اخبار روزاقتصاد

سیاکین در بحبوحه علاقه جدید به شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز، 29 درصد جهش کرد

سیاکین در بحبوحه علاقه جدید به شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز، 29 درصد جهش کرد

سیاکین (SC) در میان بسیاری از آلتکوین هایی است که در روز چهارشنبه با افزایش قیمت 29 درصدی در 24 ساعت گذشته مواجه شده است.

در روز چهارشنبه، قیمت Siacoin از پایین ترین سطح خود یعنی 0.004103 دلار به 0.005248 دلار افزایش یافت و افزایش را افزایش داد. از زمانی که آلتکوین در 5 ژوئیه 0.003531 دلار را لمس کرد، دیده شده است. وضعیت صعودی روز چهارشنبه، SC را به عنوان یکی از بهترین عملکردها در بین 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار می بیند.

SC شاهد افزایش 27 درصدی ارزش بازار به بیش از 303 میلیون دلار بوده است. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته بیش از 2700 درصد افزایش یافته و به بیش از 72.7 میلیون دلار رسیده است.

سایر سکه‌هایی که در زمان نگارش این مقاله طی 24 ساعت سودهای دو رقمی به ثبت رساندند، میم کوین Mog Coin (MOG) با 15٪ و بیت کوین Layer-2 Network Stacks (STX) با 13٪ بودند. خوش بینی (OP) و Ondo (ONDO) نیز به ترتیب 8٪ و 7٪ افزایش داشتند.

شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز Siacoin

Siacoin نشانه اصلی Sia است، یک شبکه ذخیره سازی ابری غیرمتمرکز که بازاری را ارائه می دهد که در آن از فضای ذخیره سازی استفاده نشده آنها استفاده کنید.

در Sia، می‌توان فضای ذخیره‌سازی خود را اجاره داد، با کسانی که اجاره می‌کنند قرارداد هوشمندی را برای پرداخت به میزبان‌ها از طریق توکن ابزار اصلی منعقد می‌کنند. از طرف دیگر هاست ها از SC به عنوان وثیقه برای تضمین قابلیت اطمینان و اعتماد استفاده می کنند. بنابراین SC نه تنها در کمک به ایمن کردن سکه اثبات کار (PoW) بلکه به عنوان ارز پرداخت در شبکه نقش مهمی ایفا می کند. قابل توجه است که مکانیسم PoW اجازه می دهد تا 30000 SC به عنوان پاداش بلوک.

این پروژه به طور رسمی در ژوئن 2015 راه اندازی شد و شاهد افزایش قیمت SC به بالاترین حد تاریخ 0.09287 دلار در ژانویه 2018 بود.

بنیاد سیا به‌روزرسانی کمک‌های مالی را ارائه می‌کند

در 9 جولای، بنیاد سیا یک به‌روزرسانی منتشر کرد. نشان‌دهنده در دسترس بودن کمک مالی برای مشارکت‌کنندگان جامعه. متقاضیان برای تحقیق، توسعه و استقرار پروژه‌ها و ابزارهایی که از ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز و اکوسیستم گسترده‌تر Sia پشتیبانی می‌کنند، بودجه دریافت می‌کنند.

در آخرین گزارش خود، کمیته کمک های مالی اعلام کرد که کمک های مالی جدید را برای چهار پروژه تصویب کرده است: شبکه S5، SkyMusic 2، SiaLearn، و Sia NFS Gateway.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا