حاشیه

بیوگرافی مجید شهریاری، همسر و پسر جوانش که اصلا به خودش نمی خوره+عکس

بیوگرافی مجید شهریاری، همسر و پسر جوانش که اصلا به خودش نمی خوره+عکس

مجید شهریاری بازیگر سینما و تلویزیون در  ۹ شهریور سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شده‌است. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و فعالیت خود را هم‌زمان با اکبر عبدی و با نمایش‌های طنز و خوانندگی قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران آغاز نمود و از سال ۱۳۶۸ در تئاترهای آزاد و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند:دینامیت، اخراجی‌ها، رسوایی، پله آخر، معراجی‌ها، باغ سرهنگ، متهم گریخت، خانه به دوش، سه درچهار، سه دونگ سه دونگ، ترش و شیرین، شش و بش، پنجاه کیلو آلبالو و ساختمان پزشکان و … به ایفای نقش پرداخته.

مجید شهریاری بیشتر به سبب بازی در آثار طنز و نقش‌های کمدی به شهرت رسیده‌است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مجید شهریاری و جدیدترین عکس های او و فرزندش همراه باشید.

تصاویر مجید شهریاری و پسرش

 

بیوگرافی مجید شهریاری، همسر و پسر جوانش که اصلا به خودش نمی خوره+عکس

 

بیوگرافی مجید شهریاری، همسر و پسر جوانش که اصلا به خودش نمی خوره+عکس

 

مجید شهریاری و پسرش

بیوگرافی مجید شهریاری

مجید شهریاری یکی از هنرپیشگان سینما و تلویزیون کشور ایران به حساب می‌آید، که در تاریخ نهم شهریور ماه سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمده است. او متاهل است و ثمره آن یک فرزند پسر به نام محمدصالح و یک دختر فارغ التحصیل رشته الهیات می باشد.

آغاز کار هنری

مجید شهریاری فعالیت هنری اش را پیش از انقلاب شروع نموده است و در زمینه نمایش تئاتری نخستین فعالیتش را تجارب کرده است. ولی در سال ۶۸ با نمایش تئاتری پا به عرصه هنرپیشگی نهاد و با مجموعه خانه به دوش و متهم گریخت و همچنین ترش و شیرین مطرح شد. مجید شهریاری با اثر سینمایی آقای شانس در سال ۷۳ فعالیتش در سینما رقم خورد.

سوابق

پس از انقلاب به طور جدی در سال ۷۳ با اثر سینمایی آقای شانس در سینما حضور یافت و بازی در سینما را تجارب نمود. پس از ۱۰ سال دور شدن از عرصه هنرپیشگی دوباره در سال ۸۲ با اثر سینمایی شکلات ساخته افشین شرکت فعالیتش را در سینما برای دومین بار تجارب نمود.

ولی دیده شدن آقای مجید شهریاری به ایفای نقش در مجموعه‌های رضا عطاران باز می‌گردد. ایشان در سال ۱۳۸۳ با ایفای نقش در مجموعه خانه به دوش و متهم گریخت توانست به اوج شهرت دست پیدا کند و همیشه کاراکتر طلبکاران را بر عهده داشت. ایشان در سال ۸۵ هم برای ایفای نقش در مجموعه ترش شیرین با کارگردانی رضا عطاران حضور یافت.

مجید شهریاری بازیگر سینما و تلویزیون
مجید شهریاری بازیگر سینما و تلویزیون و برادرش

مجید شهریاری در مورد مجموعه‌ها و آثاری که ایفا نموده بیان می‌کند به مجموعه‌های خودم که با کارگردانی رضا عطاران، سعید آقاخانی و همچنین مجید صالحی همکاری نموده‌ام را از تمامی فعالیت‌های خود بیشتر علاقمند هستم. همچنین اثر سینمایی «شش و بش» را هم از میان آثار سینمایی که ایفا نموده ام بیشتر دوست دارم .

الگوی هنرپیشگی

مجید شهریاری مرحوم محمد حسین قمخواه را الگوی خود می‌خواند و خیلی از فعالیت‌های هنرپیشگی‌اش را در کنار ایشان تجارب نموده است.

عشق به اهل بیت

مجید شهریاری بیان نموده با اینکه از سنین نوجوانی زمانی که ۱۳ سال سن داشته برای امام حسین علیه السلام مداحی می‌نموده، افزود :
به خاطر آنکه در یک خانواده مذهبی رشد نموده از همان بچگی با امام حسین علیه السلام و پیامبر اکرم سلام الله آشنایی یافته است. به آن صورت که زمانی که ۱۳ سال سن داشته به خاطر صدای خاصی که داشته برادر بزرگتر از خودش ایشان را برای مداحی با خود به هیئت محله می‌برده است.

خود بیان می‌کند که در آن حین که میخواستم مداحی را شروع کنم دست‌هایم شروع به لرزیدن می‌کرده از همان دوران تا به حال در خدمت امام حسین علیه السلام می‌باشم. هر فردی امکان دارد از بین اهل بیت به یکی از آن بزرگواران ارادت خاصی داشته باشد و من خود به امام حسین(ع) بسیار ارادتمند و نزدیک‌تر می‌باشم. مشکلی که برایم به وجود آید یا اینکه مریض بشوم و یا هر کار دیگری از امام حسین (ع) درخواست کمک می‌کنم.

مجید شهریاری بازیگر سینما و تلویزیون

امام حسین (ع) در هر وضعیتی که باشیم دستمان را رد نمی‌کند. به خاطر همین هر حادثه ای که برایم به وجود می‌آید از امام حسین (ع) کمک می‌خواهم. امام حسین علیه السلام برای ما همه چیز می‌باشد. اکنون ما برای امام حسین(ع) چه کار نموده‌ایم؟

صحبت هایی از زبان خود مجید شهریاری

در عرصه بازیگری از زنده یاد محمد حسن غمخوار الگو گرفتم، ایشان کارگردان تئاترهای من بودند و در خیلی از کارها بعنوان پارتنر در کنار من حضور داشتند و من 90 درصد بداهه پردازیام را از این آدم یاد گرفتم خودم بازی در فیلم سینمایی فیلم شیش و بش سال 89 و رسوایی 2 در سال 95 را دوست داشتم و در میان سریال ها هم تمام کارهایم با رضا عطاران، سعید آقاخانی و مجید صالحی را دوست دارم

مجید شهریاری گفته است که استعداد خوانندگی خود را از دایی و پدربزرگش به ارث برده است و از 12 سالگی در جمع خانواده خوانندگیمیکرده است ولی بعد ها به خاطر تحصیل ادامه نداده است.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا