سریال و انمیشن

اصرار مارگو رابی بر اجرای رایان گاسلینگ در اسکار

اصرار مارگو رابی بر اجرای رایان گاسلینگ در اسکار

مارگو رابی، ستاره و تهیه‌کننده فیلم “باربی”، می‌گوید رایان گاسلینگ بدون تردید موافقت کرده است تا آهنگ “من فقط کن هستم” را در نود و ششمین دوره جوایز اسکار اجرا کند. علی‌رغم اظهارات پیشین گاسلینگ که می‌گفت از سوی آکادمی برای اجرا دعوت نشده، رابی در مصاحبه‌ای در حاشیه مراسم شب قبل از اسکار در هتل بورلی هیلز مدعی شده که گاسلینگ برای این اجرا “پرش کرده است”.

او می‌افزاید که این اجرا بدون شک نقطه عطف شب خواهد بود و بسیاری برای دیدن این اجرای خاص به تماشای اسکار خواهند نشست. مارک رانسون، آهنگساز آهنگ، نیز اظهار داشته که رویای او این است که گاسلینگ در مراسم اسکار اجرا کند و اگر گاسلینگ تصمیم به عدم اجرا بگیرد، آن‌ها قطعه را به اجرا درنخواهند آورد.

آهنگ “من فقط کن هستم” یکی از دو قطعه فیلم “باربی” است که نامزدی اسکار بهترین آهنگ اصلی را به دست آورده، قطعه دیگر “چه برایم خلق شده‌ام؟” از بیلی ایلیش و فینیاس است.

رابی همچنین اشاره کرده که همچنان در جستجوی پروژه‌ای مناسب برای کارگردانی اول خود است ولی فعلاً برنامه‌ای در این زمینه ندارد. او تاکید کرد که در شرکت تولیدی خود، لاکی چپ انترتینمنت، به طور مداوم در حال مطالعه فیلمنامه‌ها است.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا