اخبار روزاقتصاد

قیمت های LayerZero، Mog Coin و Bonk در حال افزایش هستند: مراقب خطرات اصلی باشید

قیمت های LayerZero، Mog Coin و Bonk در حال افزایش هستند: مراقب خطرات اصلی باشید

روز دوشنبه دریای سبز بود زیرا بیت کوین به بالای 63000 دلار بازگشت و سرمایه گذاران تمایل به ریسک را پذیرفتند. 

سرویس نام اتریوم (ENS) یکی از آلتکوین‌های با بهترین عملکرد در روز دوشنبه بود زیرا تمرکز روی ارتقای آینده ENSv2. LayerZero، که اخیرا airdrop خود را راه اندازی کرد، به 3.6 دلار افزایش یافت که 40 درصد بالاتر از پایین ترین سطح خود در هفته گذشته است.

Mog Coin، یکی از بهترین عملکردهای میم کوین در سال جاری، به بالاترین سطح تاریخ 0.0000021 دلار رسید، که بیش از 200 درصد بالاتر از پایین ترین سطح خود در ژوئن بود. Bonk همچنین بیش از 32 درصد از پایین‌ترین نقطه ماه گذشته خود افزایش یافته است که آن را به نمودار هفته. برخی دیگر از بهترین عملکردها آلتکوین هایی مانند Dogwifhat (WIF)، Immutable X (IMX)، Fantom (FTM) و Bittensor (TAO).


MOG vs ZRO vs Bonk prices
قیمت های LayerZero، Mog Coin و Bonk در حال افزایش هستند: مراقب خطرات اصلی باشید 3

نمودار قیمت MOG در مقابل ZRO در مقابل Bonk

بازیابی بیت کوین و آلتکوین ها در محیطی با حجم بالا اتفاق افتاد. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که حجم روزانه بیش از 45 درصد افزایش یافته و به 53 میلیارد دلار رسیده است که بالاترین نقطه آن است. از 28 ژوئن.

هیچ کاتالیزور مهمی برای توجیه این تجمع وجود نداشت. بنابراین، دلیل احتمالی افزایش این سکه ها این است که سرمایه گذاران پس از انتخابات فرانسه که روز یکشنبه برگزار شد، تمایل به ریسک پذیری را پذیرفته اند. در حالی که حزب مارین لوپن در انتخابات پیروز شد، پیروزی کمتر از آن چیزی بود که نظرسنجی ها انتظار داشتند. 

در پی آن، شاخص دلار آمریکا (DXY) 15 واحد پایه کاهش یافت در حالی که سهام جهانی جهش کردند. شاخص CAC 40 فرانسه بیش از 2 درصد رشد کرد در حالی که شاخص DAX آلمان 0.70 درصد افزایش یافت. در ایالات متحده، معاملات آتی مرتبط با شاخص داوجونز و نزدک 100 نیز در سبز بودند.

پرش گربه مرده؟


Bitcoin price
قیمت های LayerZero، Mog Coin و Bonk در حال افزایش هستند: مراقب خطرات اصلی باشید 4

نمودار قیمت بیت کوین

با این وجود، این خطر وجود دارد که افزایش قیمت LayerZero، Mog Coin و Bonk یک جهش گربه مرده باشد، سناریویی که در آن یک دارایی در سقوط آزاد یک بازگشت کوتاه را انجام می دهد و فقط روند نزولی را از سر می گیرد. 

این ریسک با این واقعیت که بیت کوین چندین الگوی مخاطره آمیز در چند ماه گذشته شکل داده است، بزرگتر می شود. این یک الگوی دو رویه در ماه گذشته 72000 دلار تشکیل داد. همچنین از 27 مارس نتوانسته است بالاتر از این سطح حرکت کند. 

بیت کوین همچنین زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 100 روزه (EMA) باقی مانده است، به این معنی که خرس ها همچنان کنترل را در دست دارند. اخیراً، الگوی نمودار نزولی را تشکیل داده است.

بنابراین، این خطر وجود دارد که بیت کوین در این هفته سقوط کند و به زیر 60000 دلار برسد. اگر این اتفاق بیفتد، آلتکوین‌هایی مانند MOG، BONK و ZRO روند نزولی خود را از سر می‌گیرند زیرا در بیشتر موارد، این توکن‌ها از قیمت بیت کوین پیروی می‌کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا