بینند، بازار به گونه‌ای است که بازیگران اصلی می‌توانند در مقابل جریان شرط‌بندی کنند و باعث ضررهای عمده برای معامله‌گران خرده‌فروشی شوند که سعی می‌کنند روند قیمت‌ها را دنبال کنند.

به عنوان مثال، رمزنگاری با بالاترین عملکرد در این لیست، یک میم کوین است که هیچ ابزار مشخصی ندارد. در حالی که ممکن است قیمت‌ها افزایش یابد، این پروژه‌ها به شدت بی‌ثبات هستند و در معرض نوسانات شدید قیمت هستند، و بسیاری در فضا به جای معامله یا سرمایه‌گذاری، سکه‌هایی مانند قمار می‌خرند.

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. مطالب و مطالب ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا