سریال و انمیشن

جزئیات پخش چهار سریال خانگی و تلویزیونی؛ از «سرزمین مادری» تا «داریوش»

جزئیات پخش چهار سریال خانگی و تلویزیونی؛ از «سرزمین مادری» تا «داریوش»

 فصل سوم «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی آماده پخش شده و قرار است سرانجام در همین تیرماه پخش خود را آغاز کند. ابتدا در خبرها عنوان شد که این فصل هم به مانند فصل اول و دوم به شکل هفتگی چهارشنبه‌ها از تلوبیون و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه سه پخش می‌شود.

تاریخ شروع پخش هم 27 تیرماه اعلام شد، اما بعد از اعلام این خبر برخی رسانه‌ها عنوان کردند که سیما فیلم قصد دارد فصل سوم «سرزمین مادری» را به عنوان سریال ویژه محرم به شکل شبانه روانه آنتن کند. از همین رو پخش آن از شامگاه یکشنبه 17 تیرماه مصادف با شب اول محرم آغاز خواهد شد.

تا زمان تنظیم این خبر هنوز به شکل رسمی زمان پخش فصل سوم سریال کمال تبریزی اعلام نشده است. فصل سوم این سریال شامل 25 قسمت است که در آن شاهد حضور تعدادی بازیگر جدید خواهیم بود که از آن جمله می‌توان به آرش مجیدی، سعید راد، گلچهره سجادیه، حسین مهری، بابک حمیدیان و کورش سلیمانی اشاره کرد.

40

سحر دولتشاهی در نمایی از سریال «داریوش»

سرانجام بعد از مدت‌ها زمان انتشار سریال «داریوش» ساخته هادی حجازی‌فر اعلام شد. از ابتدا اعلام شده بود که قرار است چهارشنبه‌ها  این سریال منتشر شود، اما اینکه از چه روزی انتشار آن شروع می‌شود معلوم نبود. پنجشنبه هفته گذشته سرانجام «فیلمنت» به شکل رسمی از تاریخ شروع سریال جدیدش رونمایی کرد.

پیش از این در تیزری که از سریال داریوش در ابتدای محصولات فیلمنت پخش می‌شد تاریخ شروع «به زودی » اعلام می‌شد، اما روز پنجشنبه چهاردهم تیر، تیرز این سریال با تغییراتی در ابتدای رئالیتی‌شو «پدر خوانده» منتشر شد. در این تیزر تاریخ پخش چهارشنبه 27 تیرماه اعلام شده است.

بنابراین در این روز از دومین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر رونمایی می شود. سریال «داریوش» از محصولات پلتفرم «فیلمنت» است که به تهیه‌کنندگی نوید محمودی آماده انتشار شده است. هادی حجازی‌فر، محسن قصابیان، سحر دولتشاهی، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی و… در این سریال بازی دارند.

41

صابر ابر در نمایی از سریال «بازنده»

 فیلیمو سرانجام بعد از مدت‌ها تصمیم گرفت تا سریال پلیسی «بازنده» را منتشر کند. در تیزری که به عنوان معرفی برنامه‌های تابستانی این پلتفرم منتشر شده سریال پلیسی «بازنده» به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه تابستان معرفی شده است. این سریال مدت‌هاست آماده انتشار است اما فیلیمو بنا به دلایلی از انتشار آن سرباز می‌زد.

در هرحال این ساخته امین حسین‌پور قرار است به زودی منتشر شود. سریال «بازنده» داستان کارآگاهی به نام «کیانی» است با بازی علیرضا کمالی که درگیر پرونده پیچیده‌ای می‌شود. صابر ابر، سارا بهرامی، امیر غفار منش و پیمان قاسمخانی دیگر نقش‌آفرینان این سریال هستند.

42

داریوش فرضیایی و عین‌الله دریانی در نمایی از سریال «لالایی»

 پلتفرم فیلیمو علاوه بر بازنده برای ایام تابستان سریال کودکانه «لالایی» را هم آماده پخش دارد. هوز زمان و تاریخ دقیق این سریال اعلام نشده اما به احتمال فراوران بعد از ایام سوگواری دهه اول محرم انتشار آن به شکل اختصاصی از «فیلمو» آغاز می‌شود. لا انتشار سریال «لالایی» به غیبت دوساله عموپورنگ پایان داده می‌شود.

او به همراه امیر محمد متقیان بازیگران اصلی «لالایی» هستند. احمد درویشعلی‌پور که پیش از این سریال‌ها قبلی عمو پورنگ از جمله «محله گل و بلبل»، «بالش‌ها» و… را کارگردانی کرده بود، این سریال را هم کارگردانی کرده است.

منبع: فیلم نیوز

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا