فناوری

Google Pixel Watch 3 با پشتیبانی UWB در IMDA مشاهده شد

Google Pixel Watch 3 با پشتیبانی UWB در IMDA مشاهده شد

Google Pixel Watch 3< انتظار می‌رود /a> ماه آینده و پیش از آن عرضه شود، طبق سنت هر محصول پیکسل، مشخصات پیکسل واچ 3 و جزئیات دیگر بارها و بارها به صورت آنلاین منتشر می‌شوند. اوایل امروز، با صفحه نمایش، باتری، رنگ ها و گزینه های اتصال ساعت آشنا شدیم. خوب، 91mobiles اکنون Pixel Watch 3 را در وب سایت IMDA سنگاپور مشاهده کرده است. این برخی از جزئیات اتصال را تأیید می‌کند.

فهرست Google Pixel Watch 3 IMDA پشتیبانی از UWB را تأیید می‌کند

  • Pixel Watch 3 با شماره مدل GG3HH در سایت IMDA ظاهر شده است. 

Pixel Watch 3 IMDA

  • Google Watch راه حل های اتصال بی سیم مانند Ultra دارد -wideband (UWB)، Wi-Fi 6 (abgn،ac+ax)، و بلوتوث (نسخه نامشخص).

بنابراین، مانند FCC، این گواهی همچنین گمانه زنی مبنی بر اینکه Pixel Watch 3 از UWB پشتیبانی می کند را تأیید می کند. به همین دلیل است که اهمیت دارد.

چگونه UWB می تواند در Pixel Watch 3 مفید باشد

  • UWB، برای افراد ناآشنا، یک فناوری امواج رادیویی است که در برد کوتاه کار می کند اما می تواند ارتباطات با پهنای باند بالا را در حالی که انرژی کم مصرف می کند حمل کند. این امکان را برای ردیابی موقعیت مکانی دقیق و در زمان واقعی یا موقعیت یابی ناوبری فراهم می کند. این همچنین نسبت به اتصال بلوتوث LE ایمن‌تر و پایدارتر در نظر گرفته می‌شود.
  • تخریب APK برنامه «دستگاه من» اخیراً نشان داد که Google در حال افزودن UWB به برنامه است.
  • این ممکن است به این معنی باشد که Google ممکن است به شما امکان می دهد با استفاده از سرویس Find My Device، مکان Pixel Watch 3 را ردیابی کنید. بنابراین، در صورت گم شدن یا جا افتادن ساعت، می‌توانید آن را پیدا کنید.
  • یک مورد استفاده دیگر می‌تواند توانایی باز کردن قفل خودروی سازگار با استفاده از ویژگی کلید دیجیتال خودرو باشد. شرکت‌های خودروسازی مانند هیوندای، کیا و بی‌ام‌و در حال حاضر از کلید دیجیتال خودرو مبتنی بر UWB پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، به لطف UWB، ممکن است بتوانید قفل خودروهای پشتیبانی شده را با Pixel Watch 3 باز کنید.

در گزارش، متوجه شدیم که Pixel Watch 3 همچنین می تواند از قابلیت سلولی برخوردار باشد و در مقایسه با Pixel Watch 2، گزینه شماره گیری بزرگتر 45 میلی متری، حاشیه های نازک تر، تا 2000 اوج روشنایی، اندازه باتری بزرگتر، و پردازنده Qualcomm Snapdragon W5 در قلب وجود دارد.

<پانویس>

< meta content="2024-07-10T17:30:15+05:30"/>< /span>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا