فناوری

واتس‌اپ به زودی به هوش مصنوعی متا اجازه می‌دهد عکس‌های آپلود شده توسط کاربران را که در حال حاضر در نسخه بتا هستند ویرایش کند

واتس‌اپ به زودی به هوش مصنوعی متا اجازه می‌دهد عکس‌های آپلود شده توسط کاربران را که در حال حاضر در نسخه بتا هستند ویرایش کند

جزئیات مربوط به “Imagine Me”< ویژگی /a> برای ایجاد برچسب های هوش مصنوعی اخیراً به صورت آنلاین ظاهر شده است. اکنون، گزارشی می گوید که پلتفرم پیام رسان متا در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به Meta AI برای پاسخ دادن یا ویرایش تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران.

این نشان می‌دهد که واتس‌اپ به زودی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را با چت‌بات به اشتراک بگذارند، که در حال حاضر محدود است. فقط به سؤالات پرسیده شده توسط کاربران، از جمله توصیه های محتوا، پرسیدن سؤالات، جستجو در وب یا بازی های مبتنی بر متن پاسخ دهید. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی مورد انتظار وجود دارد.

جزئیات ویژگی جدید واتساپ متا AI

  • طبق گزارش توسط WABetaInfo، WhatsApp در حال کار بر روی بهبودهای جدید برای Meta AI است تا به چت بات اجازه دهد به عکس های آپلود شده توسط کاربران پاسخ دهد و آنها را ویرایش کند.
  • قابل توجه، این ویژگی متا AI آینده در نسخه بتای WhatsApp برای Android 2.24 مشاهده شده است. به روز رسانی 14.20.
  • در حال حاضر، واتس اپ به کاربران اجازه نمی دهد عکس ها را با چت ربات متا هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند و انتظار می رود این ویژگی به زودی برای کاربران ارائه شود.
  • تصویر صفحه نمایش جدیدی را نشان می دهد. دکمه چت با نماد دوربین در حال آزمایش است که به کاربران امکان می دهد تصاویر را با چت ربات متا هوش مصنوعی به صورت دستی آپلود کنند.
  • این به کاربران امکان می‌دهد در مورد تصاویری که با هوش مصنوعی متا به اشتراک می‌گذارند، سؤالاتی بپرسند، مانند درخواست شرح، ارائه زمینه و شناسایی اشیاء.
  • علاوه بر این، ربات چت هوش مصنوعی متا افراد را نیز فعال می‌کند. برای ویرایش مستقیم عکس‌ها در چت، به سادگی با اشتراک‌گذاری یک درخواست.
  • علاوه بر این، گزارش بیان می‌کند که کاربران بر عکس‌های خود کنترل خواهند داشت و می‌توانند هر زمان که بخواهند آنها را حذف کنند.
  • این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا است و پیش بینی می شود در به روز رسانی آینده در دسترس قرار گیرد. با این حال، جدول زمانی دقیق مشخص نیست.

از سوی دیگر، گزارش اخیر نشان می‌دهد که واتس‌اپ در حال توسعه یک ویژگی جدید “Imagine Me” است تا به کاربران اجازه دهد استیکرهای تولید شده با هوش مصنوعی ایجاد کنند. برچسب‌های سفارشی می‌توانند جایگزین خلاقانه‌ای برای عکس‌های نمایه معمولی باشند. با این حال، جزئیات در دسترس بودن ویژگی مورد انتظار هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا