سبک زندگی

20 چیزی که اگر همین الان اقدام نکنید پشیمان خواهید شد

20 چیزی که اگر همین الان اقدام نکنید پشیمان خواهید شد

شما فقط زمان محدودی در این زندگی دارید. به عنوان یک بزرگسال، بدون شک متوجه شده اید که زمان کمتری برای چیزها، مسئولیت های بیشتر و مسائل بزرگتر در ظرف خود دارید.

به همین دلیل است که نمی‌توانید زمانی را که به شما داده می‌شود تلف کنید.

اگر این کار را انجام دهید، در نهایت با تأسف به آن زمان از دست رفته نگاه خواهید کرد، زیرا می توانستید با شور و اشتیاق بیشتری به دنبال چیزی باشید که برای شما مناسب است.

در اینجا 20 موردی وجود دارد که اگر اکنون اقدامی نکنید، پشیمان خواهید شد.

1. عدم تعیین و اجرای مرزها.

مرزها یک آجر در پایه سالم روابط هستند. همانطور که گفته می شود، شما با آنچه تحمل می کنید به دیگران یاد می دهید که چگونه با شما رفتار کنند. مرزها تحمل پذیر را از غیر قابل تحمل جدا می کند.

2. نادیده گرفتن شبکه اجتماعی و حرفه ای خود.

مردم به افراد دیگر نیاز دارند. ممکن است در زندگی شخصی شما زمانی باشد که تنها هستید. این می تواند در زندگی حرفه ای شما باشد که در آن به یک شبکه برای فرصت ها نیاز دارید. در هر صورت، داشتن افراد در زندگی شما بسیار ارزشمند است.

3. وقت خود را با افراد اشتباه سپری کنید.

هر دقیقه ای که وقت خود را با افراد نامناسب می گذرانید، فرصت بودن با افراد مناسب را از دست می دهید. صادقانه بگویم، تنها بودن بهتر از بودن با افراد نامناسب است، زیرا افراد نامناسب می توانند شما را با مشکلات دائمی مواجه کنند، مانند قرار گرفتن در یک رابطه بد که باعث آسیب دیدن شما برای روابط آینده می شود.

4. اولویت بندی نکردن عزیزانتان.

فرصت‌هایی وجود دارد که به آنها برنمی‌گردید. شما بیش از یک بار بزرگ شدن فرزندانتان را نخواهید دید. شما نمی توانید در آن چیز مهمی که همسرتان از شما می خواهد شرکت کنید. هشدار داده شود که مردم تمایل دارند عدم اولویت را به عنوان عدم مراقبت تفسیر کنند. شما باید هر زمان که ممکن است آنجا باشید.

5. به مردم نمی گویید واقعا چه احساسی دارید.

هر چه بیشتر منتظر بمانید تا به مردم بگویید واقعاً چه احساسی دارید، زمان بیشتری را برای چیزهایی تلف می کنید که برای شما مناسب نیستند. شما با بیان خود و احساساتتان فرصت‌هایی ایجاد می‌کنید و درهایی را می‌بندید که برای شما مناسب نیستند.

6. مقایسه خود با دیگران.

هر کس در حال اجرای مسابقه خود است. مهم نیست که چقدر جلوتر یا عقب تر فکر می کنید با شخص دیگری هستید. زندگی شما متعلق به خودتان است. آن را با اهداف و تلاش خود بسنجید.

7. ماندن در موقعیت های بد.

اگر در موقعیت بدی بمانید، نه تنها فرصت‌های موقعیت‌های مناسب را از دست می‌دهید، بلکه به سلامت روان خود آسیب می‌رسانید. خواه شغلی باشد که از آن متنفر هستید یا رابطه‌ای که در آن دوست ندارید، مجبور نیستید در آنجا بمانید.

8. هرگز منطقه راحتی خود را ترک نکنید.

منطقه راحتی محدودیتی از پتانسیل واقعی شماست. وقتی با خیال راحت در آن بمانید نمی توانید رشد کنید. اگر می خواهید زندگی خود را به طور کامل کشف کنید، باید از آن خارج شوید و ریسک کنید.

9. همیشه در سرتان گیر کرده است.

بسیاری از مردم وقت خود را با سوگواری برای گذشته ای که رفته است تلف می کنند یا در مورد آینده عذاب می کشند. مهارت‌هایی را برای رها کردن آن چیزها توسعه دهید تا بتوانید از لحظه‌ای که هرگز به آن باز نمی‌گردید لذت ببرید.

10. برای آینده خود برنامه ریزی نمی کنید.

برای آینده خود برنامه ریزی کنید. شما نمی خواهید وقت خود را با ترس و اضطراب از آن تلف کنید، اما می خواهید بر این اساس برنامه ریزی کنید. عدم برنامه ریزی به معنای آزادی و انتخاب کمتر وقتی به آنجا می رسید.

11. از نظر مالی بی سواد بودن.

پول بخش مهمی از زندگی ما است، اما سواد مالی پایین است. نحوه بودجه بندی، پس انداز و زمان خرج کردن را بیاموزید. به این ترتیب برای چیزهای مهم پول خواهید داشت.

12. نادیده گرفتن نیازهای معنوی خود.

معنویت لزوماً به معنای الهی نیست. در سلامت روان، همه چیزهای ناملموسی را نشان می دهد که شما را همان چیزی که هستید می سازد و رضایت شما را فراهم می کند. آیا رضایت از نقاشی یا نوشتن را دوست دارید؟ این یک تحقق معنوی است. هر چیزی که شادی غیر قابل لمس را فراهم کند، می تواند معنوی تلقی شود. بیشتر از این کارها انجام دهید.

13. بی احترامی به باورهای شخصی شما.

گاهی اوقات سخت است که برای آنچه واقعاً به آن اعتقاد دارید ایستادگی کنید، اما اگر این کار را نکنید، بعداً متوجه خواهید شد که پشیمان می شوید. شما این فرصت را از دست خواهید داد که برای خود، برای دیگران بایستید و کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید.

14. نادیده گرفتن شهود خود.

مردم به شهود به طرق مختلف فکر می کنند. برخی از مردم احساس می کنند که این یک هماهنگی معنوی است در حالی که برخی دیگر فکر می کنند مغز شما به طور ناخودآگاه نشانه هایی را در اطراف شما دریافت می کند. پاسخ هرچه که باشد، اگر گوش کنید، شهود شما می تواند به شما در جهت درست کمک کند.

15. به حاشیه راندن احساسات خود.

اشتیاق، رضایت عاطفی و معنوی را فراهم می کند. این بدان معنا نیست که شما باید آن را به یک منبع درآمد جانبی تبدیل کنید. همچنین به این معنی نیست که شما باید در آن خوب باشید. اگر به علاقه شماست، باید بررسی کنید که آیا در آن مهارت دارید یا نه.

16. سفر نکردن (اگر بخواهید).

همه مایل به سفر نیستند، و این اشکالی ندارد. به طور کلی، هر چه جوانتر بتوانید این کار را انجام دهید، بهتر است. افراد جوان معمولا مسئولیت کمتر، تعهد کمتر و زمان بیشتری برای اختصاص دادن به سفر دارند. با افزایش سن، رها کردن همه چیز برای ترک کردن برای یک یا دو هفته یا بیشتر سخت‌تر می‌شود.

17. نادیده گرفتن سلامت جسمانی شما.

درست بخورید، درست بخوابید، ورزش کنید، و به طور منظم قرار ملاقات با پزشک داشته باشید. این چیزها می توانند سخت باشند، اما به شما کمک می کنند زندگی طولانی و سالمی داشته باشید. بهترین زمان برای شروع امروز است.

18. عدم توجه به سلامت روان خود.

کیفیت سلامت روان شما اغلب به کیفیت زندگی شما ترجمه می شود. متخصصانی وجود دارند که می توانند به شما در بهبود زخم ها و بهبودی کمک کنند. رشد شخصی به شما کمک می کند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوید.

19. وقت گذاشتن برای تفریح ​​و لذت.

زندگی نمی تواند تماماً زحمت باشد. لازم است به طور منظم زمانی را برای استراحت و آرامش اختصاص دهید. البته ممکن است برای همه ساده نباشد، اما چیزی است که شما به آن نیاز دارید. بدون آن، شما می سوزید و نمی توانید کاری را به میزانی که می خواهید انجام دهید.

20. زندگی غیراصولی.

واقعی زندگی کردن یعنی زندگی کردن با کسی که هستید بدون عذرخواهی. این برای احترام گذاشتن به باورهای شخصی شما، پذیرفتن نقاط قوت و ضعف شخصی شما و این است که فردی منحصر به فرد خود باشید. مهم نیست چه کسی دوست دارد یا نه. با احترام نکردن به خود، شادی و آرامش خود را قربانی می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا