اقتصاد

شیخان: رقابت ها به تعامل و همدلی مبدل شود 

شیخان: رقابت ها به تعامل و همدلی مبدل شود 

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد شیخان مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل شرکت پازارگاد در پیامی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب نوشت: انتخابات ریاست جمهوری که در پرتوی الطاف الهی و به پشتوانه اعتماد ملت به اتمام رسید،  نشان داد که ملت بزرگ ایران تحت تاثیر القائات دشمنان نیست و این ملت نه ناامید است و نه بن بستی در مسیر ترقی و پیشرفت می بیند.

متن کامل این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان 
رییس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران 

با سلام و تحیات 

انتخابات ریاست جمهوری که در پرتوی الطاف الهی و به پشتوانه اعتماد مردم به اتمام رسید، نشان داد که ملت بزرگ ایران تحت تاثیر القائات دشمنان نیست و این ملت نه ناامید است و نه بن بستی در مسیر ترقی و پیشرفت می بیند. این انتخابات نشان داد بار دیگر همت بلند مردم عزیز و مطالبات آنها در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این مشارکت نقش مردم در حکمرانی و عظمت ملت و اقتدار نظام اسلامی را اثبات کرد. 
حضور غیرتمندانه، سخاوتمندانه، شورانگیز و هوشیارانه همراه با اتحاد بی مثال ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای را تبریک و تهنیت گفته و اعتقاد راسخ دارم این موفقیت غرورآفرین با توجهات حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی توأم بوده است. 
اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی و دولت آینده تان در مسیر ترقی ملت ایران، شکوفایی و پیشرفت روز افزون کشورمان، معتقدم که امروز که انتخابات تمام شده است، رقابت ها به تعامل و همدلی مبدل شده و با همکاری همه قوا و تلاش مضاعف، با عزم و اراده و جسارت بیشتر در فعالیت ها، بتوانیم اهداف بلند نظام اسلامی را محقق کنیم و در عرصه بین المللی نیز از طریق تعامل سازنده به ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران بیاندیشیم. 
این پیرورزی عظیم و ارزنده و انتخاب جنابعالی به ریاست جمهوری ایران اسلامی را تبریک گفته و دوام توفیقات شما و دولت تان را خواستارم. 

محمد شیخان 
مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل شرکت پازارگاد

منبع: برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا