کسب و کار

3 استراتژی که ما برای رزرو 200٪ جلسات بیشتر فقط در یک ماه استفاده کردیم

3 استراتژی که ما برای رزرو 200٪ جلسات بیشتر فقط در یک ماه استفاده کردیم

data-driven-selling-404176-edited.jpg

3 d8a7d8b3d8aad8b1d8a7d8aada98db8c daa9d987 d985d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b1d8b2d8b1d988 200d9aa d8acd984d8b3d8a7d8aa d8a8db8cd8b4d8aad8b1 66851d7fa0b4cبدون شک دوست دارید تعداد جلساتی که رزرو می کنید 200 درصد افزایش یابد، درست است؟ حال، اگر برای رسیدن به آن سطح فقط یک ماه آزمایش تاکتیک‌های فروش طول بکشد، چه می‌شود؟

 این دقیقاً همان چیزی است که برای یکی از مشتریان ما، یک شرکت SaaS با پشتوانه سرمایه‌گذاری، اتفاق افتاد. آنها تعداد زیادی سرنخ با کیفیت بالا داشتند، اما نتوانستند آنها را در تقویم رزرو کنند. کسب‌وکار در آن پرتگاه خطرناک سربه‌سر بود که می‌تواند فاجعه را به همراه داشته باشد.

ما به شرکت کمک کردیم تا فرآیند فروش خود را با در نظر گرفتن همه چیز، از وثیقه گرفته تا منابع احتمالی، اصلاح کند. سپس داده ها را با استفاده از تحلیل های پیش بینی برای پیش بینی رفتارهای آینده خرد کردیم. ما به سیستم‌هایی رسیدیم که بدون نیاز به زمان یا انرژی زیادی، سرنخ‌ها را پرورش می‌دادند. پس از کمی آزمایش، ضایعات کمتر منجر به درآمد بیشتر شد.

آیا اتخاذ یک رویکرد علمی برای رشد برای هر حرفه ای فروش می تواند کارساز باشد؟ بله می شود. فروشندگان همچنین ارزش داده ها را بیدار کرده اند و با استفاده از مقدمات علمی پشتوانه شده برای تبدیل فروش به رشته ای مبتنی بر برنامه ها و نرم افزارها به جای غرایز درونی، شتاب بیشتری به دست آورده اند.

استراتژی شما منحصر به شرکت، سرنخ‌ها و اهداف شما خواهد بود، اما در اینجا سه ​​تاکتیک وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها فوراً شما را از روش‌های قدیمی فروش که نتایج دلخواه را تولید نمی‌کنند، دور کنید.

1) از پلتفرم‌های غنی‌سازی سرب برای افزایش کارایی استفاده کنید

Clearbit یک نجات دهنده برای نمایندگان فروش است. این تحقیق را خودکار می کند و به شما امکان می دهد روی فروش تمرکز کنید. Clearbit’s API می‌تواند ایمیل‌های سرنخ جدید را از طریق پایگاه داده شما اجرا کند، اطلاعات مرتبط را بیابد و قبل از تماس با فروش، شما را با داده‌های مفید مسلح کند.

وقتی کارمندان در Mention می‌خواستند تبدیل‌های ثبت‌نام و صلاحیت سرنخ را بهبود بخشند، برای اطلاعات یکپارچه به Clearbit روی آوردند — افزایش تبدیل‌ها به میزان 54%.

بهبود قیف فروش شرکت مستقیماً با این اقدامات تجربی و مبتنی بر داده مرتبط بود که تحقیقات را خودکار کرد و نشت را متوقف کرد.

2) پیوندهای رزرو فوری تقویم را اجرا کنید

چه اتفاقی می‌افتد اگر داغ‌ترین سرنخ‌های شما از همه ایمیل‌های خوش آمد رد شوند و به سادگی کتاب کنند جلسات در تقویم گردش کار فروش شما درست پس از ارسال فرم درخواست؟

آسانی برای سرنخ‌ها برای رزرو وقت با شما در همان لحظه‌ای که علاقه‌شان برانگیخته می‌شود، دنیای شما را تکان می‌دهد.

از 23٪ (در همه کانال ها) تا 43٪ (در کانال های با بالاترین ارزش ما) از مشتریان ما اکنون زمان خود را رزرو می کنند. در نتیجه، افت‌های احتمالی را حذف کرده‌ایم و نرخ تبدیل را افزایش داده‌ایم. امتیاز: نمایندگان فروش ما دیگر وقت خود را برای تنظیم قرار ملاقات و انجام وظایف اداری تلف نمی کنند.

3) ببینید چه کسی ایمیل های شما را باز می کند (و نمی کند)

اگر ایمیل‌های خودکار شما به اندازه علامت توقف شخصی به نظر می‌رسند، مرگبار است. باید بدانید چه کسی ایمیل‌های شما را باز می‌کند تا بتوانید کمپین‌های جستجوی فروش سفارشی‌تری را انجام دهید.

پلتفرم‌های ردیابی/تحلیل ایمیل به شما امکان می‌دهند تا فعالیت را بدون از دست دادن شخصی‌سازی ساده کنید. به عنوان مثال، فروش هاب اسپات به شما این امکان را می‌دهد که قالب‌های ایمیلی ایجاد کنید که احساس شخصی‌تر از نسخه‌های عمومی داشته باشند. . این پلتفرم‌ها همچنین به شما امکان می‌دهند باز شدن ایمیل‌ها را ردیابی کنید، جلسات و تماس‌هایی را با مشتریان احتمالی که ردیابی می‌کنید راه‌اندازی کنید، و دنباله‌های ایمیل پیگیری خودکار را برنامه‌ریزی کنید.

یک طرز فکر آزمایشی را به جعبه ابزار فروش خود اضافه کنید، و به سرعت راه‌های جدیدی برای استفاده از داده‌های قدرتمندی که از قبل در دسترس شما هستند، کشف خواهید کرد.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا