سریال و انمیشن

پیروزی «شر نمی‌تواند وجود داشته باشد» در جوایز فیلم آسیا

پیروزی «شر نمی‌تواند وجود داشته باشد» در جوایز فیلم آسیا

در هفدهمین دوره‌ی جوایز فیلم آسیا که شامگاه یکشنبه در مرکز شیکو واقع در منطقه فرهنگی غرب کولون هنگ کنگ برگزار شد، فیلم “شر نمی‌تواند وجود داشته باشد” به کارگردانی هاماگوچی ریوسوکه از ژاپن، به عنوان بهترین فیلم شناخته شد. این فیلم در کنار فیلم بلوکباستر کره‌ای “۱۲.۱۲: روز” با شش نامزدی در رده‌های مختلف از جمله بهترین فیلم، بیشترین تعداد نامزدی‌ها را به خود اختصاص داده بود. با این حال، جوایز این دوره به شکلی متوازن‌تر توزیع شد و هیچ فیلمی نتوانست بیش از دو جایزه کسب کند.

در این مراسم که با حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ی سینمایی و صنعت فیلم همراه بود، فان بینگ بینگ، ستاره‌ی چینی، بطور غیرمنتظره‌ای برای اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد به صحنه آمد و این جایزه را به یاکوشو کوجی از ژاپن اعطا کرد که پیش از این نیز جایزه بهترین بازیگر را در جشنواره کن برای فیلم “روزهای کامل” دریافت کرده بود.

این رویداد، آغازگر ماهی پرتلاطم از فعالیت‌های سینمایی در هنگ کنگ بود و پیش از آغاز بازار حقوق فیلم هنگ کنگ و بازار پروژه فیلم HAF قرار داشت. در پایان ماه، جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ کنگ نیز برگزار خواهد شد. در این دوره از جوایز، علاوه بر فیلم‌ها و هنرمندان برجسته‌ی آسیایی، شاهد درخشش تازه‌واردان و پیشرفت‌های قابل توجه در صنعت سینمای آسیا بودیم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا