اخبار روزاقتصاد

قیمت پشته در حال بهبود است. سود می تواند کوتاه مدت باشد

قیمت پشته در حال بهبود است. سود می تواند کوتاه مدت باشد

قیمت استکس در این هفته بهبود قابل توجهی را تجربه کرده است که بخشی از آن ناشی از عملکرد قوی بیت کوین و سایر آلت کوین ها بوده است. 

توکن STX برای چهار روز متوالی افزایش یافته است و به 1.6774 دلار رسیده است که حدود 32٪ بالاتر از پایین ترین سطح خود است. نقطه این ماه این بازگشت ارزش بازار آن را به بیش از 2.4 میلیارد دلار رسانده است.


Stacks price
قیمت پشته در حال بهبود است. سود می تواند کوتاه مدت باشد 2

نمودار قیمت پشته ها

بازیابی پشته ها ادامه دارد

Stacks، یک شبکه لایه 2 برای شبکه بیت کوین، به دلیل بازگشت مجدد بیت کوین در حال انجام، بازگشته است. علیرغم حرکت مداوم سکه ها از کیف پول آلمانی و Mt. Gox به صرافی ها، بیت کوین از پایین ترین سطح هفته گذشته 53700 دلار به بیش از 58000 دلار رسیده است.

با افزایش دو رقمی سکه‌هایی مانند Aave، Uniswap، Lido DAO و Jasmy، بازگشت بیت‌کوین باعث افزایش سود در بازار آلت‌کوین شده است. 

Stacks نیز با افزایش حجم دارایی‌ها در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) بهبود یافته است. این شبکه بیش از 53 میلیون STX در TVL دارد که از پایین ترین سطح ماه گذشته یعنی 44.6 میلیون STX افزایش یافته است. از نظر دلاری، TVL از 60.2 میلیون دلار پایین ژوئن به 80 میلیون دلار رسیده است.

اکثر شبکه‌های dApp در Stacks، مانند StackingDAO، Zest، Alex، و Bitflow شاهد افزایش بیش از 15 درصدی TVL خود در 7 روز گذشته بوده‌اند. 

علاوه بر این، اخیراً راه اندازی شده است. Grayscale Stacks Trust (STX) شاهد جهش دارایی های خود به بیش از 2.1 میلیون دلار بوده است که نشانه ای از وجود تقاضا است. 

بازیابی قیمت پشته ها می تواند مختصر باشد

بازیابی پشته ها با سه خطر اصلی مواجه است. اول، بازگشت می تواند یک جهش گربه مرده باشد، که در آن یک دارایی در یک روند نزولی قوی، یک بهبود کوتاه را انجام می دهد. 

دوم، توکن STX در 24 ژوئن یک صلیب مرگ تشکیل داد. تلاقی مرگ الگویی است که زمانی شکل می گیرد که میانگین متحرک نمایی 200 روزه و میانگین متحرک 50 روزه (EMA) از یکدیگر عبور کنند. در بیشتر موارد، این الگو به منفی بیشتری منجر می شود.

در نهایت، تحلیلگران هشدار می دهند که بیت کوین با موانع قابل توجهی روبرو است که می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. کاپیتولاسیون ماینر بیت کوین< /a>در حالی ادامه دارد که کیف پول های آلمان و Mt.Gox شروع به سیل سکه ها در بازار کرده اند. 

در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه، Anthony Pompliano، یک سرمایه گذار معروف ارزهای دیجیتال هشدار داد که این انتشارات و حجم کمتر می تواند بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد. کی یانگ جو در یک پست توییت دیگر اشاره کرد که بیت کوین ممکن است برای مدتی بین 47000 تا 48000 دلار باشد.

این عوامل به دلیل ارتباط نزدیکی که بین بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها وجود دارد، می‌تواند به قیمت‌های پشته آسیب برساند.

<h4><span style=”color: #0000ff;”>مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.</span></h4>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا