چطوری میشه

آمازون FBA در مقابل Dropshipping: بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین

آمازون FBA در مقابل Dropshipping: بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین

می‌خواهید تفاوت‌های بین Amazon FBA و dropshipping را بدانید تا بتوانید فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید؟

تکمیل توسط آمازون (FBA) و dropshipping دو گزینه متفاوت برای تحویل کالاهایی هستند که مشتریان شما به صورت آنلاین سفارش می دهند. چه در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین از ابتدا باشید، چه فعالیت های خرده فروشی خود را در اینترنت گسترش دهید، یا مشکلات مدیریت موجودی و حمل و نقل داشته باشید، استفاده از سرویس تکمیل می تواند مفید باشد.

در این مقاله، تفاوت عمده آمازون FBA و dropshipping را پوشش خواهیم داد تا بتوانید بهترین گزینه برای فروش محصولات را بیاموزید.

amazon-fba-vs-dropshipping-og
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 1

چرا به آمازون FBA یا Dropshipping نیاز دارید؟

هر زمان که محصولات را به صورت آنلاین می فروشید، مهم است که در مورد استراتژی تحقق خود فکر کنید، به این معنی که چگونه سفارشات را به مشتریان تحویل خواهید داد.

این شامل همه چیزهایی مانند:

است

  • منابع: شما باید تصمیم بگیرید که محصولات را از کجا تهیه کنید. به عنوان یک خرده فروش، ممکن است محصول خود را بسازید و همه چیز را در خانه مدیریت کنید. اما در موارد دیگر، شما با یک تامین کننده کار می کنید و حق فروش محصولات آنها را با نام تجاری خود مجوز می دهید.
  • ذخیره سازی: بعد، باید آن محصولات را در یک انبار مشخص نگهداری کنید تا برای تحویل آماده شوید.
  • پردازش: هنگامی که سفارش‌ها دریافت و پردازش می‌شوند، موارد بر اساس آن مرتب و بسته‌بندی می‌شوند. سپس بر اساس روش ارسال و حامل انتخاب شده برای مشتریان ارسال می شود.
  • بازگرداندن: اگر مشتریان محصولی را برگردانند، باید مطمئن شوید که می‌توان آن را به انبار بازگرداند.

استراتژی تحقق شما بر نحوه ذخیره، مدیریت و تحویل محصولات به مشتریان تأثیر می‌گذارد.

به این ترتیب، اگر در هر یک از این اردوگاه‌ها قرار گرفتید، داشتن یک استراتژی کامل برای تحقق می‌تواند تحویل سفارش شما را ساده‌تر کند:

  • شما یک کسب و کار تک نفره هستید که همه محصولات خود را در یک اتاق جداگانه نگهداری می کنید و می خواهید کسب و کار خود را افزایش دهید.
  • اغلب به دلیل کمبود فضا، موجودی از دست رفته یا سوء مدیریت می‌شود و به فرآیند تکمیل ساده‌تری نیاز دارید.
  • شما همه چیز را به تنهایی تولید می کنید، اما هزینه های انبار و موجودی شما هزینه زیادی دارد.
  • سفارش‌های شما با تأخیر مواجه می‌شوند، یا مشتریان شکایت می‌کنند که تحویل محصولات بیش از حد طول می‌کشد و باعث رضایت مشتری ضعیف می‌شود.
  • شما تازه وارد فروش آنلاین هستید و می خواهید بهترین راه برای انجام سفارشات را بدانید.

در هر کجا که ایستاده اید، داشتن یک استراتژی تحقق که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد، مهم است.

برای شروع، باید محبوب‌ترین روش‌های تحقق را بیاموزید: Amazon FBA و dropshipping.

FBA آمازون چیست؟

تکمیل توسط آمازون ، یا FBA، سرویسی است که توسط آمازون ارائه می شود که مدیریت موجودی و جنبه تکمیل امور را مدیریت می کند.

این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود:

  • مجموعه ای از جعبه ها را در محل کار یا فضای ذخیره سازی خانه خود نگه دارید.
  • محصولات را بسته بندی کنید، برچسب بزنید و برای مشتریان ارسال کنید.
  • برگرداندن دسته.
  • یا حتی با انواع برخورد کنید خدمات مشتری.

Amazon به شما کمک می کند که زندگی را به عنوان یک فروشنده آسان تر می کند. هنگامی که آمازون FBA را انتخاب می کنید، مشتریان حق دارند محصول شما را ظرف یک تا دو روز از طریق حمل و نقل Prime دریافت کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولات خود را به انبارهای آمازون ارسال کنید، و آنها بقیه کار را انجام خواهند داد.

how FBA works
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 2

برای تبدیل شدن به یک فروشنده FBA آمازون، باید یک حساب فروشنده ایجاد کنید و سپس در برنامه FBA ثبت نام کنید. این شامل ارائه اطلاعات اضافی در مورد محصولات و موجودی شما است.

به عنوان یک فروشنده FBA، شما فقط محدود به فروش در پلتفرم آمازون نیستید. می توانید محصولات خود را از پلتفرم های دیگر از طریق تحقق چند کاناله آمازون (MCF).

برای مثال، می‌توانید فروشگاه WooCommerce خود را از طریق افزونه های WooCommerce. بنابراین هر زمان که سفارشی از WooCommerce می آید، آمازون به طور خودکار سفارشات را برای مشتریان شما ارسال می کند.

Dropshipping چیست؟

Dropshipping زمانی است که شما محصولات را به صورت آنلاین بدون نگهداری موجودی می فروشید.

وقتی سفارشی را دریافت می‌کنید، آن را برای تامین‌کننده ارسال می‌کنید، که سپس محصولات را مستقیماً به محل مشتری ارسال می‌کند. به عنوان فروشنده، شما به عنوان یک واسطه بین مشتری و عرضه کننده محصول عمل می کنید.

این رویکرد ساده برای انجام سفارش به این معنی است که می‌توانید تجارت الکترونیکی خود را بدون نیاز به اجاره فضای انبار، مدیریت موجودی یا دستکاری زنجیره‌های تأمین شروع کنید.

شما می‌توانید از هر جایی که به شما اجازه این کار را می‌دهد، دراپ شیپ را انجام دهید. رایج ترین تامین کنندگان و شرکت های dropshipping عبارتند از AliExpress، Spocket، SaleHoo، US Direct، Printify و Alibaba. بنابراین، اگر از یکی از این سایت‌ها سفارش دهید، احتمال زیادی وجود دارد که فروشنده واقعاً سفارشات را انجام ندهد.

AliExpress
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 3

به این ترتیب، می‌توانید از نظر فنی از خرده‌فروش‌هایی مانند Amazon، Walmart، Home Depot، و غیره خرید کنید. با این حال، برخی از فروشگاه‌ها مانند Target قبل از اینکه بتوانید با استفاده از محصولات آن‌ها را به فروش برسانید، الزامات واجد شرایط سختی دارند.

برای اطلاعات بیشتر، ممکن است بخواهید راهنمای کامل dropshipping ما را بررسی کنید، جایی که نحوه ایجاد فروشگاه dropshipping در وردپرس.

بهترین گزینه برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما

هر دو مدل تحقق مزایا و معایب خود را دارند. مهم نیست که محصولات خود را از کجا تهیه می کنید و می فروشید، می خواهید یک برند آنلاین ایجاد کنید.

حضور قوی در برند به شما امکان می دهد از رقبای خود بهتر عمل کنید. وقتی صرفاً در بازارهایی مانند آمازون می فروشید، Etsy، eBay یا دیگر بازارهای تجارت الکترونیک، شما به قوانین آنها محدود هستید. زیر پا گذاشتن این قوانین می تواند منجر به حذف یا تعلیق فروشگاه شما شود که می تواند فاجعه بار باشد.

علاوه بر این، سفارشی‌سازی کمی ندارید، زیرا همه فروشگاه‌ها باید در سایت برند خود باقی بمانند. فراتر از آن، کنترل بسیار کمی بر تجربه مشتری دارید، به این معنی که نمی‌توانید فروش های بیشتر با یک کلیک، ارائه گزینه های مختلف پرداخت، یا حتی ارسال ایمیل های سبد خرید رها شده.

اگر آمازون FBA را به عنوان روش انجام خود انتخاب کنید، دیگر نمی توانید ویترین فروشگاه خود را کنترل کنید. شما یک فروشنده آمازون با صفحه فروشگاه خود خواهید بود، اما سایت خود را خارج از آن کنترل نخواهید کرد – حداقل برای محصولاتی که از FBA برای آنها استفاده می کنید.

به همین دلیل بهترین گزینه برای متمایز کردن خود از رقبا این است که فروشگاه آنلاین با WooCommerce. برخلاف Shopify، BigCommerce یا سایت های تجارت الکترونیک مشابه، WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیک منبع باز است که مستقیماً در وردپرس قرار دارد.

WooCommerce
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 4

این بدان معناست که شما می توانید به راحتی شروع کنید یک وبلاگ، ترافیک را هدایت کنید، ایمیل ها را جمع آوری کنید، یا حتی آن را بدون دردسر به یک فروشگاه خرده فروشی متصل کنید. WooCommerce طیف گسترده ای از برنامه ها را در بازار Woo دارد و می توانید افزونه های وردپرس را نصب کنید. تا سایت خود را سفارشی کنید

با تعداد بسیار زیادی افزونه های dropshipping برای WooCommerce، می‌توانید فوراً محصولات مهم را بفروشید، سفارش‌های سایت خود را انجام دهید و موارد دیگر. همچنین می‌توانید یک بازار تجارت الکترونیکی شبیه eBay ایجاد کنید، که به فروشندگان دیگر اجازه می دهد در وب سایت شما به فروش برسند.

حتی اگر فروشگاه آمازون را با استفاده از FBA راه اندازی می کنید، باز هم خوب است که یک وب سایت جدا از آمازون داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید داده‌های مشتری را کنترل کنید و به بازاریابی برای آنها ادامه دهید تا خریدهای تکراری به دست آورید و وفاداری ایجاد کنید.

برای شروع، کافی است آموزش گام به گام WooCommerce.

تفاوت های کلیدی بین آمازون FBA و Dropshipping

قبل از اینکه در انتخاب روش انجام خود غوطه ور شوید، ایده خوبی است که تفاوت های عمده بین آمازون FBA و dropshipping را درک کنید.

1. سرمایه گذاری اولیه و هزینه های سربار

بزرگترین مزیت dropshipping، سرمایه گذاری اولیه کم است. از آنجایی که شما هزینه‌های موجودی را نگه ندارید، هیچ هزینه سرباری ندارید به جز میزبان وب، بازاریابی و تبلیغات هزینه ها و هر نرم افزار دیگری که استفاده می کنید.

Dropshipping به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از ثبت سفارش با تامین‌کننده، منتظر بمانید تا فروش آغاز شود.

از سوی دیگر، آمازون FBA هزینه های اولیه بالایی دارد. شما باید محصولات را از قبل خریداری کرده و به انبارهای آمازون بفرستید.

به عنوان مثال، اگر مقداری از سهام خود را از سایتی مانند علی بابا خریداری کنید، ممکن است فروشنده ای که از آن خرید می کنید حداقل مقدار سفارش 500 واحد داشته باشد. بنابراین، برای خرید 500 واحد از قبل برای خرید در آمازون به سرمایه نیاز دارید.

علاوه بر این، ارسال محصولات شما به انبارهای آنها هزینه های حمل و نقل نیز دارد.

از طریق «ارسال به آمازون”، نرخ حمل و نقل با تخفیف را دریافت می کنید، به خصوص هنگام استفاده از شرکت های مخابراتی با آمازون. شما باید مراحل خاصی را انجام دهید، مانند اینکه به آنها بگویید کدام موجودی را ارسال می کنید و مقدار آن.

از دیدگاه کلان، در اینجا چند هزینه مرتبط با آمازون FBA آورده شده است:

Types of Amazon Seller Fees
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 5
  • حداقل مقدار سفارش: 500 تا 2000 دلار هزینه محصول
  • ذخیره ماهانه موجودی (به ازای هر فوت مکعب): 0.56 تا 3.34 دلار، بسته به اندازه، دسته بندی کالا و فصل
  • هزینه های تکمیل FBA برای محصولات با اندازه استاندارد (در هر واحد): شروع از 3.06 دلار و افزایش بر اساس وزن
  • هزینه های تکمیل FBA برای محصولات بزرگ (در هر واحد): از 9.61 دلار + 0.38 دلار در پوند شروع می شود و بسته به وزن و ابعاد افزایش می یابد
  • هزینه بیش از حد ذخیره موجودی: 10 دلار به ازای هر فوت مکعب ماهانه
  • هزینه های دفع موجودی: از 0.97 دلار به ازای هر واحد شروع می شود و بر اساس وزن حمل و نقل افزایش می یابد
  • هزینه اضافی موجودی قدیمی: $.50 تا $6.90+ در هر فوت مکعب، بسته به چند روز ذخیره شده

علاوه بر آن، آمازون هزینه های ارجاع را دریافت می کند که معمولاً حدود 15٪ از قیمت فروش محصول برای هر محصول فروخته شده است. همانطور که در بالا نشان داده شده است، خارج از هزینه فروشنده، آمازون FBA هزینه های ذخیره سازی موجودی و هزینه های تکمیل را دریافت می کند.

شاید بخواهید یک کاتالوگ محصول به همراه موجودی برای هر مورد، تضمین می کند که هرگز موجودی ندارید.

فراتر از آن، هزینه فروشندگان حرفه ای آمازون نیز 39.99 دلار در ماه است.

Amazon subscription fee
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 6

این اشتراک تمامی مزایای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای در آمازون را به شما می دهد، مانند امکان استفاده از تبلیغات آمازون، ارائه تبلیغات رایگان حمل و نقل و فروش در دسته های مختلف.

برنده: Dropshipping هزینه اولیه ندارد. شما فقط پس از ثبت سفارش پرداخت می کنید و هزینه های سربار را به شدت کاهش می دهید.

2. حاشیه سود

همانطور که ممکن است حدس بزنید، dropshipping حاشیه های بهتری دارد. شما مجبور نخواهید بود که هزینه های ارجاع و ذخیره سازی که با آمازون FBA ارائه می شود را بپردازید.

بنابراین، اگر هدف شما به حداکثر رساندن سود مورد به مورد است، dropshipping می‌تواند گزینه بهتری باشد.

گفته شد، آمازون 2.27 میلیارد بازدید وب در ماه. این بدان معناست که فقط با فروشنده بودن در پلتفرم، ترافیک رایگان به لیست محصولات خود دریافت می کنید.

در حالی که هزینه ای برای dropshipping ندارید، شما مسئول هدایت ترافیک به صفحات محصول. در بیشتر موارد، این به معنای صرف هزینه بیشتر برای تبلیغات است.

حاشیه سود برای هر دو مدل تکمیل بسته به دسته محصول شما، نحوه علامت گذاری قیمت ها و ارزش کلی کالای شما متفاوت است.

برای افزایش حاشیه سود، ممکن است بخواهید از پنجره‌های بازشو برای فروش را افزایش دهیم و میانگین ارزش سفارش را افزایش دهیم.

برنده: Dropshipping حاشیه سود بهتری دارد زیرا سرویس FBA آمازون با هزینه های ارجاع و ذخیره سازی ارائه می شود. این کارمزدها به سود شما کمک می کند، بنابراین مهم است که محصولات خود را مطابق با آن قیمت گذاری کنید.

3. خدمات مشتری

Dropshipping محصولات خود به این معنی است که به احتمال زیاد مجبور خواهید بود تمام درخواست‌های پشتیبانی مشتری را رسیدگی کنید.

باید فوراً به همه ایمیل‌های پشتیبانی مشتری پاسخ دهید. بسته به تعداد سفارش‌هایی که روزانه دارید، این امر می‌تواند به سرعت برای فروشگاه‌های بزرگ دردسرساز شود.

به همین دلیل بهتر است میز ​​کمک و افزونه‌های چت زنده. در نتیجه، مشتریان می‌توانند به راحتی پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. فراتر از آن، باید یک بخش سوالات متداول برای کمک به کاهش تعداد درخواست هایی که دریافت می کنید.

می‌خواهید به سوالاتی مانند:

پاسخ دهید

  • زمان حمل و نقل مورد انتظار چقدر است؟
  • نرخ ارسال به نقاط مختلف چقدر است؟
  • خط مشی بازگشت یا بازپرداخت چیست؟
  • چگونه محصول را نصب یا استفاده می کنید؟

اگر یک وب سایت وردپرس برای فروشگاه آنلاین خود دارید ، در این صورت تنظیم بخش سؤالات متداول بسیار آسان است. در اینجا نمونه‌ای از یک مورد ایجاد شده با استفاده از Heroic آورده شده است. سؤالات متداول افزونه:

FAQ preview Heroic FAQs
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 7

در مقابل، وقتی FBA را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از خدمات مشتریان فعلی آمازون استفاده کنید. شما نیازی به دستیاران مجازی یا نمایندگان خدمات مشتری را استخدام می کنند تا تمام درخواست های بازگشت یا بازپرداخت شما را انجام دهند.

آمازون همچنین یک خط مشی بازگشت بدون سوال دارد. مشتریان مطمئن هستند که همیشه می توانند کالاهای خود را در هر زمان برگردانند و پول خود را پس بگیرند. وقتی مشتریان با سفارش یا تحویل مشکلی دارند، فقط باید از طریق چت زنده با نمایندگان خدمات آمازون تماس بگیرند.

برنده: FBA به شما امکان دسترسی به سیستم پشتیبانی داخلی آمازون را می‌دهد. مشتریان خیالشان راحت است که همیشه می توانند برای هر مشکلی با تیم پشتیبانی قابل اعتماد آمازون تماس بگیرند و محصولات خود را ظرف 30 روز برگردانند.

4. زمان حمل و نقل

بسته به جایی که محصولات را از کجا تهیه می کنید، dropshipping می تواند زمان ارسال بسیار کندی داشته باشد. اگر از تامین کنندگان آمریکایی تهیه می کنید، مشتریان شما ممکن است فقط یک هفته منتظر سفارش خود باشند.

با این حال، در بسیاری از موارد، ارسال دراپ از خارج از کشور ممکن است بین دو تا چهار هفته طول بکشد تا محموله برسد.

زمان تحویل AliExpress از 15 تا 30 روز متغیر است.

اگر زمان حمل و نقل طولانی دارید، مطمئن شوید که همیشه Stupment Tracking به طوری که مشتریان در فکر زمان رسیدن بسته خود نباشند.

توجه: اگر هزینه‌های حمل و نقل را بر اساس موقعیت مکانی برای dropshipping اضافه می‌کنید، بهتر است یک ماشین حساب حمل و نقل. آمازون به طور خودکار این کار را برای مشتریان هنگام پرداخت انجام می دهد، اما برای سایت های dropshipping، باید این را خودتان اضافه کنید.

توجه: اگر هزینه‌های حمل و نقل را بر اساس موقعیت مکانی برای dropshipping اضافه می‌کنید، بهتر است یک ماشین حساب حمل و نقل. آمازون به طور خودکار این کار را برای مشتریان هنگام پرداخت انجام می دهد، اما برای سایت های dropshipping، باید این را خودتان اضافه کنید.

Shipping discount calculator form preview

در مقابل، وقتی FBA را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از تمام خدمات حمل و نقل و لجستیک آمازون استفاده کنید.

از آنجایی که آنها کل فرآیند تکمیل را انجام می دهند، از شبکه حامل خود برای اطمینان از زمان تحویل دو روزه استفاده خواهند کرد.

برنده: Amazon انبارهایی در سرتاسر جهان دارد. هنگامی که در برنامه FBA ثبت نام می کنید، کاربران Prime می توانند سفارشات خود را ظرف چند روز تحویل دهند.

5. سطح کنترل

یکی از بزرگترین معایب dropshipping عدم کنترل است. از آنجایی که شما موجودی نگهداری نمی کنید، در مورد ظاهر بسته بندی یا کیفیت محصول حرفی ندارید.

به‌علاوه، چون در حال dropshipping هستید، نمی‌توانید محصول را مطابق با نام تجاری خود سفارشی کنید.

به‌عنوان مثال، اگر مشتری محصولی با بسته‌بندی ضعیف با برچسب‌های چاپی چینی دریافت کند، ممکن است به خوبی روی برند شما منعکس نشود، به‌خصوص اگر با آنچه وب‌سایت شما نشان می‌دهد مطابقت نداشته باشد.

با آمازون FBA، شما اساساً مانند زمانی که از ویترین فروشگاه از طریق WooCommerce یا Shopify.

از آنجایی که اقلام را به صورت عمده خریداری می کنید، می توانید با تامین کنندگان خود برای سفارشی کردن محصولات مطابق با نیازهای خود کار کنید. بعلاوه، شما می توانید هر گونه برچسب بسته بندی چاپ شده، کارت پستال یا هدایای ویژه را برای شخصی سازی تجربه مشتری به آمازون بفرستید.

همانطور که کسب و کار آنلاین خود را گسترش می دهید، کنترل بیشتری بر فرآیند حمل و نقل می خواهید.

برنده: Amazon FBA به شما امکان می‌دهد بسته‌ها و برچسب‌های خود را سفارشی کنید و عناصر نام تجاری را قبل از ارسال موجودی به انبارهای آن‌ها اضافه کنید. با dropshipping، شما هیچ کنترلی بر نحوه ارسال، بسته بندی یا رسیدگی به محصولات شما توسط شرکت ندارید.

6. مسابقه

هر دو روش تکمیل، بسته به جایگاه محصول شما، رقابت بالایی دارند.

رقابت برای dropshipping بستگی به جایی دارد که محصولات خود را می فروشید. اگر در Etsy، eBay یا دیگر پلتفرم‌های شخص ثالث بفروشید، رقابت مستقیمی با سایر فروشندگانی خواهید داشت که محصولات مشابه را می‌فروشند.

اما، اگر در فروشگاه خود از طریق WooCommerce یا Shopify، می توانید از تبلیغات برای هدایت ترافیک به صفحه محصول خود استفاده کنید. در این صورت، احتمالاً مخاطبان شما مستقیماً محصولات شما را با سایر فروشندگان مقایسه نمی کنند.

از طرف دیگر، آمازون رقابت رودررو بیشتری دارد. مشتریان می توانند به وضوح همه رقبای شما، محصولات و قیمت های آنها را ببینند.

به عنوان مثال، اگر به دنبال محصولی مانند «کیت نظافت حیوانات خانگی» هستید، همه فروشندگان را در یک مکان خواهید دید. خرید قیمت از بازاری مانند آمازون برای مشتریان آسان است.

Amazon competition pet grooming kit example
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 8

با بررسی‌ها و سیستم‌های رتبه‌بندی موجود، FBA آمازون می‌تواند رقابتی‌تر از دراپ شیپی از طریق ویترینی که شما کنترل می‌کنید دیده شود.

برنده: هر دو می توانند رقابت بالایی داشته باشند. اما اگر فروشگاه آنلاین خود را دارید که ترافیک را به آن هدایت می کنید، دراپ شیپینگ رقابت مستقیم کمتری دارد زیرا رقبا در نتایج جستجوی سراسر سایت نیز نشان داده نمی شوند.

7. اعتماد و اعتبار

Dropshipping اعتباری را که آمازون انجام می دهد فراهم نمی کند. اگر در سایت وردپرسی خود می فروشید، مشتریانی که برای اولین بار هستند نمی دانند چه انتظاری داشته باشند. ایجاد شهرت برند ممکن است زمان ببرد، که اگر فروشنده آمازون هستید، چندان ضروری نیست.

مشتریان ممکن است نگران باشند که کیفیت محصول بد است یا حتی بدتر از آن که محصول هرگز وارد نشود، مگر اینکه برند بزرگی باشید. مطمئناً، آنها می توانند به بانک های خود مراجعه کنند یا پرداخت کنند gateway و درخواست بازپرداخت یا بازپرداخت وجه کنید، اما این روند دردسر بسیار بیشتری دارد.

در حالی که نمی‌توانید اعتبار آمازون را با dropshipping تقلید کنید، همچنان می‌توانید از افزونه اثبات اجتماعی مانند TrustPulse در وب سایت شما برای کمک به ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان.

اعلان‌های بی‌درنگ مشتریانی را که محصولات شما را می‌خرند نشان می‌دهد، که می‌تواند بازدیدکنندگان را متقاعد کند که برند شما قابل اعتماد است.

TrustPulse popup
آمازون FBA در مقابل Dropshipping بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین 9

آمازون رهبر بازار در تجارت الکترونیک است و به دلیل رضایت فوق‌العاده مشتریانش شناخته شده است. با توجه به سیاست بازگشت آهنی آمازون، خریداران مطمئن هستند که همیشه می توانند کالاها را به راحتی برگردانند.

به‌علاوه، عموماً اکثر محصولات فروخته‌شده در پلتفرم دارای رتبه رضایت بالای ۴+ ستاره هستند.

وقتی آمازون FBA را انتخاب می‌کنید، مشتریان نگران تقلب، که می تواند به افزایش فروش کمک کند.

برنده: Amazon یک عامل اعتماد داخلی دارد. مشتریان می دانند که محصولات خود را به موقع و بدون مشکلات زیادی دریافت خواهند کرد.

8. فروش چند کاناله

به عنوان یک فروشنده، ممکن است نخواهید به یک منبع ترافیک محدود شوید. این یکی از مزایای بزرگ دراپ شیپینگ است. می توانید فروشگاه خود را در هر مکانی انتخاب کنید.

شما می توانید مواردی را که در eBay ، Amazon ، Etsy ، سایت خود یا حتی با استفاده از

به علاوه ، شما می توانید از هر نوع تبلیغاتی که می خواهید برای هدایت ترافیک به فروشگاه Dropshipping خود استفاده کنید ، از جمله تبلیغات فیس بوک ، کمپین های Google PPC ، پست های رسانه های اجتماعی و حتی محتوای وبلاگ .

با FBA ، شما در درجه اول فقط به فروش فقط در بستر آمازون محدود می شوید ، مگر اینکه در برنامه MCF آنها ثبت نام کنید. همانطور که گفته شد ، شما با سایر فروشندگان در رقابت مستقیم خواهید بود. این بدان معناست که یک رقیب می تواند به راحتی بتواند قیمت های شما را زیر پا بگذارد و فروش شما را از بین ببرد.

حتی اگر FBA را انتخاب کنید ، هنوز هم می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیکی جداگانه در خارج از آمازون بسازید. این به شما امکان می دهد محصولات خود را در جای دیگر بفروشید و داده های مشتری خود را کنترل کنید.

برنده: وقتی محصولات را رها می کنید ، می توانید آنها را به صورت آنلاین به صورت آنلاین بفروشید. با FBA ، شما نمی توانید در سیستم عامل های دیگر بفروشید. در عوض ، شما باید در برنامه MCF آنها ثبت نام کنید.

Amazon FBA در مقابل Dropshipping: کدام یک برای مشاغل کوچک بهتر است؟

هر دو روش تحقق می توانند برای مشاغل کوچک کار کنند. به طور کلی ، Dropshipping برای فروشندگان جدیدی که تازه شروع به کار می کنند ، بهترین است. این امکان را به شما می دهد تا محصولات را بدون خرید اول موجودی به صورت عمده آزمایش کنید.

به علاوه ، شما می توانید از خود استفاده کنید فروشگاه آنلاین . این امر به شما این آزادی را می دهد که بدون نیاز به پیروی از قوانین بازارهای شخص ثالث ، تنظیمات و مارک های تجاری فروشگاه خود را کنترل کنید.

که گفته می شود ، اگر محصولات شما در حال حاضر خوب به فروش می رسند ، ممکن است گزینه بهتری برای انتقال به Amazon FBA باشد. FBA روند تحقق را ساده تر می کند ، بنابراین می توانید از زمان حمل و نقل سریعتر و خدمات تحویل حرفه ای استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در درک تفاوتهای عمده بین Amazon FBA در مقابل Dropshipping کمک کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست سرپرستی ما از بهترین افزونه های WooCommerce برای فروشگاه شما و بهترین تم های WOOCOMMERCE WordPress .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا