اخبار روزاقتصاد

فروش بیت کوین آلمان در حالی به پایان می رسد که تنها 4925 بیت کوین برای انتقال باقی مانده است

فروش بیت کوین آلمان در حالی به پایان می رسد که تنها 4925 بیت کوین برای انتقال باقی مانده است

مقامات آلمانی امروز 10567 بیت کوین به ارزش 600 میلیون دلار فروختند که به طور قابل توجهی به کاهش 18 درصدی قیمت بیت کوین در ماه گذشته، در کنار فروش از Mt. Gox و Genesis Trading کمک کرد. /p>

از ساعت 1:00 بعد از ظهر EST، پنجشنبه، 11 ژوئیه، کیف پول های مرتبط با مقامات آلمانی دارای 4925 بیت کوین باقی مانده است که در حال حاضر به ارزش 285 میلیون دلار است. این نشان‌دهنده کاهش بیش از 90 درصدی بیت‌کوین نگه‌داشته‌شده است، از 50000 بیت‌کوین به ارزش نزدیک به 3 میلیارد دلار که سه هفته پیش شروع به فروش دارایی‌ها کردند. از زمانی که آلمان انحلال بیت کوین خود را آغاز کرد، بیت کوین تقریباً 18 درصد اصلاح شده است.

بر اساس داده های بلاک چین از Arkham Intelligence.

اوایل ماه ژوئن، crypto.news گزارش داد که اداره پلیس جنایی فدرال آلمان (BKA) در ابتدا حدود 50000 BTC را از اپراتورهای وب سایت فیلم دزدی دریایی محبوب Movie2k.to در سال 2013 ضبط کرد. BKA بیت کوین را در اواسط ژانویه به دست آورد. پس از دریافت “انتقال داوطلبانه” از مظنونین.

جاستین سان بنیانگذار ترون اخیراً برای خرید بیت کوین کشور برای به حداقل رساندن آسیب بازار.

ترس های فروش

اگرچه به نظر می رسد آلمان به پایان فروش خود نزدیک می شود، سایر نهادها هنوز باید بیت کوین خود را بفروشند. 

Mt. Gox که تا قبل از سقوط در سال 2014 یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین بود، پس از یک فرآیند طولانی مدت شروع به بازپرداخت طلبکاران خود کرد. این پرداخت شامل بیش از 140000 بیت کوین، 143000 بیت کوین کش و 69 میلیارد ین ژاپن است که در مجموع تقریباً 9 میلیارد دلار است.

بسیاری از تحلیلگران نگران بودند که افزایش غیرمنتظره عرضه BTC در بازار منجر به فشار نزولی قابل توجهی بر قیمت ها شود. آنها می ترسیدند که بسیاری از طلبکاران دارایی های خود را بفروشند تا به سود خود دست یابند.

علاوه بر فشار، جنسیس تریدینگ نیز در ماه گذشته به طور فعال بیت کوین را به فروش رسانده است. جنسیس دارایی‌ها را نقد می‌کند و به افزایش فشار فروش در بازار کمک می‌کند. 

این فعالیت‌های ترکیبی Mt. Gox و Genesis Trading – همراه با فروش آلمانی – کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین را تشدید کرده است که در ماه گذشته شاهد کاهش 18 درصدی بوده است. 

<h4><span style=”color: #0000ff;”>مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.</span></h4>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا