کسب و کار

من 11 CRM ساخته شده برای Outlook را آزمایش کردم، این چیزی است که پیدا کردم

من 11 CRM ساخته شده برای Outlook را آزمایش کردم، این چیزی است که پیدا کردم

در حالی که Apple Mail و Gmail بر فضای ایمیل تسلط دارند، Microsoft Outlook با 6.32% سهم بازار. اگر Microsoft Outlook سرویس گیرنده ایمیل اصلی شما است، باید یک مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کنید. (CRM) فروشنده نرم افزار که یک CRM برای Outlook ارائه می دهد.

CRMs built for Outlook

طبق تجربه من، یکپارچگی کامل CRM Outlook برای حداکثر بهره وری. مدیریت ایمیل‌هایم و ردیابی تعاملات مشتری را برای من بسیار آسان‌تر می‌کند و به من کمک می‌کند در زمان و تلاش صرفه‌جویی کنم.

برای کمک به شما در دستیابی به نتایج مشابه، فهرستی از CRMهای برتر برای Outlook را با گزینه‌هایی برای همه انواع کسب‌وکارها گردآوری کرده‌ام. بنابراین، چه در حال اداره یک استارت‌آپ، فروشگاه مادر و پاپ یا سازمان سازمانی باشید، مناسب ترین گزینه را پیدا خواهید کرد.Learn more about why HubSpot's CRM platform has all the tools you need to grow  better.

1. HubSpot CRM

بهترین برای: شرکت‌هایی در هر اندازه.

قیمت: رایگان.

HubSpot CRM for Outlook.

منبع تصویر

طبق تجربه من، HubSpot CRM پایه و اساس مدیریت تماس محکمی را برای کار خود را آسان تر کنید این CRM کاربر پسند به من امکان مشاهده کامل و بی‌درنگ در خط لوله فروش من را می‌دهد. /a> و یکپارچه با Outlook ادغام می شود تا ایمیل های ارسال شده از صندوق ورودی من را همگام کند.

ادغام HubSpot Outlook به من امکان دسترسی به ابزارها و ویژگی‌های قدرتمندی مانند ردیابی ایمیل، زمان‌بندی جلسات، الگوهای پیام، و توالی‌های خودکار را بدون نیاز به خروج از Outlook می‌دهد.

آنچه من دوست دارم: می‌توانید مستقیماً در Outlook به الگوهای ایمیل HubSpot دسترسی داشته باشید و تلاش‌های خود را در زمینه دسترسی افزایش دهید. به علاوه، برای شرکت‌هایی در هر اندازه مناسب است.

2. بینش

بهترین برای: مدیران حساب، فروش و فعالیت‌های مدیریت پروژه را در یک مکان ردیابی می‌کنند.

قیمت: طرح ماهانه از 29 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود (Insightly یک طرح رایگان را برای حداکثر دو کاربر ارائه می‌دهد).

crm-for-outlook-insightly

منبع تصویر

Insightly CRM به من امکان می دهد وظایف بازاریابی، فروش و مدیریت پروژه خود را مدیریت کنم در یک جا. از آنجایی که Insightly ویژگی‌های پیشرفته مسیریابی سرنخ را ارائه می‌کند، به نظر من این یک انتخاب عالی برای مدیران حساب است که می‌خواهند پیام مناسب را در زمان مناسب به سرنخ‌های مناسب برسانند.

ناگفته نماند، نوار کناری Insightly به طور یکپارچه با Outlook ادغام می شود، بنابراین ویژگی های CRM در صورت نیاز در دسترس هستند.

چیزی که دوست دارم: Insightly داشبوردهای گزارش و پیش‌بینی عالی ارائه می‌دهد که اطلاعاتی در مورد خط لوله فروش شما ارائه می‌دهد.

3. Salesflare

بهترین برای: رشد تیم‌های فروش B2B با استفاده از Outlook.

قیمت: طرح‌های ماهانه از 35 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Salesflare CRM for Outlook.

منبع تصویر

برای تیم‌های B2B که می‌خواهند CRM Outlook یکپارچه کنند، توصیه می‌کنم Salesflare را امتحان کنید. Salesflare CRM ادغام های هوشمند Outlook و Microsoft 365 را ارائه می دهد که با در نظر گرفتن مشاغل کوچک و متوسط ​​B2B ساخته شده اند.

این نرم‌افزار CRM به‌طور خودکار همه ایمیل‌ها و جلسات را از Outlook همگام‌سازی می‌کند و ردیابی معیارهای تعامل مانند نرخ باز شدن ایمیل و کلیک.

آنچه دوست دارم: می‌توانید با یک کلیک با استفاده از افزونه Linkedin، مخاطبین LinkedIn را به Salesflare اضافه کنید.

4. Microsoft Dynamics 365 Sales

بهترین برای: تیم‌های بزرگ که از مجموعه کامل نرم‌افزار Microsoft استفاده می‌کنند.

قیمت: طرح‌های ماهانه از 65 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Microsoft Dynamics 365 CRM for Outlook.

منبع تصویر

اگر قبلاً از مجموعه کامل محصولات مایکروسافت برای مدیریت ایمیل‌ها، اسناد و فضای ذخیره‌سازی کسب و کار خود استفاده می‌کنید، فکر می‌کنم Microsoft Dynamics 365 یک پیشرفت طبیعی برای CRM است. شما این امکان را دارید که پلتفرم منابع سازمانی (ERP) و برنامه CRM آن را مستقیماً با نسخه‌های رومیزی و آنلاین Outlook ادغام کنید.

آنچه دوست دارم: افزونه Microsoft Relationship Sales به تکرارها کمک می‌کند تا نرخ تعامل را با اعمال نفوذ شخصی‌سازی افزایش دهند.

5. خلاصه

بهترین برای: اولین کاربران CRM.

قیمت: طرح‌های ماهانه از 19 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Nutshell CRM for Outlook.

منبع تصویر

من Nutshell را به کاربرانی که برای اولین بار از CRM استفاده می کنند توصیه می کنم زیرا نصب آن بسیار آسان است و استفاده کنید. به طور خاص، Nutshell’s AppConnect یکپارچه‌سازی یکپارچه با CRM و بسیاری از ابزارهای محبوبی را که ممکن است در پشته فناوری موجود شما باشند، ارائه می‌دهد.

به‌علاوه، نوار کناری Outlook به شما امکان می‌دهد اطلاعات تماس را مستقیماً در صندوق ورودی Outlook خود، همراه با وظایف، فعالیت‌ها، سرنخ‌های مرتبط، و جدول زمانی ارتباطات مشاهده کنید.

آنچه دوست دارم: ویژگی‌های ردیابی خودکار سرنخ Nutshell باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان می‌شود، به ویژه برای تیم‌های کوچک و متوسط.

6. زیرک

بهترین برای: حفظ سوابق تماس قوی.

قیمت: برنامه‌های ماهانه از 29.90 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Nimble CRM for Outlook.

منبع تصویر

وقتی نوبت به نگهداری سوابق دقیق از هر یک از مخاطبین Outlook شما می‌رسد، Nimble یکی از انتخاب های برتر من است Nimble CRM اطلاعات تماس را از چندین منبع جمع آوری و ترکیب می کند، از جمله نمایه های رسانه های اجتماعی، مخاطبین ایمیل، و یادداشت های جلسه.

همچنین ویژگی‌های برچسب‌گذاری و بخش‌بندی کاربرپسند را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند صندوق ورودی خود را منظم نگه دارید.

آنچه دوست دارم: گردش‌های کاری صلاحیت اصلی Nimble شناسایی و اولویت‌بندی بالقوه‌هایی را که به احتمال زیاد تبدیل می‌شوند، آسان می‌کند.

7. Keap

بهترین برای: مشاغل کوچکی که به دنبال سازماندهی اطلاعات تماس هستند.

قیمت: طرح‌ها از 299 دلار در ماه شروع می‌شوند (شامل دو کاربر).

Keap CRM for Outlook.

منبع تصویر

به نظر من، Keap یکپارچگی Outlook CRM را برای کارآفرینانی که مدیریت کرده‌اند ارائه می‌کند. داده های مشتری در صفحات گسترده و به دنبال ارتقا هستند. این ابزارهای صورتحساب، پردازش پرداخت و پیام رسانی را برای کمک به کسب و کارهای کوچک در ارائه خدمات بهتر به مشتریان ارائه می دهد.

آنچه من دوست دارم: جذب خودکار سرنخ Keap جمع آوری اطلاعات احتمالی را از طریق فرم های تولید سرنخ، شبکه های اجتماعی و صفحات فرود آسان می کند.

8. Zoho

بهترین برای: ردیابی سرنخ های بازاریابی.

قیمت: برنامه‌های ماهانه از 20 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Zoho CRM for Outlook.

منبع تصویر

Zoho CRM یک گزینه عالی برای تیم‌های فروش است که به شدت به بازاریابی برای تولید سرنخ CRM با پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی خود ادغام می شود، که شناسایی افراد بالقوه از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و افزودن آنها به CRM را آسان می کند.

من چند بار از Zoho استفاده کردم، و ویژگی‌های فعال‌سازی فروش آن، پرورش و تبدیل سرنخ‌هایی را که از بازاریابی به دست آوردم، آسان‌تر کرد.

چیزی که دوست دارم: Zoho از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌های خودکار برای شناسایی ناهنجاری‌های عملکرد فروش استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند فعال بمانید.

9. Pipedrive

بهترین برای: نمایندگان فروش که به پلتفرم‌های آماده برای موبایل متکی هستند.

قیمت: برنامه‌های ماهانه با همگام‌سازی کامل ایمیل از 39 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Pipedrive CRM for Outlook.

منبع تصویر

اگر تیم فروش شما ترجیح می دهد با داده های CRM خود در یک دستگاه تلفن همراه تعامل داشته باشد، Pipedrive را توصیه می کنم . در حالی که می‌توانید از طریق رایانه یا لپ‌تاپ به CRM دسترسی داشته باشید، یکی از بهترین تجربیات تلفن همراه را دارد و برنامه تلفن همراه مستقیماً به Outlook متصل می‌شود.

علاوه بر ادغام CRM Outlook، Pipedrive یک تجربه ساده و کارآمد را ارائه می‌کند که بهره‌وری را برای تیم‌هایی که ممکن است دیگر سیستم‌های CRM را برای نیازهایشان بسیار پیچیده بدانند، بهبود می‌بخشد.

چیزی که دوست دارم: Pipedrive این امکان را به شما می‌دهد که فرآیند فروش خود را خودکار کنید تا بتوانید در زمان کمتری سرنخ‌های بیشتری جذب و تبدیل کنید.

10. روش: CRM

بهترین برای: ساده‌سازی ورود داده‌ها.

قیمت: طرح‌های ماهانه از 28 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

crm-for-outlook-method

منبع تصویر

اگر از Outlook و QuickBooks برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید، روش:CRM

علاوه بر این، افزونه Outlook به شما امکان می‌دهد ایمیل‌ها را مستقیماً در سوابق CRM خود ذخیره کنید تا بتوانید تعاملات مشتری را پیگیری کنید.

آنچه من دوست دارم: روش به شما امکان می‌دهد درگاه‌های آنلاین سلف‌سرویس ایجاد کنید که به مشتریان امکان می‌دهد اطلاعات شخصی خود را به تنهایی مشاهده و به‌روزرسانی کنند.

11. عمل کن CRM

بهترین برای: اتصال داده های فروش و بازاریابی در یک مکان.

قیمت: برنامه‌های ماهانه از 30 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود.

Act! CRM for Outlook.

منبع تصویر

قانون! CRM و ادغام Outlook آن باعث می‌شود تیم‌های فروش و بازاریابی بتوانند جریان کار را ساده‌سازی کنند و یک رکورد کامل از تعاملات با هر مخاطب را حفظ کنند. به طور خاص، به شما امکان می دهد فرستندگان و گیرندگان ایمیل را به عنوان مخاطبین CRM شناسایی کنید تا بتوانید تعاملات گذشته را مشاهده کنید.

دسترسی به مکالمات قبلی Outlook به من کمک می کند فعالیت های بعدی را بر اساس محتوای ایمیل ها اولویت بندی کنم.

آنچه دوست دارم: عمل کنید! گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته CRM، تنظیم پلتفرم را برای هر نوع کسب‌وکاری آسان می‌کند.

سطح فروش خود را با CRM مناسب برای Outlook افزایش دهید

برای یافتن بهترین CRM برای Outlook، ویژگی هایی را در نظر بگیرید که برای سازمان شما مفید هستند. در تجربه من، پلتفرم‌های غنی از ویژگی‌ها می‌توانند برای کسب‌وکارهایی که به چیزی ساده و سرراست نیاز دارند، طاقت‌فرسا شوند.

از سوی دیگر، اگر به دنبال مقیاس‌بندی هستید، ممکن است چیزی خیلی ساده مناسب نباشد. در نهایت، این در مورد تطبیق فناوری متناسب با کار شما است، نه برعکس. وقتی ابزار CRM و مشتری ایمیل شما به طور یکپارچه با هم کار می کنند، می توانید سطوح جدیدی از بهره وری را برای تیم فروش خود باز کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.crm software free

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا