سریال و انمیشن

بهترین ربات فیلم و سریال خارجی و ایرانی رایگان در تلگرام

بهترین ربات فیلم و سریال خارجی و ایرانی رایگان در تلگرام

ربات دانلود فیلم تلگرام، یکی از کاربردی‌ترین نوع ربات در این شبکه اجتماعی به‌حساب می‌آید. ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین ربات‌های فیلم یاب را معرفی کنیم.

تلگرام این روزها به یکی از کاربردی‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور تبدیل شده و با توجه به امکانات زیادی که دارد، این موضوع چندان هم عجیب نیست. اما شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های تلگرام، ربات‌های آن باشند که تقریبا هرکاری را برایتان انجام می‌دهند. از ربات‌های پیدا کردن موسیقی گرفته تا ربات‌های تبدیل فایل به لینک. اما در این میان، ربات دانلود فیلم تلگرام نیز از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است و می‌تواند در پیدا کردن فیلم و سریال به‌شما کمک کند. با پلازا همراه باشید تا با چند نمونه از این ربات‌ها آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین ربات های دانلود فیلم تلگرام

با وجود این که ربات های فیلم یاب تلگرام از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، یک نقطه ضعفی که دارند این است که برای استفاده از اکثر آن‌ها باید ابتدا عضو چندین کانال و گروه شوید. همچنین برخی اوقات هم ممکن است این ربات‌ها اصلا به‌درستی کار نکنند. در هر حال این ربات‌ها از جمله گزینه‌های شاخص به‌حساب می‌آیند.

۱. ربات Movieo Bot

ربات دانلود فیلم تلگرام

اولین رباتی که می‌توانید درنظر داشته باشید، ربات Movieo Bot است. این ربات قادر است با دریافت نام فیلم به زبان فارسی یا انگلیسی، لینک دانلود آن را در اختیار شما قرار دهد. با این حال برای استفاده از آن باید در دو کانال اضافی عضو شوید و سپس نام فیلم را برایش ارسال نمائید.

۲. ربات Westeros Movie

ربات فیلم یاب تلگرام

ربات بعدی که به آن اشاره می‌کنیم، ربات Westeros Movie است. این ربات متعلق به کانالی به همین نام است و با استفاده از آن می‌توانید به آرشیوی که این کانال ارائه می‌کند، دسترسی داشته باشید. البته مثل دیگر ربات های فیلم یاب تلگرام، برای دسترسی به لینک دانلود، باید حتما در دو کانال مربوط به آن عضو شوید.

همچنین بخوانید :

۳. ربات دانلود فیلم و سریال فایل مووی

ربات دانلود فیلم تلگرام

این ربات فیلم یاب تلگرام، متعلق به کانال محبوب CinemaFact است و پس از عضویت شما در این کانال، لینک دانلود فیلم‌ها را به صورت فایل و مستقیم برایتان ارسال خواهد کرد. با توجه به سابقه این کانال، می‌توان گفت ربات FileMovieBot آرشیو تقریبا کاملی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را دارد و یکی از گزینه‌های شاخص به‌حساب می‌آید.

۴. ربات Filmtivity

ربات فیلم یاب تلگرام

ربات Filmtivity متعلق به کانالی به همین نام است و وظیفه میزبانی از فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این کانال را برعهده دارد. شما ابتدا باید در این کانال و یک کانال دیگر عضو شوید تا بتوانید از این ربات برای دانلود فیلم مدنظر خود استفاده کنید.

۵. ربات Torrent Hunt Bot

ربات دانلود فیلم تلگرام

پیشتر در مطلبی جداگانه به نحوه دانلود فیلم از تورنت اشاره کرده بودیم و ربات بعدی در این فهرست نیز می‌تواند به‌شما در پیدا کردن تورنت فیلم‌های مورد علاقه خود کمک کند. ربات TorrentHuntBot ابزاری است که برای جستجو و دانلود تورنت در چند مرحله استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید :

۶. ربات FilmiFy

ربات فیلم یاب تلگرام

پیشرفته‌ترین ربات جستجوی فیلم و سریال ایرانی و خارجی، فیلمفای است که جزء یکی از معروفترین و بهترین ربات فیلم و سریال خارجی در تلگرام می‌باشد. جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را در این ربات می‌توانید به راحتی پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با چند ربات دانلود فیلم تلگرام آشنا شدیم. متاسفانه به دلیل قوانین کپی‌رایت، تعداد این نوع ربات‌ها خیلی زیاد نیست و مواردی که فعال هستند، پس از مدتی توسط تلگرام مسدود می‌شوند؛ به همین خاطر، اگر شما با ربات‌های دیگری آشنایی دارید که در این مطلب به آن‌ها اشاره نکردیم، برای استفاده ما و سایر کاربران آن‌ها را در بخش نظرات به‌اشتراک بگذارید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا