فناوری

OnePlus Pad 2، Nord Buds 3 Pro، Watch 2R در کنار Nord 4 در 16 جولای عرضه می شود.

OnePlus Pad 2، Nord Buds 3 Pro، Watch 2R در کنار Nord 4 در 16 جولای عرضه می شود.

تاریخ عرضه OnePlus Nord 4 چند روز پیش اعلام شد. این گوشی در تاریخ 16 جولای در میلان ایتالیا و با عرضه همزمان در هند رونمایی خواهد شد. اما این تمام چیزی نیست که شرکت قصد دارد در طول این رویداد به نمایش بگذارد. امروز، OnePlus رسما فاش کرد که OnePlus Pad 2، Nord Buds 3 Pro و Watch 2R در تاریخ 16 جولای به Nord 4 خواهند پیوست. انتظار می‌رود همه این محصولات در هند نیز در دسترس باشند.

خط محصول OnePlus برای رویداد راه‌اندازی تابستانی فاش شد

علاوه بر OnePlus Nord 4، که تبلیغ می‌شود «اولین گوشی هوشمند تمام فلزی عصر 5G»، این شرکت همچنین موارد زیر را معرفی خواهد کرد:

  • OnePlus Pad 2، تبلت پرچمدار و جانشین OnePlus Pad
  • OnePlus Nord Buds 3 Pro، یک جفت هدفون واقعا بی سیم مقرون به صرفه
  • OnePlus Watch 2R، یک ساعت هوشمند سبک وزن با سیستم عامل Wear OS

جزئیات مربوط به این محصولات به طور رسمی منتشر نشده است. هنوز فاش شده است با این حال، حدس زده می‌شود که OnePlus Pad 2 می‌تواند یک برند جدید از OnePlus Pad Pro باشد که ماه گذشته در چین اعلام شد. در همین حال، Watch 2R ممکن است یک برند جدید برای Watch 2 باشد که در چین نیز عرضه شد.

برای کسانی که نمی‌دانند، OnePlus Pad Pro از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. سایر ویژگی ها عبارتند از صفحه نمایش 12.1 اینچی 3K با نرخ تازه سازی 144 هرتز، رم تا 16 گیگابایت و اندروید 14. باید منتظر بمانیم و ببینیم OnePlus Pad 2 با چه پیکربندی در هند عرضه می شود.

با آمدن به OnePlus Watch 2 (که می تواند Watch 2R باشد)، یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 600 نیت و حداکثر روشنایی 1000 نیت دریافت خواهید کرد. این ساعت هوشمند از پردازنده های Snapdragon W5 Gen 1 و BES2700BP به همراه 2 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. در حالی که مدل چینی روی ColorOS Watch اجرا می شود، نسخه جهانی با Wear OS عرضه می شود. سایر ویژگی‌ها عبارتند از 100+ حالت تمرین، 5 دستگاه ATM و IP68 مقاومت در برابر آب، بلوتوث 5.3، باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی، و پشتیبانی از شارژ سریع.

در همین حال، OnePlus Nord Buds 3 Pro می‌تواند نسخه جهانی OnePlus Buds V باشد که در ماه مارس در چین معرفی شد. Buds V با قیمت 179 یوان (تقریباً 2100 روپیه)، به درایورهای دینامیکی با روکش تیتانیوم 12.4 میلی متری، حذف نویز هوش مصنوعی، و وعده پخش تا 8 ساعت با یک بار شارژ و 38 ساعت با جعبه شارژ مجهز شده است.

خیلی بیشتر در مورد OnePlus Nord 4 شناخته شده است، به خصوص پس از اینکه برخی از تصاویر رسمی در اینترنت گرد آمدند. این اولین گوشی هوشمند فلزی تک بدنه از زمان ظهور 5G در کشور خواهد بود. تصاویر نشان داده شده تا کنون گوشی را با پشتی فلزی و کمی شیشه در بالا نشان می دهد تا ترکیبی از شیشه و فلز را ارائه دهد. 

در حالی که قیمت OnePlus Nord 4 در هند به طور رسمی در تاریخ 16 جولای اعلام می‌شود، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که قیمت این گوشی در حدود 31999 روپیه خواهد بود که احتمالاً چند درجه ارزان‌تر از مدل قبلی خود است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای چیپست Snapdragon 7+ Gen 3، صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا