اخبار روز

۱۳۵ آشپزخانه اطعام حسینی در خراسان جنوبی راه اندازی شد

۱۳۵ آشپزخانه اطعام حسینی در خراسان جنوبی راه اندازی شد

۱۴:۴۲ ۱۷ تير ۱۴۰۳

عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در مراسم آغاز پویش اطعام و احسان حسینی در بیرجند گفت: این پویش در قالب طبخ و توزیع غذای گرم همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در استان آغاز به کار کرد.

وی هدف از این پویش را ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری عنوان کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران از اول محرم تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی ۱۳۵ آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان اظهار کرد: در قالب این پویش، اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمامی هزینه‌ها را خیران و نیکوکاران متعهد شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۰ آشپزخانه اطعام حسینی در استان راه اندازی شد گفت: بیش از ۵۷۰ هزار پرس غذای گرم، پنج هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

عرب عنوان کرد: واریز به شماره کارت ۷۹۵۰-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، نرم افزار بله یا سایت امداد emdad.ir و مراجعه حضوری به ۲۱ اداره اجرایی و ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در استان از جمله روش‌های مشارکت در طرح خداپسندانه اطعام حسینی است.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا